AllFather Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Pff. Jeg står opp samme tid hver dag, og har en fast rutine. Kroppen har godt av rutiner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 La meg fire. Våknet ni. Går ikke an å sove lenge. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Har også rutiner. Legge meg sent på fredager og lørdager. Stå opp sent lørdager og søndager 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Stilig at dere fikk beholde en unggutt, morsom å de på så langt. begynnelsen på et generasjonsskifte kan man jo håpe, begynner å bli solid snittalder hos dere nå og ungt blod skader nok ikke Hvor mye er snittalderen? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Hvor høy den er? Tja, si det. De fleste spillere deres er vel i slutten tyveårene? (26+?) Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Lurer også på hva det skal bety. I teorien har vi DDG, Rafael, Fabio, Evans, Smalling, Jones, Cleverley, Kagawa(?), Welbeck, Adnan, Zaha som enten er faste eller klare andrevalg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Hvor høy den er? Tja, si det. De fleste spillere deres er vel i slutten tyveårene? (26+?) Så du antar bare at den er høy? Er det ofte sånn? At du bare kommer med påstander uten egentlig å vite? 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 De fleste spillerne våres "er vel" ikke 26+ nei. Hernandez, Anderson, Fellaini osv er også under 26 forøvrig. Bare Carrick, Rooney og RvP som jeg kommer på er over. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 De fleste spillerne våres "er vel" ikke 26+ nei. Hernandez, Anderson, Fellaini osv er også under 26 forøvrig. Bare Carrick, Rooney og RvP som jeg kommer på er over. Evra, Giggs, Rio, Vidic, Valencia, Young? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Selvsagt. Til tross for at jeg ikke ser på Giggs som en del av kaka noe særlig mer. Tanken bak oppramsingen min var å vise bunken av unge (og "unge") spillere. Ikke at jeg bryr meg for fem flate om alderen på førsteelleveren er 23.4 eller 27.5, men. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Men hva har startoppstillingen med denne diskusjonen å gjøre? Signere adnan hjelper lite på startoppstillingen siden moyes foretrekker Giggs og young.... Snittet på førstelag derimot... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Sinnataggen :'( Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Ingen som skulle ha lyst til å lage kamptråd? Tror kampen mot Southampton blir den tøffeste så langt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Sinnataggen :'(Man blir litt bitter av å ha spillere som young på laget.... Spesielt når han ironisk nok trekker opp snittalderen.... Endret 19. oktober 2013 av Jotun 5 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Det skal sies at Giggs trekker jo opp snittalderen med 50 år. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Beste United-nyheten så langt i år. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Amg, nettopp komt hjem etter å ha vært uten internettilgang (utenom GPRS). Ser nå at Adnan har signert, og så gjør han det han har gjort i 1.omg i dag, happy days! Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 19. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2013 Moyes er jævlig ræva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå