Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Thaksin will give Sven £150m and say: Buy the best

Manchester City manager Sven Goran Eriksson is to be handed more than £150million with explicit instructions from owner Thaksin Shinawatra to make his club the best in Europe.

Sjekka innom City-forumet nå, der er dem igang med å snakke om spillere som Ronaldinho, Messi, Kaka osv. :!:

Oi. Hahaha :wee:. Vi skal ikke le for mye, de blir nok blant top 5 i Mai tenker jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mens vi har den eneste eieren som tar penger fra klubben.

Seriøst?

Jeg kan ikke dokumentere det, men det har forsvunnet jævla mye penger i det siste. Vi har tjent drøssevis (i motsetning til en del andre klubber), og i fjor gikk vi i overskudd på overgangs markedet. Både Keane og Ruud hadde over en mill i lønn i uken. Enten sitter vi på noe jævlig med penger enten så er det en amerikaner sin betaler lån.

Lenke til kommentar
Greia er jo at lånet nå er Uniteds, ikke glazers. Gjelden er vårt selskap sitt. Altså er det naturlig å bruke overskudd til å betale gjeld.

Skummel tanke: kan han slå Manchester United konkurs og dra?

Fikk du ikke med deg noe som skjedde under oppkjøpsrushet? Fyren lånte 1.7 miliarder og kjøpte united, og smelta gjelden inn i selskapet.

Renta er rimelig høy og...

Lenke til kommentar
Jeg husker den måneden veldig godt. Kjøpte selv masse aksjer og en haug med SU armbånd som jeg delte ut til United-venner.

me2.

Nå visste det seg at han ikke var en så stygg ulv, men vi får se når motgangen kommer hvor kjip han egentlig er. Uansett blir vi nok kjøpt av en eller annen rik Araber om vi skulle gå dukken. Kanskje Rupert Murdoch får lov å kjøpe oss denne gangen, eller kanskje FA hindrer at vi skulle få penger mellom hendene igjen enda en gang. Tenk om Murdoch hadde kjøpt oss isteden for denne soppen, men neida heia FA.

Uansett er det en fordel slik det er nå. Kun en eier å forholde seg til, slik at det hvertfall er litt system i hva som skjer.

Lenke til kommentar

Alle vil vel tjene penger. Men for å tjene penger må vi vinne, det gagner klubben. Vi kjøpte Nani, Hargreaves, Tevez og Anderson i sommmer. Så jeg ser enda ikke en så stor grunn til å hyle. Er kun billettprisene jeg har å utsette på Glazer.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Alle vil vel tjene penger. Men for å tjene penger må vi vinne, det gagner klubben. Vi kjøpte Nani, Hargreaves, Tevez og Anderson i sommmer. Så jeg ser enda ikke en så stor grunn til å hyle. Er kun billettprisene jeg har å utsette på Glazer.

Enig, det er jo i Glazers beste interesse at United fortsetter å vinne, og vi kjøpte spillere for masse penger i sommer. Men hadde selvsagt vært bedre å fått inn en skikkelig riking som ikke trengte å ta opp lån for å kjøpe United opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...