iniestagram Skrevet 10. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg synes det er nogle bekymringsverdig at så mange spillere i klubben uttaler seg om fremtiden denne høsten. Spillere uttalte seg vel sjelden på denne måten når Fergie var sjef, såvidt jeg kan huske? Rooney nekter å si hva han vil neste sesong, Fabio/Chicha uttrykker at de må ha mer spilletid ellers stikker de, Januzaj og Vidic drøyer med kontrakt. I tillegg regner jeg med Ferdinand, Giggs, Young, Evra, Valencia, Anderson, Lindegaard og muligens Kagawa (om ting ikke bedrer seg) forsvinner ut av klubben om ikke så altfor lenge. Moyes har en stor oppgave foran seg, og han bør handle en eller to kvalitetsspillere i januarvinduet. Fellaini har av det lille jeg har sett (jada, altfor lite enda) vært veldig skuffende, får håpe han bedrer seg kraftig. Over til en annen ting; Jeg er lysten på en tur over til Manchester igjen da det er veldig lenge siden sist. Gidder ikke å kjøpe noe pakketur da de har en tendens (hvertfall i mitt hode) til å være overpriset. Hva er billigste måte å skaffe seg kampbillett på, og hva tror dere er billigste pris man kan klare å få fly/overnatting/kamp til? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg forstår godt at ingen uttrykte seg noe særlig med Fergie som sjef. Med Moyes derimot føler de nok at de står på tryggere grunn da han ikke er en like markant og skremmende person. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 10. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Jeg tror Moyes kan være like skremmende og markant som Fergie, men tror problemet ligger i at spillerne ikke har den samme respekten til Moyes og føler at de er litt mer frie nå som Fergie "endelig" har forlatt skuta. Jeg tror dog ikke noen andre managere hadde gjort en bedre jobb enn Moyes til å holde orden på spillerne. Uttalelser som dette ville det garantert kommet enda flere av om feks Mourinho hadde tatt over. Endret 10. oktober 2013 av jonastra Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg forstår godt at ingen uttrykte seg noe særlig med Fergie som sjef. Med Moyes derimot føler de nok at de står på tryggere grunn da han ikke er en like markant og skremmende person. Lykke til i stirrekonkurranse mot denne herremannen: Jeg er faktisk ikke sikker på om han kan blunke. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 10. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2013 Kanskje Young ikke er så dårlig likevel, men smart? http://www.tv2.no/sport/fotball/spania/busquets-tar-neymar-i-filmeforsvar-4135454.html Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2013 Tror faktisk han bare er skikkelig dårlig 1 i balanse på FM neste? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 1 i sportsmanship, 1 i crossing, 1 i dribbling og 20 i dirtiness og injury proneness, og Dwells on Ball og Stops Play på preferred moves. 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Hadde vært så digg hvis noen hadde gitt han en rullestol eller rullator med "Stay on your feet" inngravert på siden. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Hadde vært så digg hvis noen hadde gitt han en rullestol eller rullator med "Stay on your feet" inngravert på siden. Kunne vel egentlig kjøpt et helt parti og gitt ut til ulike spillere i hele Europa. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Kanskje Young ikke er så dårlig likevel, men smart? http://www.tv2.no/sport/fotball/spania/busquets-tar-neymar-i-filmeforsvar-4135454.html Ikke overrasket over at sjefsfilmeren nr1 forsvarer filming. En av verdens hesligste spillere. Fysj. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Men han er jo så sjarmerende jo Endret 11. oktober 2013 av K_7 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Ser på bildet og fantaserer om at det er en GIF hvor det etter litt kommer et par ben med strake knotter inn fra siden. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Lykke til i stirrekonkurranse mot denne herremannen: Jeg er faktisk ikke sikker på om han kan blunke. Moyes mot Collina i stare-off? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Collina ville fått Moyes i kne før han rakk å åpne øynene. 4 Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Nja, si ikke det. Collina ga seg vel som dommer rett etter han hadde en.. middels dag på jobben, da Everton røk ut av CL. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Shrek scoret mål for England Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 RvP med hat-trick for Nederland. Merkelig hvor god han blir når han får service fra lagkameratene sine istedenfor å være en ensom klippe i en sjø av motstandere. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2013 Collina ville fått Moyes i kne før han rakk å åpne øynene. 6 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2013 Du verden. Hadde glemt hvor kjedelig helga blir uten Premier League -.- Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2013 Ingen Champions League og ingen Premier League. Uka har vært gørrkjedelig. Heldigvis er det Formel 1 i morgen tidlig, om jeg klarer å få meg opp i tide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå