Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fletcher og OShea starter faktisk, må si jeg ble meget overrasket da jeg så at Carrick startet på benken!

 

Legger merke til at noe har skjedd med van der Saar, ettersom han verken står eller er på benken. Thomasz vokter buret i dag!

 

Ellers kan man jo nevne at Arsenal er uten Henry og van Persie da...

6881363[/snapback]

 

Uten Henry og van Persie er nok bare Arsenal en skygge av seg selv.

 

Fraværet av disse to pluss den formsvake ligastarten er godt nytt for oss United-fans.

Lenke til kommentar

Svir litt ekstra at det er Arsenal vi taper mot, taper ufortjent synes jeg, men nok om det! Det som er saken her, er hvordan Ferguson klarer å disponere laget!

 

For det første; hvorfor i svarteste granskauen starter OShea fremfor Carrick? Og Fletcher? Hva gjør han på Unitedlaget? Både OShea og Fletcher er rett og slett ikke gode nok for United! De klarer knapt nok å spille ÉN presis passning i løpet av 90. minutter, noe som er skremmende pinlig!

 

I tillegg når Fergie presterer å ta ut Scholes OG Rooney, i stedet for OShea og Fletcher, kan man virkelig lure på hva det er som skjer! Carrick og Solskjær skulle ha kommet mye tidligere på banen!

Lenke til kommentar
Dere stilte med en meget god midtbane....fortjent meg i ræva...må filme dere til straffespark....

Så ikke kampen, så jeg vet ikke om det var filming eller ikke, men det stod ingenting om det på VG Live.

 

Og så vidt jeg kan huske ble straffen reddet..

6882589[/snapback]

 

Straffen ble reddet da ja, og da var det stor jubel, Adebayor hopper før han er nære Kuszack.

Lenke til kommentar
Ikke så jævlig rart det, når Ferguson presterer å starte kampen med OSHEA OG FLETCHER, Uniteds to mest fotballinvalide spillere!

6882330[/snapback]

Fletcher var et av kampens få høydepunkter for Uniteds del. Han kjempet hardt, vant baller, la gode pasninger og skapte stort sett det som var av målsjanser. Sammen med Kuszczak var han etter mitt syn Uniteds beste i dag. Neville, Scholes og Evra kom vel også ut av det med æren i behold, men ellers var det heller tynt. Jeg er likevel enig i at flere av Fergusons disposisjoner i dag var merkelige. Evra burde ha spilt istedenfor Silvestre fra start, og Carrick burde ha spilt sammen med Scholes sentralt på midten. Byttene burde også ha kommet tidligere. Alt i alt var dette en kraftig nedtur etter den gode starten!

Lenke til kommentar

PelsJakob: Så du samme kamp? Du kan da vitterlig ikke mene at Fletcher var en av Uniteds beste? Han klarer knapt nok å slå en korrekt passning jo?!?

 

Men resten er jeg enig i! Ser helt klart at Fergie og Co ikke har vært gode nok på overgangsmarkedet i sommer! Den midtbanen som spilte i dag er ikke gode nok, på langt nær, bare til å innse det først som sist! Jeg blir så jævlig forbanna når jeg tenker på det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...