Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Moyes eller ikke moyes. Den gjengen som spiller i dag skal vinne komfortabelt over Southampton på hjemmebane.

Selv med kelneren som trener skulle det gått bra.

Hva skjer når United går opp i ledelsen? Før var det knapt tap i kamper der United går først i ledelsen. Og på hjemmebane????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var de fordømte byttene...forstår ikke hvordan han kan risikere å fjerne en angriper med en midtstopper i tilfelle vi skulle slippe inn likevel (ikke så usannsynlig nå til dags) noe vi gjorde. Så var det jo selvfølgelig at han puttet på Welbeck for Fellaini. Hva slags taktisk grep er det? Burde ha vært Kagawa.

Og Giggs inn for en veldig frisk Nani? Mannen får jo alltid spille selv om han er elendig, men når han er så frisk som han var så bytter han inn Giggs -.-

Giggs er forever en legende, men han må virkelig legge opp før han dør av alderdom.

Lenke til kommentar

Syns litt motgang bare blir å forvente for dere! Dere hadde en legendarisk trener i så mange år og det vil nok ta litt prøving og feiling før man kommer tilbake til det samme igjen.

Men som sagt litt motgang gjør at medgangen bare blir så sinnsykt mye bedre igjen :p Og her snakker jeg av erfaring :(

Endret av Lomeus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Adnan signerte seg selv. Rimelig sikker at han kunne bestemme ganske mye selv angående lønn,bonus og forsikringer. Og Moyes er en pushover i forhold til Ferguson.

Lenke til kommentar

Skulle ønske United kunne begynne å spille underholdende, ballbesittende, og offensiv fotball - hvor det er lov å vinne med mer enn 1 eller 2 mål igjen.

Ble så lei denne stilen under SAF, men resultatene snakket for seg. Så når han valgte å gå av håpte jeg at vi skulle begynne å spille med litt flair, som var grunnen til at man valgte United i 1990!

Kjedelig, defensiv fotball og manglende resultater... Dette blir en tøff sesong.

Lenke til kommentar

Hva da? At vi spiller møkkafotball og at de unge som skal velge seg et lag likegodt kan velge Pool som United? Deg om det. Stikk fingeren i jorda. Vi er en traust klubb for tia, mye på grunn av en traust manager som er dønn lik SAF, med det viktige unntaket at han ikke kan få ut et vinnerlag av middelmådighet. Jeg tror det blir mange Tottenham og Arsenal fans de neste årene.

Lenke til kommentar

Hva da? At vi spiller møkkafotball og at de unge som skal velge seg et lag likegodt kan velge Pool som United? Deg om det. Stikk fingeren i jorda. Vi er en traust klubb for tia, mye på grunn av en traust manager som er dønn lik SAF, med det viktige unntaket at han ikke kan få ut et vinnerlag av middelmådighet. Jeg tror det blir mange Tottenham og Arsenal fans de neste årene.

At vi spiller møkkafotball etc. var ikke det jeg siterte.

Med tap får vi selvfølgelig ikke flere fans, men er man ekte supporter så skifter man ikke lag selv hvis vi plutselig skulle ligge der nede ved Leeds.

Er også klar over at du kanskje ikke mente det slik som det hørtes ut som, men jeg ville bare få fram et poeng ;)

Er jo en nylig arbeidsledig støvelnisse fra Fredrikstad som spiller forholdsvis attraktiv fotball, sammenlignet med den United har vist frem i det siste.

Vi blir vel det neste Stoke snart.

Lenke til kommentar

At vi spiller møkkafotball etc. var ikke det jeg siterte.

Med tap får vi selvfølgelig ikke flere fans, men er man ekte supporter så skifter man ikke lag selv hvis vi plutselig skulle ligge der nede ved Leeds.

Er også klar over at du kanskje ikke mente det slik som det hørtes ut som, men jeg ville bare få fram et poeng ;)

Vi blir vel det neste Stoke snart.

Du trodde ikke at jeg ville få fram et poeng. Jøsses...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...