iniestagram Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Har dessverre ikke det rotteproduktet. Du får gi en oppdatering etter kampslutt! Landslagspause er så ufattelig kjedelig. Nogle bedre denne gangen pga viktige playoff-kamper, men jeg kommer til å savne PL stort i helga. Januzaj må starte neste match eller? Lenge siden sist nå. Gleder meg mer enn jeg noengang har gjort til kamper for tiden bare pga den gutten. Han er akkurat "my kinda player". Er forelska tror jeg. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Gleder meg mer enn jeg noengang har gjort til kamper for tiden bare pga den gutten. Han er akkurat "my kinda player". Er forelska tror jeg. Samme her. Litt det samme med Rafael og faktisk. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Jesse Lingard med assist helt på slutten av U21 kampen også. Spilte de siste 10 minuttene. Det jeg så av Zaha var for det meste veldig bra, men han er litt som Nani var tidligere, skal alltid gjøre noe med ballen før han gir den fra seg. Det tok litt av farten ut av spillet ved flere tilfeller. Ikke at han var den eneste. England virket svært fornøyde da de ledet 2-0. Lingard og Will Hughes kom innpå og satt litt fyr i laget igjen. Endret 14. november 2013 av G27 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2013 Rapporter Del Skrevet 15. november 2013 Denne er det høy klasse over. @ShrunkenFooty 7 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. november 2013 Rapporter Del Skrevet 15. november 2013 Hva er greia med bildene? Noen som kan forklare? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Villanden Skrevet 15. november 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 15. november 2013 De er photoshoppet. Giggs er egentlig ikke så liten. 15 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. november 2013 Rapporter Del Skrevet 15. november 2013 Lo godt av denne også. 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. november 2013 Rapporter Del Skrevet 15. november 2013 De er photoshoppet. Giggs er egentlig ikke så liten. Kjempehumor. Er det ingen greie bak bildene? Er den morsomme faktoren bare at de er minimalisert i bildet? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. november 2013 Rapporter Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Ja, på lik linje med at humoristiske med en vits er "bare" punchlinen. Leif; punch-, ikke lunch... Endret 15. november 2013 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. november 2013 Rapporter Del Skrevet 15. november 2013 Okei, takker for svar på tredje forsøk, selv om vi måtte ty til sarkastiske undertoner også denne gang. Jeg spurte bare ett spørsmål, men det var tydeligvis ikke ønskelig å svare uten en *du-er-dust-som-ikke-liker-dette* lagt ved. 9 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Var vel også *dere-er-duster-som-liker-dette*-undertone fra deg, så forventer du egentlig noe annet? Endret 16. november 2013 av banansplitt™ 5 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Var vel også *dere-er-duster-som-liker-dette*-undertone fra deg, så forventer du egentlig noe annet? Føler virkelig du burde utdype det, for jeg kan virkelig ikke forstå at dette kan inneholde noen form for undertone. hva er greia med bildene? Hva er greia med bildene? Noen som kan forklare? Og om du sikter til kommentaren under, så var vel den sarkastisk ment mot villanden som heller ikke ønsket å gi noe skikkelig svar. Kjempehumor. Er det ingen greie bak bildene? Er den morsomme faktoren bare at de er minimalisert i bildet? 4 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Etter å ha sett Portugal - Sverige i går, så skjønner jeg at Nani blir benka. Prestasjonene hans går jo opp og ned som en jojo. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Da har jeg endelig karret til meg en kopi av Fergie sin biografi. Den lukter godt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Jones også skadet, ja. Detta skal bli moro framover! Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Etter å ha sett Portugal - Sverige i går, så skjønner jeg at Nani blir benka. Prestasjonene hans går jo opp og ned som en jojo. Måtte du se Portugal - Sverige for å skjønne det? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Måtte du se Portugal - Sverige for å skjønne det? Har jo knapt sett han denne sesongen, så ja ... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Dette er siste posten jeg skriver angående temaet, men det beviser virkeligheten. Tar man noen på koornet blir det oversett i stillhet, gjør man en feil blir det eskalert til 1000. Og ja jeg vet jeg selv gjør det med denne posten. Ferdig:) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 You came to the wrong thread, motherfucker. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Åherregud, jeg har jo ikke prøvd å gjøre noe slemt mot noen. Og jeg har vært følger av denne tråden i 2,5 år nå, så er ikke akkurat ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå