Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VM liker jeg, EM er ikke så altfor verst, men OL er bare kødd. Har aldri sett på en eneste fotballkamp i OL og planlegger heller ikke å gjøre det. Har egentlig ikke peiling på hva det er snakk om engang. Hvem er det gjelder for? Olympiske mestere i fotball? Sier meg null og niks. Ser egentlig bare ut til at de har tatt et gammelt mesterskap og bare stappet fotballen rett inn.

Tror det var noen spesielle regler for lagene i OL, men det er fortsatt noe bull.

Lenke til kommentar

EM og VM skaper følelser på et helt annet nivå en klubbfotball gjør, ihvertfall for meg. Alltid herlig å se et eller annet lag med gladlakser fra Afrika eller Asia komme inn og feie folk av banen med en naiv og herlig offensiv fotball. I tillegg er det en folkefest for flere enn de som følger fotball regelmessig.

Lenke til kommentar

Det er lett sagt et mesterskap som ligner mye på de større mesterskapene, men som nevnt over så er det vel egentlig et U23-mesterskap hvor det er tillatt med et visst antall eldre spillere. Fint det, men det virker mer som et treningsmesterskap. Ingen som går rundt og kaller seg olympiske mestere i fotball osv. Høres bare teit ut.

Isteden så kunne de ha brukt den tiden på VM-kvalikk. -> Mindre pauser, langt mindre tettere kampprogram -> mer opplagte spillere mot kampene ute i Europa. (Swansea og Cardiff for Liverpool da)

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...