Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Voldsomt så aktiv denne tråden ble etter Arsenal kampen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Voldsomt så aktiv denne tråden ble etter Arsenal kampen. Jepp, denne tråden er jo kjent for å være død. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 La nå Lyspaere være i fred. Skulle tro enkelte folk her trenger "anger management". 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 De er photoshoppet. Giggs er egentlig ikke så liten. Ja, på lik linje med at humoristiske med en vits er "bare" punchlinen. Leif; punch-, ikke lunch... Var vel også *dere-er-duster-som-liker-dette*-undertone fra deg, så forventer du egentlig noe annet? Jeg, Pat og Villanden går alt for langt i disse innleggene, ja. Fellesnevneren er vel at vi rett og slett mistet helt kontrollen. Anger management next! Lover! 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Somebody, please! Think of the children! 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Jeg nevnte ingen spesielle innlegg. Men i forhold til kommentaren som startet det så var det litt "rar" respons. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. november 2013 Rapporter Del Skrevet 17. november 2013 Landslagspausen bringer frem monsteret i oss alle. 2 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 17. november 2013 Rapporter Del Skrevet 17. november 2013 Hehe, den var god villanden Jeg føler iallefall at poenget mitt kom fram, med hjelp fra RollsReus, og foreslår at vi legger greia helt død. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 Leste at kontrakten til Carrick går ut neste sommer, stemmer det? I så fall hva er grunnen til at han ikke har fått ny kontrakt? Burde vel få ny kontrakt til tross for at han er 32 år. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. november 2013 Rapporter Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Han får nok ny kontrakt etter jul eller noe sånt. Kan ikke se for meg at han vil dra fra klubben. Isåfall vil det være litt krise. Endret 18. november 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Får ikke spillere ett års rullende kontrakt i den alderen i United? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Mats Dæhli imponerte bra mot Danmark syns jeg. Jeg fikk ikke sett kampen, men ifølge videoen under så ser han sykt lovende ut. Fikk umiddelbart troa på at han er tilbake i Manchester om et års tid. http://www.vgtv.no/#!/video/74474/slik-viste-moeller-daehli-seg-frem-i-debuten Ravel Morrison er vel også en het kandidat til å komme tilbake etterhvert. Med Dæhli, Morrison, Januzaj og Powell så tror jeg fremtiden ser bra ut. Slenger med en syk liten skill fra Ravel også. http://www.youtube.com/watch?v=hONKlo6HGWM Endret 19. november 2013 av jonastra Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 (endret) United har vel aldri før kjøpt tilbake en spiller de tidligere har latt gå. Har ingen tro på at det kommer til å skje med de to overnevnte. Dessuten, Dæhli gjorde et helt greit innhopp mot Danmark. Skal ikke mer til enn en liten piruett på det norske landslaget til å se ut som Messias gjenoppstått, noe norsk presse vet å utnytte. Endret 19. november 2013 av The Hoff 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Mats dro for å få spilletid. Kan være stressende å dra på lån hele tiden. Morrison dro heller ikke fordi han manglet talent men fordi han slet med å få orden på privatlivet. Kan godt hende at Moyes er villig til hente dem tilbake. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Mats dro for å få spilletid. Kan være stressende å dra på lån hele tiden. Morrison dro heller ikke fordi han manglet talent men fordi han slet med å få orden på privatlivet. Kan godt hende at Moyes er villig til hente dem tilbake. Isåfall er det vel mer sannsynlig at en av store London-klubbene kommer til å plukke ham opp, istedenfor at han flytter tilbake til Manchester hvor problemene hans først oppstod. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 United har vel aldri før kjøpt tilbake en spiller de tidligere har latt gå. Har ingen tro på at det kommer til å skje med de to overnevnte. Mark Hughes. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Isåfall er det vel mer sannsynlig at en av store London-klubbene kommer til å plukke ham opp, istedenfor at han flytter tilbake til Manchester hvor problemene hans først oppstod. Problemet var ikke Manchester, men han selv. Han var et problembarn og nå ser det ut til at han begynner å få orden på ting. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Tror heller vi skal hente Ronaldo tilbake igjen jeg.. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Til en sinnsyk overpris og slik at han kan ødelegge for Januzaj? Nei takk. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Januzaj er vel egentlig sentral midtbane? Ronaldo kan vel forsåvidt spille VV, HV og spiss uansett...kanskje i mål også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå