Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff. Giggs er en helvetes klubblegende og fotballegende, men kunne aldri hatt den mannen som et idol. Forferdelig person.

Jeg kan være enig i et Giggs har gjort noen ting som ikke akkurat var positive, men jeg syns folk må få litt perspektiv når de kaller han en "forferdelig person".

Dersom alle som gjør noe galt er en forferdelig og usmakelig person så kan jeg med hånden på hjertet ikke komme på en eneste person som ikke er en usmakelig dritt.

Lenke til kommentar

Idoliserer man fotballspillere for hvordan de er som personer gjør man noe feil. Man idoliserer ikke Kurt Cobain for hans enestående evne til å skyte seg selv i trynet eller sette heroinsprøyter, for eksempel.

Fotballspillere er fotballspillere. Det de gjør på banen er alt jeg bryr meg om.

Hadde Kurt Cobain pult kona til sin bror i et tiår ville det vært kritikkverdig og lite å idolisere. Når det er sagt er det jo en litt merkelig sammenligning, det er jo en viss forskjell på det å være rockestjerne og idrettsstjerne, det skjønner du sikkert? :)

Lenke til kommentar

Jeg kan være enig i et Giggs har gjort noen ting som ikke akkurat var positive, men jeg syns folk må få litt perspektiv når de kaller han en "forferdelig person".

Dersom alle som gjør noe galt er en forferdelig og usmakelig person så kan jeg med hånden på hjertet ikke komme på en eneste person som ikke er en usmakelig dritt.

Perspektiv? Si meg, hva er det viktigste vi har her i verden? Hva er det som gjør at vi blir respektert som mennesker? Jo det er de folkene som tar vare på sin egen familie og står for sunne verdier det man unnlater å bedra og lyve til folk over flere år. Det er helt legitimt å mene at Giggs er et ufyselig menneske og en forferdelig rollemodell samtidig som man mener han er en god fotballspiller.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hadde Kurt Cobain pult kona til sin bror i et tiår ville det vært kritikkverdig og lite å idolisere. Når det er sagt er det jo en litt merkelig sammenligning, det er jo en viss forskjell på det å være rockestjerne og idrettsstjerne, det skjønner du sikkert? :)

Er man utro så er man utro. Hadde en rockestjerne pult kona til broren i åtte år hadde han vært en minst like stor dritt som Giggs. Likheten er at jeg driter i det uansett hvem det gjelder. Lager rockestjernen bra musikk ser jeg opp til hans evner som musiker, akkurat som at jeg ser opp til evnene til fotballspilleren om han er flink til å spille fotball.

Uansett om fotballspilleren heter John Terry, Ashley Cole, Ryan Giggs eller Wayne Rooney driter jeg fullstendig i hvem de puler på. Det får være deres greie, og opp til de involverte å gjøre opp om. Skulle jeg gått og brydd meg om alle kjente personer som oppfører seg som idioter hadde jeg ikke hatt tid til mye annet. Jeg holder meg heller til hvordan de fremstår rent profesjonelt, og der er Ryan Giggs en som fortjener heder og ære.

Paul Scholes er fortsatt soleklart øverst på lista, og selv om det kanskje er litt hyklersk av meg får han ekstra pluss i boka for å være så anonym av banen, rett og slett fordi han gjør det så lett for meg å drite i hvordan han er på privaten. Kjernekar.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg går heller ikke rundt og tenker på alt berømte personer gjør utenfor sin arena. Når jeg "velger" meg et idol dog, så handler det for meg om personen som en helhet og derfor er Giggs og typer som han langt nede på min liste. Rent fotballfaglig er det selvsagt forståelig at mange idoliserer Giggsy.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...