kandinsky Skrevet 24. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2013 Litt patetisk konsept i mine øyne, men det var definitivt merkbart. Sinnsykt volum til tider (deilig å høre twelve days of cantona igjen) og uten sammenligning om hvorvidt Dortmund-fansen er drøyere enn Sociedad-fansen (noe de mest sannsynlig er), så var det hvertfall markant forskjell fra de to engelske stadioene i går og i dag. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2013 Velkommen etter Moyes. Håper det ikke tar like lang tid hver gang han skal forstå noe helt åpenbart. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2013 https://twitter.com/meulensteen_r/status/393248697381040128 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2013 Rundt jul går det vel opp for Moyes at Zaha er bedre enn Young. Til sommeren får han sikkert vite at Giggs ikke er 20, men 40, og derfor ikke trenger korte innhopp for å "kjenne på nivået". 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2013 Eg lo litt. Og gråt litt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Giggsly Giggsly ? Endret 24. oktober 2013 av AllFather 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2013 http://www.101greatgoals.com/gvideos/1-1-nick-powell-wigan-25-yard-bottom-corner-golazo-v-rubin-kazan/ Nick Powell med nok et Europamål i kveld. Det der er en ganske god avslutning. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 24. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2013 Javisst, pent skudd. Bra slegge på den gutten, jeg er spent på om han noengang kan etablere seg på United. Har liksom ikke sett noe særlig av han før. Noen andre som har, som kunne beskrevet han litt nærmere som spiller? Eneste jeg vet er at han kan skyte og har brukbar pasningsfot og teknikk(?). Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Minner meg litt om Darron Gibson. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Minner meg litt om Darron Gibson. Ikke noe kvalitetsstempel.. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Ikke noe kvalitetsstempel..Neppe ment som det heller Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Han har allerede gjort ting Gibson aldri kommer til å gjøre. Vil vel kanskje heller si at han er der Frank Lampard var på samme alder, bortsett fra at han har fått testet seg litt i Europa da (og mer enn bestått for å si det sånn). En slags hengende spiss/offensiv midtbanespiller. Bare synd at vi har Rooney og Kagawa som er rimelig gode i den posisjonen, selv om de er henholdsvis 9 og 5 år eldre. Litt sånn gi faen holdning også. http://www.youtube.com/watch?v=6WS9T3PjeXg Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 "love you" lol. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 26. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2013 Syntes Powell er en spennende spiller! Det at han får EL-erfaring nå men også Championship-erfaring er også veldig bra for utviklingen hans. Blir spennende å følge han de neste årene, mener jeg. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 http://www.dagbladet.no/2013/10/26/sport/fotball/manchester_united/premier_league/30000135/ Denne uken fikk Manchester United-supportere et nyhetsbrev som dreide seg om klubbens unge, lovende spillere. Er du god nok, er du gammel nok.På bildet var David de Gea, Phil Jones, Adnan Januzaj, Danny Welbeck og Rafael, med tittelen "New Order". Det i tillegg til en logo i det ene hjørnet - bestående av bokstavene M U F C, stablet i en figur som kunne minne om et hakekors. Hårsåre briter altså. Djizes. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Jeg kan egentlig forstå det. Hvem enn det var som jobbet den grafikken der må jo hatt hodet et helt annet sted. Endret 27. oktober 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Klarer ikke helt å se swastikaen, jeg. Litt storm i et vannglass, selv om kombinasjonen av ordene "New Order" og konfigurasjonen av MUFC er såkalt "suggestive". Kunne definitivt vært gjort annerledes, men det der er langt fra så ille som jeg trodde det var utifra hva jeg har lest om saken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Lo godt da jeg fikk en beklagelse på mail i natt. Ikke rart det er krig i verden når folk reagerer på det. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg ser ikke likheten.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2013 Den var ikke særlig gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå