Aleks Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Hadde vært gøy med enda et talent til Belgia. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Han er jo primært belgier! Tror han blir å spille for dem, for Belgia kommer til å ha et godt landslag i mange år fremover! Norge bør finne ut hvordan de har dyrket talentene sine der nede! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Schau nevnte at han har uttalt at han selv helst ønsker å spille for Albania. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 I dag skal Moyes få sitt andre pluss i boka fra min side. + Starter Januzaj i en bortekamp - Nok en møkkakamp - Fortsetter å ødelegge Kagawa 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) - Fortsetter å ødelegge Kagawa Ja det er tragisk. Potensiale til å være en av ligaens beste spillere, også råtner han på benken pga at spillere som giggs, valencia og welbeck skal få matchtrening. Sinnsykt. Jeg synes det burde være mulig å finne rom for både rooney, RvP og kagawa i en startoppstilling, rooney er jo fleksibel nok til å la kagawa spille i favorittposisjonen sin. Fantastisk at Januzaj fikk vise seg frem litt da. Men han benkes sikkert til fordel for welbeck neste kamp. Endret 5. oktober 2013 av Apox Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Både Rooney, Kagawa, Nani og Januzaj er fleksible nok til å spille i en treer bak spissen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 I dag hadde jo både RvP og Rooney en real stinker. Kagawa kunne gått inn for begge to og sikkert levert bedre. I tillegg har jo Rooney nettopp kommet tilbake fra skade. Var neppe helt i shape. Moyes har fortsatt til gode å lede en kamp uten å ta noen uforståelige valg enten med startoppstillingen eller byttene underveis. Lenke til kommentar
Populært innlegg Hansoen Skrevet 5. oktober 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Januzaj burde få nummer 7. 10 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Januzaj burde få nummer 7. Støttes. Får slenge på noen likes og sende over til Moyes. Endret 5. oktober 2013 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Blir vel først neste sesong det. Litt kjipt for min nr 44 drakt om han plutselig hadde fått nr 7 nå (om det hadde vært mulig, noe det vel ikke er). Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Om FM har lært meg noe så er det det at draktnummere er vanskeligere å endre på enn Grunnloven. 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Man kan vel endre på draktnummer i vintervinduet, eller må man vente til sommeren? Han burde få det asap iallefall. Endret 5. oktober 2013 av Hansoen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Først bør han vel få kontrakt, og signere den. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Hvis vi klarer å miste han, så kommer jeg til å bli en "moyes out" tilhenger. Det er rett og slett ikke akseptabelt. Større talent enn pogba. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Han blir vel voldsomt hypet opp nå bare pga. de to målene. Får se hvordan han presterer utover i sesongen, men ser lovende ut. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Prestert bedre enn samtlige andre i troppen i tilsvarende posisjoner de gangene han har fått sjansen. Største talentet vi har hatt siden CR7 etter min mening. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Etter min mening har Adnan vært den beste på banen samtlige ganger han har spilt. Du gjør ikke to sånne mål for så å dette totalt sammen uken etter. Jeg er så lettet for at han hadde en god kamp, det kan være nok til å sende Young ut av startelleveren. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Hvis du virkelig tror det så må jeg be deg følge bedre med. Han blir vel voldsomt hypet opp nå bare pga. de to målene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg følger fint med, jeg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Snakker vi allerede blant ligaens beste spillere? Høres sånn ut 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå