PSV Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 Har Morrison en buy-back clause på £19m? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 Ja, det er i alle fall det som nevnes av diverse journalister på twitter. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 For oss får vi håpe han gjør som Sterling og spiller "dass" etter at han signerer ny kontrakt. Sterling har potensial til å bli like god som Ashley Young, så det å spille "dass" er vel som normalt. Fin dive i helgen hadde han iallefall! =) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 Fellaini ute lenge, må operere håndleddet. Nedtur. Burde hentet tilbake Powel fra Wigan, men det skjer neppe. Sikkert derfor han ikke fikk kjøpt togbillett. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 Fin dive i helgen hadde han iallefall! =) Akkurat den episoden er blitt diskutert tidligere. Han blir tatt og får korrekt straffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 Du må da forstå at alle spillerne fra Liverpool diver(fra deres ståsted) på samme måte som alle Manchester united-spillerne diver(fra vårt ståsted). Sånn er det bare. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 Kompany ute i 4 uker Og til alle dere moralister som nå skal fortelle meg hvor motbydelig jeg er; spar meg. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 Kompany ute i 4 uker Og til alle dere moralister som nå skal fortelle meg hvor motbydelig jeg er; spar meg. Hei, jeg er en moralist og mener du går over kanten i å ønske andre mennesker (les fotballspillere) vondt. MvH Snurreleif. P.S: Hvis du vil "spares" for stridende meninger er kanskje ikke et nøytralt diskusjons-forum det riktige stedet å poste meningen sin. 6 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 Er vel forskjell i å ønske noen skade, og ikke bli lei seg når det intreffer. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) P.S: Hvis du vil "spares" for stridende meninger er kanskje ikke et nøytralt diskusjons-forum det riktige stedet å poste meningen sin. Fordi vi har vært over det så mange ganger, og jeg er bombesikker på at disse moralistene selv blir glade når en nøkkelspiller hos en rival blir skadet. Men så har vi dessverre så mange av disse som skal fremstille seg selv som fantastiske, sympatiske supportere og mennesker, ja, guds gave til menneskeheten. Det gidder jeg ikke høre på. Kompany blir skadet -> City rakner -> Bra for United -> Superstemning -> Glad banan (Er jo ikke akkurat som om Kompany gjennomgår tortur heller som du får det til å høres ut som) Endret 7. oktober 2013 av banansplitt™ 7 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Er vel forskjell i å ønske noen skade, og ikke bli lei seg når det intreffer. Du har uansett ikke noen empati for vedkommede det gjelder, og jeg er kanskje litt trang i nøtta men jeg ser en likhet i det å: A: Ønske noen blir skadet hos motstanderen. og B: Så og si "godte seg" når det skjer. Men jeg sier som jeg sa til en Arsenal-supporter: Om du har så liten tro på eget lag at du må finne glede i at motstandere blir skadet, for all del, kos deg. Kanskje er jeg litt farget selv i at jeg har hatt ansvaret for spillere og derfor synes det er synd når de ikke får spille/blir skadet, eller at jeg er så naiv at jeg ønsker en så fair liga som mulig (man stiller med det man har, og er man ikke god nok er man rett og slett ikke god nok). men jeg personlig synes aldri det er koselig når andre lags spillere blir skadet. Ikke en gang om det skulle gjelde Balotelli eller Terry. /Boring rant. Fordi vi har vært over det så mange ganger, og jeg er bombesikker på at disse moralistene selv blir glade når en nøkkelspiller hos en rival blir skadet, men så har vi dessverre så mange av disse som skal fremstille seg selv som fantastisk, sympatiske supportere og mennesker, og det gidder jeg ikke høre på. Altså, fordi det er utenkelig for deg at ikke alle blir glade når en nøkkelspiller hos rivalen blir skadet, så kan det faktisk være tilfelle. Jeg er ikke fantastisk, men jeg er sympatisk, en supporter og et (med)menneske, om det gjør meg til en kjedelig eller "falsk" person i dine øyne så får det så være, jeg har ikke som mål å endre ditt syn på meg eller andre "moralister" som du kaller de/oss. (Er jo ikke akkurat som om Kompany gjennomgår tortur heller som du får det til å høres ut som) Nei men han er fortsatt skadet, og som en tilhenger av fotball vil jeg se de beste fotballspillerne hver eneste uke. Endret 7. oktober 2013 av Snurreleif 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 /Boring rant. Her er du inne på noe! 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Permanent skade som betyr ingen videre fotballkarriere = Ønsker eg ingen. En skade som en kakk i hodet eller slikt som setter en på sidelinjen i noen uker evt mnd og deretter kommer tilbake 100% har eg ingen problemer med å synes er greit. Endret 7. oktober 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 Her er du inne på noe! Jo takk du, hyggelig at du bidrar som vanlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 Permanent skade som betyr ingen videre fotballkarriere = Ønsker eg ingen. En skade som en kakk i hodet eller slikt som setter en på sidelinjen i noen uker evt mnd og deretter kommer tilbake 100% har eg ingen problemer med å synes er greit. Og det må du for all del få mene, men nå er det jo en gang slik at jeg kan tillate meg å være uenig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 Klart det, eg ville bare få frem det eg mener. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Klart det, eg ville bare få frem det eg mener. Da er vi to Edit: I mine tidligere poster vel og merke. Endret 7. oktober 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 Jo takk du, hyggelig at du bidrar som vanlig. Kult sagt. Nå begynner det å komme seg! Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 Ingenting galt i å juble over skader på rivaler. Og det er uavhengig om hvor "liten" tro man har på eget lag. Enhver fordel hjelper. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2013 For en forferdelig trist verden du må leve i banansplitt. Hvor alle som er uenige med deg bare later som. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå