Raste Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Når er det verdens beste spiller blir kåret av Fifa? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Når er det verdens beste spiller blir kåret av Fifa? Desember, tror jeg. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Når er det verdens beste spiller blir kåret av Fifa? 17. desember Her er lista over nominerte: Buffon (Juventus, Italia), Cannavaro (Real Madrid, Italia), Cech (Chelsea, Tsjekkia), Ronaldo (Man Utd, Portugal), Deco (Barcelona, Portugal), Drogba (Chelsea, Ivory Coast), Essien (Chelsea, Ghana), Eto’o (Barcelona, Camerun), Gattuso (Milan, Italia), Gerrard (Liverpool, England), Henry (Barcelona, Frankrike), Juninho (Lyon, Brasil), Kaka (Milan, Brasil), Klose (Bayern Munich, Tyskland), Lahm (Bayern Munich, Tyskland), Lampard (Chelsea, England), Marquez (Barcelona, Mexico), Messi (Barcelona, Argentina), Nesta (Milan, Italia), Pirlo (AC Milan, Italia), Ribéry (Bayern Munich, Frankrike), Riquelme (Villarreal, Argentina), Ronaldinho (Barcelona, Brasil), Rooney (Man Utd, England), Terry (Chelsea, England), Tevez (Man Utd, Argentina), Thuram (Barcelona, Frankrike), Torres (Liverpool, Spania), Van Nistelrooy (Real Madrid, Nederland), Vieira (Internazionale, Frankrike). Endret 17. november 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tipper Ronaldo, Messi eller Kaka stikker av med den. Håper selvfølgelig på førstnevnte.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tipper Ronaldo, Messi eller Kaka stikker av med den. Håper selvfølgelig på førstnevnte.. tror det blir messi, håper på tevez, men tror ikke han har spilt nok gode kamper Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tipper det blir Kaka egentlig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tror at det blir Messi, men bare med en hårbredde- Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Tipper det blir Ronaldo jeg, Messi prøver kun å etterligne Maradonna noe han ikke er... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Oddsen for at Fifa stemmer frem en spiller i Britisk liga er vel heller liten. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Oddsen for at Fifa stemmer frem en spiller i Britisk liga er vel heller liten. Det skjer forholdsvis sjeldent, ja. Dessuten: Innsats i Champions League har en tendens til å telle mer enn hvordan man har prestert i egen liga. Der stiller Kaka svært sterkt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det blir nok Kaka. Fordi han gjorde det bra i CL. Dette er selvsagt alt idiotene i det forbundet tenker på. Hjemlig serie, hva er det? Messi blir det hvertfall ikke, han var ikke så god i vårsesongen... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 I all hemmelighet har Ole Gunnar Solskjær blitt utnevnt til ridder av 1. klasse av St. Olavs orden, som den yngste noensinne. Dette melder Dagbladet i dag. Utmerkelsen er ikke offisielt bekreftet av slottet, men avisen hevder å ha denne nyheten bekreftet av flere uavhengige kilder. Ole Gunnar Solskjær skal ha mottat utnevnelsen grunnet hans samfunnsengasjement, blant annet som ambassadør for Unicef. Solskjær skal være den yngste ikke-kongelige noensinne som mottar ordenen, og det er planlagt en større seremoni i hjembyen Kristiansund og en offisiell seremoni på slottet. Quote United.no Å fy søren, dette hadde jeg ikke ventet akkurat. Dette er STORT!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Sir Ole Gunnar Vel fortjent, mannen er et prakteksempel på oppførsel og sportslighet (Robert Lee er sikkert uenig). Setter han oppe ved helter fra nyere tid som Dæhlie og Koss! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 God damn. Dette er bare helt utrolig da Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Gratulerer til Solskjær, først Kniksens hederspris og så dette. Tidenes norske fotballspiller! Hørte jeg en Solskjærs hederpris i fremtiden? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Dette fortjener Solskjær så veldig mye. Etter min mening er han tidenes beste norske fotball spiller. Men han er like god av banen som på banen. Alt det arbeidet som han har gjort for Unicef og andre organisasjoner. All heder og ære til Solskjær! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Jeg føler virkelig med Fletcher og Skottland nå. Og der utlignet Russland også Men der tapte Russland. Nydelig Endret 17. november 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Jeg føler virkelig med Fletcher og Skottland nå. Og der utlignet Russland også PFF, ISRAEL FTW! Nå kan england gå videre! Endret 17. november 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Håper virkelig Ronaldo vinner denne FIFA prisen (selvsagt håper jeg det som Utd supporter ) For jeg mener at verken Messi eller Kaka totaltsett har gjort det bedre enn han. Kaka har vært god i CL men ikke imponert så voldsomt i Serie A. Messi har vært knall de siste månedene. Ronaldo har vært den som har vært best av de tre over tid (siste år), han har skuffet i viktige CL kamper, men til gjenngjeld har han vært helt leken for landslaget. Forresten, noen som vet om Ronaldo er kaptein i dag også? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Tror litt på Ronaldo jeg. Men jeg tipper Kaka siden Milan vant CL Går Portugal kampen noe sted? Endret 17. november 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå