Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2013 Em og Vm er jeg enig i, men OL? Der kan fotball glatt droppes. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2013 VM liker jeg, EM er ikke så altfor verst, men OL er bare kødd. Har aldri sett på en eneste fotballkamp i OL og planlegger heller ikke å gjøre det. Har egentlig ikke peiling på hva det er snakk om engang. Hvem er det gjelder for? Olympiske mestere i fotball? Sier meg null og niks. Ser egentlig bare ut til at de har tatt et gammelt mesterskap og bare stappet fotballen rett inn. Tror det var noen spesielle regler for lagene i OL, men det er fortsatt noe bull. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2013 Kan til nøds være enig i at VM og EM er greit, men da kan alle få være med(null kvalik midt i sesong). OL er jo bare tøv. Er jo U23(correct me if im wrong) med 2-3 gamliser. Kjipt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2013 Fra nå av kommer denne mannen til å lede ut både dommere og lag ut på banen i fotballkampene i OL Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2013 Sikkert kjipt for noen, men jeg synes det var interessant å se spillere som Oscar blant annet presentere seg. Det er fint for mange yngre å vise hvem de er. U Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2013 Sikkert kjipt for noen, men jeg synes det var interessant å se spillere som Oscar blant annet presentere seg. Det er fint for mange yngre å vise hvem de er. U Finnes uttallige av kamper for dem også. U21 EM, VM, U20, U19, U18 OSV. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2013 EM og VM skaper følelser på et helt annet nivå en klubbfotball gjør, ihvertfall for meg. Alltid herlig å se et eller annet lag med gladlakser fra Afrika eller Asia komme inn og feie folk av banen med en naiv og herlig offensiv fotball. I tillegg er det en folkefest for flere enn de som følger fotball regelmessig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2013 Finnes uttallige av kamper for dem også. U21 EM, VM, U20, U19, U18 OSV. Det er ikke det samme som et OL i mine øyne, men selv om du ikke har interesse for det så kan andre ha det. Det betyr ikke at man skal droppe det. Sommer OL kræsjer uansett ikke med PL, så ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2013 OL er ikke på høyde med EM og VM, men god underholdning for det. Og å kalle det for kødd uten å vite hva det er en gang er godt gjort. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Det er lett sagt et mesterskap som ligner mye på de større mesterskapene, men som nevnt over så er det vel egentlig et U23-mesterskap hvor det er tillatt med et visst antall eldre spillere. Fint det, men det virker mer som et treningsmesterskap. Ingen som går rundt og kaller seg olympiske mestere i fotball osv. Høres bare teit ut. Isteden så kunne de ha brukt den tiden på VM-kvalikk. -> Mindre pauser, langt mindre tettere kampprogram -> mer opplagte spillere mot kampene ute i Europa. (Swansea og Cardiff for Liverpool da) Endret 15. oktober 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Men OL kræsjer ikke med PL? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 (Swansea og Cardiff for Liverpool da) Vi må gjøre inntrykk på deg siden du må nevne oss i annehvert innlegg, også her i United-tråden.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Må da være lov det. Stas å bli tatt med i samme setning som Swansea og Cardiff tenker eg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Vi må gjøre inntrykk på deg siden du må nevne oss i annehvert innlegg, også her i United-tråden.. Vi må gjøre inntrykk på deg siden du må inn her og skrive annethvert innlegg, spesielt her i United tråden. Ser ikke helt problemet. 7 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Ser ikke helt problemet. Deg om det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Den tok eg ikke. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Vi må gjøre inntrykk på deg siden du må nevne oss i annehvert innlegg, også her i United-tråden..Som Jotun påpeker, ganske normalt når fans av andre lag farer i andre tråder. United blir ikke akkurat sjeldent nevnt andre steder vi heller. (Morroa ligger jo i at det blir lest av dere og omvendt. Ikke ta det ille opp ) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Ikke ta det ille opp ) Jøkke d Den tok eg ikke. ikke jeg heller når jeg tenker meg om.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Fatcamp? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 De har vel et eller annet under. Se på skulderen til Chicha. Tøyet ser jo ganske luftig ut også. Men ellers er det et morsomt bilde (for trolls) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå