Mr. President™ Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Beckham sitter sammen med Phil og ser på U21. Kanskje Beckham har planer om en eller annen rolle innenfor klubben? Lite sannsynlig men men. Var ikke Beckham borte i USA hvor han krasjet bilen sin for litt siden? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 http://mobil.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/moyes-vurderer-aa-laane-ut-150millionerskjoep-4146318.html David Moyes kan ikke love Wilfried Zaha spilletid. Nå åpner han for å låne ut stjerneskuddet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 "– Det er ikke fordi han har gjort noe feil. Det er bare slik at vi har stor konkurranse" Ehh, konkurranse fra hvem? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Giggs , Scholes kommer vel tilbake snart. januar forsvinner Erten. Rooney og RVP ut, de blir erstattet med Owens 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Som banan nevnte over her, så spilte U21-laget mot Fulham U21 i kveld. Det mest oppsiktsvekkende var derimot ikke at Fletcher spilte noenogseksti minutter, men navnet på Fulhams første målscorer: Moussa Dembele. Bare jeg som syns det er helt kokko? Hva er sannsynligheten for at Fulham på et (tidligere) tidspunkt skal ha to spillere i stallen som ikke har noen relasjon fra før, fra to forskjellige land, som heter det samme? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Heh, pussig ja. Ikke akkurat det vanligste navnet heller. Hvor er denne karen fra da? Vår Dembele er jo som kjent Belgisk, men kanskje ikke alle som vet at hans far er fra Mali. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Denne Dembele skriver navnet sitt med 2 s'er, altså Moussa, mens Spurs-fyren skriver det Mousa. Dog nogle spesielt ja. Nye Dembele er opprinnelig også fra Mali, men har fransk pass. Kilde: Football Manager. Noe helt annet; Andreas Pereira velger Brasil fremfor Belgia. Modig valg. http://sportwitness.ning.com/forum/topics/manchester-united-youngster-makes-his-choice-and-it-s-not-belgium Endret 29. oktober 2013 av jonastra Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Bale, Hazard og Neymar er nominerte, men ikke Reus?! Kyss meg i ræva. RvP har dog ikke noen som helst sjangse. Rooney burde ha blitt nominert. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Håper Morten Berre vinner. Fy faen, dere! Nå var jeg morsom!! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hva skjedde egentlig med Fletcher? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Tarmbetennelse, såkal ulcerøs colitt. (Ikke rett skrivemåte). ulcerative colitis Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Denne Dembele skriver navnet sitt med 2 s'er, altså Moussa, mens Spurs-fyren skriver det Mousa. Dog nogle spesielt ja. Nye Dembele er opprinnelig også fra Mali, men har fransk pass. Wikipedia: Mousa Sidi Yaya Dembélé (born 16 July 1987), also spelled Moussa Dembélé, is a Belgian footballer . 2 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Goodiegood, da fikk vi klarhet i det. Football Manager er ikke alltid til å stole på, skjønner jeg. Hvordan kan man forresten stave navnet sitt på 2 forskjellige måter? Jeg heter Jonas. Kan også staves Jhonas. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Goodiegood, da fikk vi klarhet i det. Football Manager er ikke alltid til å stole på, skjønner jeg. Hvordan kan man forresten stave navnet sitt på 2 forskjellige måter? Jeg heter Jonas. Kan også staves Jhonas. De sier vel Jhhhhhhonas på trøndersk eller noe slikt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Bale, Hazard og Neymar er nominerte, men ikke Reus?! Kyss meg i ræva. RvP har dog ikke noen som helst sjangse. Rooney burde ha blitt nominert. Synes det er merkelig at Hazard er nominert og ikke Mata f.eks. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 TSO satt vel i juryen.. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Så hva skjer? Hever vi oss over LC kamptråder? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Neinei, men den ligger i PL-forumet og ikke i Kamptråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå