Corporal Jenkinson Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Rooney var veldig imponerende i dag, samme kan sies om Smalling defensivt. Utrolig nok har Rooney fått en ny giv under Moyes. Hvem hadde trodd det!? For øvrig hva synes dere om Kagawa? Usynlig i dag som kant og Rooney blir neppe flyttet på da han har vært deres beste spiller som 10er. Luksusproblem lenge leve! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 En av de mest objektive menneskene her, thompson. Jeg er alltid fan av Kagawa. Problemet er som du nevner, at han står bak Rooney i køen. Med mindre Rooney drar, så blir nok Shinji lei av å spille kant. Han er (pdd) bedre enn Nani, Young og Giggs på kant, men dårligere enn Valencia og Adnan, og da blir det vanskelig. Idioti å bruke en så god spiller i feil posisjon bare for "å ha han". Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Vi har uten tvil et luksusproblem angående Kagawa og Rooney. Personlig tror jeg Moyes ser an situasjonen litt til etter neste sommer, og eventuelt om Rooney skriver under en ny kontrakt. Jeg er fortsatt litt usikker på om Rooney blir i United neste sesong, men han er profesjonell og god nå. Dersom han skulle dra så har vi den perfekte erstatteren i hans rolle allerede i klubben i Kagawa. Kagawa er ingen ving, men jeg tror han brukes for å holdes i gang, til denne situasjonen blir løst. Dersom Rooney skulle skrive under på ny kontrakt tror jeg Kagawa forsvinner. Det er best for begge parter tror jeg. Synd å se en så god spiller bli "misbrukt" på den måten som han blir nå. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Vil heller ha kagawa enn Rooney. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Vil heller ha kagawa enn Rooney. Vil du det på bakgrunn av Rooneys tidligere uttalelser, eller at Kagawa er en bedre spiller? For det er han ikke. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Kagawa er sikkert god, men han blir hypa opp en del også. Klopp er vel hovedsponsoren bak det prosjektet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Rooney og Kagawa er jo egentlig ganske forskjellige med tanke på spillertyper. Som alle andre spillere så har de forskjellige styrker og svakheter. Med tanke på spillestilen som Moyes har brukt så langt, så passer Rooney bedre inn. Han har fysikken, hodestyrken og det defensive arbeidet som Kagawa ikke har. Over halvparten av målene vi har scoret så langt er enten på dødballer, eller innlegg. Om Kagawa hadde blitt brukt mer på midten, så tror vi hadde fått langt flere mål fra spill gjennom midten. Hans styrker er jo nettopp smidigheten, kreativiteten og evnen til å skape angrepsmuligheter gjennom raske en-touch pasninger. Ofte når jeg ser han spille ute på vingen, så ser det ut til at resten av spillerne ikke henger helt med, og det blir derfor litt ute av sync. Personlig så synes jeg at Kagawa skal få sjansen oftere fra start, på 10'er-rollen. Rotere mellom RvP, Rooney og Kagawa. Jeg synes i grunn at Rooney burde få prøve seg på spissplassen igjen. Det er jo tross alt det han egentlig er, og der han aller helst vil spille, om jeg husker riktig fra hva jeg har lest. Det er vel også en grunn til at Klopp skryter ham opp i skyene. Han trente ham i to år, og var en av de viktigste spillerne til Dortmund når de vant serien. Det er vel få som kjenner til Kagawas ferdigheter bedre enn Klopp. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 4 år yngre, større potensial i CAM posisjonen. Jeg har sagt tidligere i denne tråden at jeg mener at Rooney på sitt aller beste er på nivå med Ronaldo og Messi, og det står jeg for, men vil fortsatt heller ha Kagawa Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Se,en kanin! Endret 11. november 2013 av AllFather Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Skjønner ikke hvilken post du refererer til Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 I noen kamper synes jeg Rooney skal få spille spiss, men det er viktig å tenke på at vi mister mye arbeidskapasitet på midtbanen da. Når han spiller hengende så hjelper han midtbanen veldig, noe Kagawa ikke har mulighet til å gjøre på lik linje. Kagawa jobber mye han også, men han er så veik at han bare blir løpende rundt motspillerne, i bestefall, så får han forstyrret motstanderen nok til å gjøre feil. Mye det samme med Cleverley. Det var det flere prakteksempler på i går. Når Cleverley kom innpå, og Jones ble flyttet bak i midtforsvaret, så mistet vi all kontroll over midtbanen. Cleverley var nærmest ubrukelig i den kampen, og ble bare løpende og forstyrre motspillerne. Kagawa er best i 10'er rollen, det er det liten tvil om, men at han skal spille så nitrist på vingen er rart. Ingenting fungerer for fyren. Han virker ofte helt blottet for ideer. Noen ganger virker det som om han ikke har overblikk i det hele tatt. Veldig, veldig mye ender i støttepasninger. I tillegg er pasningene ofte regelrett dårlige! Vanskelig å skjønne seg på, men forskjellen mellom ving og 10'er rollen, burde ikke være så stor at han mister 70% av kvalitetene sine. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Kampprogrammet ut 2013: B Cardiff B Spurs H Everton H Newcastle B Aston Villa H West Ham B Hull B Norwich Hva skal man si om dette? 5 bortekamper, 3 hjemmekamper. Tottenham, Everton og Castle 3 vanskelige kamper på rad, men det bør være mulig å få minst 6 poeng ut av de kampene. Ellers mye greie lag, tho på bortebane. Vi titter litt på Arsenals program i samme periode: H Southampton B Cardiff H Hull H Everton B City H Chelsea B West Ham B Newcastle Enda flere vanskelige kamper. Southampton er en tøff nøtt, men tror ikke det skal være noe problem på hjemmebane for Gunners. Cardiff er grei, Hull greit. Everton kan også potensielt by på vanskeligheter. City og Chelsea to beinharde kamper, spesielt City borte. Newcastle borte også potensielt poengtap. Når det gjelder City og Chelsea så vil jeg konkludere med at vi har det greieste programmet av tittelkandidatene. Tror United og Arsenal ligger med +/- 1 poengs avstand når vi fyrer av nyttårsrakettene og City/Chelsea ca. på samme poengsum. Spår tidenes mest spennende innspurt i PL! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Overkommelig program for United fram til nyttår. De største testene får vi vel nesten med en gang. Spurs borte er veldig tøft, og Everton hjemme er heller ikke enkelt. Så spørs det hva slags Newcastle-lag vi får med å gjøre når den tid kommer. Det er ikke godt å si per nå Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg tror at Kagawa ble kjøpt inn under tankegangen at Rooney kom til å dra fra United. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg tror Kagawa ble kjøpt inn før van Persie kom inn og gjorde krav på spissplassen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg tror Kagawa ble kjøpt inn før van Persie kom inn og gjorde krav på spissplassen. This. Tror Persie-kjøpet var et spontankjøp. Genialt, dessverre ikke for Kagawa. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg tror Kagawa ble kjøpt inn før van Persie kom inn og gjorde krav på spissplassen. Faen, kom ikke på at Persie-kjøpet var så spontant og sent som det var. My bad Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Vet ikke hvorfor jeg lo så forferdelig av dette bildet men.. 4 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hehe, jeg syns nå det var ganske morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå