Jotun Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Ikke min feil at du har tungt for det! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 (endret) beholder Young... Bryr meg ikke om han blir bare han ikke får spille. Folk med sånn holdning har ingenting på banen å gjøre som United spillere. Endret 6. november 2013 av Jotun Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Bryr meg ikke om han blir bare han ikke får spille. Folk med sånn holdning har ingenting på banen å gjøre som United spillere.Hover han ikke inn lønn i 100k-klassen? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Folk med sånn holdning har ingenting på banen å gjøre (som United spillere). Deilig å se vi kan være enige om noe Endret 6. november 2013 av indahla Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Hover han ikke inn lønn i 100k-klassen?Bedre å betale han for å ikke spille enn å se den kvalme filmingen hans på et annet lag og tenke på at han har spilt i United. Velfortjent!! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Ingen har vel antydet at det har vært konkurranse Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Hvem skulle kommet på andreplass om det var en kåring? Føler nesten den måtte stått åpen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Hvem skulle kommet på andreplass om det var en kåring? De Gea. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2013 Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 De Gea og Carrick. Carrick er jo den eneste på midtbanen som er stabil og godt over snittet god. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2013 Eh.. Hadde det ikke vært for at Hernandez greier å sette ballen over på blank kasse så hadde det jo vært ett målpoeng der. Fantastisk pasning. Eh.. Så ikke den kampen, som jeg skrev.... Eh.. Men har sett de fleste andre og i dem har Kagawa vært en stor skuffelse. Forventer litt mer av han enn jeg gjør av mye av det andre rælet vi har. Eneste postive som har skjedd oss i år er nr 44. Ser ut som noe så sjeldent som et verdensklasse prospekt. Største talentet jeg har sett i engelsk fotball siden Ronaldo i 03 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Begynner å gi opp Kagawa litt jeg og. Ikke fordi han ikke er en fantastisk fotballspiller på sitt beste, for det er han. Han brukes feil, han er best bak en spiss, men der briljerer også Rooney om dagen. Med mindre Rooney faktisk velger å forlate klubben til sommeren, tror jeg Kagawa gjør det. To spillere som det er feil å misbruke på kanten. I tillegg har vi Januzaj som også mestrer en rolle bak spissen bra. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. President™ Skrevet 7. november 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Burn. 20 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Oh God, my sides! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 HAH @ bilde til Rullemus Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Det svaret der er det så høy klasse over atte hjælp. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Hehehe, fantastisk svar. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Hahaha. Beste jeg har lest her på lenge. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 https://www.youtube.com/watch?v=LqiLNBQMQ_w 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå