Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ser ikke helt hvorfor du bringer opp Liverpool, men kan uannsett svare.

Som Liverpool-supporter hadde jeg ikke blitt mer glad om Rooney eller Rvp hadde fått langtidskade.

Å ønske at de hadde blitt forkjølet rett før en kamp mot nettopp Liverpool er det lengste jeg kan strekke meg.

Men det er nå meg. Moralist er jeg forøvrig så absolutt ikke. Du kan gjerne juble høyt over at Suarez blir skadet for min del. I don't really care.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Er vel forskjell i å ønske noen skade, og ikke bli lei seg når det intreffer.

Noen ønsker at motstander skal være svekket for å få en "enklere" match. Andre ønsker at motstander skal kunne stille sitt sterkeste lag slik at det blir en "fair" match. Da har motstander heller ingen unnskyldning ved tap =)

Jeg heller mot det siste.

Lenke til kommentar

Å være glad for at en rival mister en spiller for en fille ting rett før en match kan kanskje vært greit, men jeg ser også som nevnt tidligere, gleden i å spille mot et toppa lag og kjenne på følelsen etterpå at du har vunnet fair og faktisk vært bedre.
Det er moralsk feil for min del å juble over en skade uansett lengde, men når f.eks. Higuain ble skadet for Napoli slik at han ikke startet mot Arsenal da ble jeg ikke skuffet for å si det sånn!

Lenke til kommentar

Å være glad for at en rival mister en spiller for en fille ting rett før en match kan kanskje vært greit, men jeg ser også som nevnt tidligere, gleden i å spille mot et toppa lag og kjenne på følelsen etterpå at du har vunnet fair og faktisk vært bedre.

Det er moralsk feil for min del å juble over en skade uansett lengde, men når f.eks. Higuain ble skadet for Napoli slik at han ikke startet mot Arsenal da ble jeg ikke skuffet for å si det sånn!

Skjønner ikke hvorfor Arsenal-fansen har noe i mot Higuain. Dere får det til å virke som det er hans feil at han ikke spiller for dere, og ikke den gjerrige manageren deres som skal nekte å betale hva han koster.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor Arsenal-fansen har noe i mot Higuain. Dere får det til å virke som det er hans feil at han ikke spiller for dere, og ikke den gjerrige manageren deres som skal nekte å betale hva han koster.

Jau, DEN diskusjonen kan dere hvertfall ta et HELT annet sted.

Dessuten tolker eg overhodet ikke innlegget hans som spesielt rettet mot higuain fordi han mislikes, men fordi han er god.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Jau, DEN diskusjonen kan dere hvertfall ta et HELT annet sted.

Dessuten tolker eg overhodet ikke innlegget hans som spesielt rettet mot higuain fordi han mislikes, men fordi han er god.

Korrekt, kan ta det et annet sted (kjøpte jo Ozil kosta ikke flis han heller :p)!

Og korrekt i det Jotun sier, skjønner ikke hvordan du tolket innlegget som om jeg misliker Higuain, han er en god spiss og kunne skapt ting mot oss!

Lenke til kommentar

Manchester United is Ilkay Gundogan's ‘Dream Club’.

The Red Devils are poised to make a January move for Borussia Dortmund's Ilkay Gundogan.

The Central Midfield Maestro attracted interest from top clubs in the summer transfer window but in the end stayed with the Champions League runner ups.

Premier League leaders Arsenal were interested in summer and are still keen on signing him in winter. However, reports suggest that Manchester United are ready to move for the £30m Dortmund Star in January to further reinforce their midfield that is lacking quality at the moment.

The German international is on a long term contract with Dortmund side till 2015 but currently faces a long term injury and he may take few more months to recover.

Back in 2011, Gundogan called Manchester United a ‘dream club’ but the Devils showed no real intent to sign him and Dortmund took advantage.

Håper dette stemmer. En drømmesignering.

Lenke til kommentar

Vet Moyes hva slags spiller han vil ha i klubben? Cruyff hadde et intervju for litt siden der han tok opp denne problematikken.

Det virker som om klubben har bydd/vært ute etter ørten forskjellige midtbanespillere. Jeg sier ikke nei takk til Gundogan, men det må kjøpes inn en spiller som passer inn i Moyes' system. I de senere årene har klubben kjøpt spillere som Berbatov og Kagawa for å så spille de i helt andre roller/system enn det de har passet inn i.

Lenke til kommentar

Virker som om Moyes ikke liker "lettbeinte" teknikere ala Kagawa i sentrale posisjoner, det lider nok Kagawa veldig under. Moyes er av den gamle skolen hvor han foretrekker store og sterke mannebeist sentralt, for så å ha noe mer kreativt langs kantene.

Det som bekymrer meg er at disse kantspillerne tilsynelatende har fått beskjed om å lempe ballen inn i boks for enhver anledning, uavhenging om det kommer noen på løp eller ei. Forferdelig gammeldags og traust spillestil, United vinner nok aldri CL igjen hvis det ikke legges om til en mer kreativ spillestil med fokus på spill langs bakken og smarte løp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...