Stonemeister Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Foster regnar med å muligens vere tilbake i mars elns. Må vere frustrerande å vere så lenge skadd etter to år på lån. Spørsmålet er jo kor mykje han ville fått spelt i konkurranse med Edwin og Tomas. Edwin er jo et klart førstevalg, men Foster ville muligens vere andrevalget. Mtp at Edwin har planar om å legge opp etter denne sesongen så spørs det om vi satsar vidare med dei to keeperane vi har i bakhand, eller om ein går inn for å forsterke der også. Any thoughts? Mot Kiev var Kuszcsak (Gawd, jeg får det aldri til) veldig god, men jeg tror vi kanskje burde ha en keeper som er vant med jevn førstelagsfotball neste sesong, og bare bruke Thomasz og Ben mer og mer utover. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det kunne jo vere en fordel og begge har jo mange år igjen som keeperar, men så spørs det jo veldig kor godt dei taklar å vere andrevalg. Foster har jo også vore tatt ut på landslaget osv, og er vel veldig ambisiøs, så det spørs kor lenge han gidd å vere andrefiolin Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hadde vært morsomt å satse på Ben Foster syns jeg. Lagd en skikkelig god engelsk keeper . Ikke noe er jeg jo bra nok nå får jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Foster kan heilt sikkert bli det klare førstevalget etterkvart, men spm blir om han har tolmodigheit til å vente på sjansen dersom den ikkje kjem med ein gang, eller om han går lei og vil til ein anna klubb... Og så er jo eit anna spm om vi kan leve med å ha berre to keeperar som ikkje har spelt lenge nok for førstelaget til at vi veit korleis det vil komme til å gjere det over tid, eller om vi må ha ein ny klassekeeper inn når Edwin reiser. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Brown mot ny kontrakt også.. Heile forsvarer ser ut til å fornye fram til 2012, med unntak til no av Rio. Hargreaves står over mot Østerrike og er usikker mot Kroatia pga kneskade. Håper det ikkje er alvorlig, men berre for å forsikre seg om at ikkje noko blir verre sånn at han kunne komme til å miste seriekampar. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 - Hargreaves skadet Håper det ikke er alvorlig Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 - Hargreaves skadetHåper det ikke er alvorlig Slapp av, sikkert bare Fergie som ikke vil at Hazza skal spille en landskamp og risikere å slå opp skaden sin, så Hazza er "skadd" i landslagspausen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 - Hargreaves skadetHåper det ikke er alvorlig Slapp av, sikkert bare Fergie som ikke vil at Hazza skal spille en landskamp og risikere å slå opp skaden sin, så Hazza er "skadd" i landslagspausen. satser på det Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hargreaves må virkelig få orden på det kneet sitt. Det må være helt forferdelig å ha et sånt kne. Håper det ikke er så alvorlig og at han er klar til kamp om noen uker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hva er det United gjør på trening egentlig? Spillere blir jo skadet hele tiden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg mistenker at Keane fortsatt er å lusker i dørene. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Det er litt merkelig.. Las en plass for ei stund sida at treningane til United ofte var dobbelt så harde som kampane fordi det var så stor konkurranse og så stor vilje i laget. (nokre år sidan trur eg) Og Scholes var vel den aller verste, gikk inn i alle taklingar med dødsforrakt og nekta å tape uansett kva det gjaldt. Men håpar ikkje det er det som gjer det, for då har vi jo plutselig ingenting å skylde på.. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Endret 14. november 2007 av Robocoop Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Logisk brist: Hvordan fikk han drakta på seg i utgangspunktet? Han burde vel skjønt at det var noe feil når rødfargen var så rød og majestetisk som den var. Endret 14. november 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Logisk brist: Hvordan fikk han drakta på seg i utgangspunktet? Han burde vel skjønt at det var noe feil når rødfargen var så rød og majestetisk som den var. Kansje han måtte holde seg for øynene når han tok den på. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Logisk brist: Hvordan fikk han drakta på seg i utgangspunktet? Han burde vel skjønt at det var noe feil når rødfargen var så rød og majestetisk som den var. Kansje han måtte holde seg for øynene når han tok den på. Burde fremdeles kjenne et stort, brennende stikk i hele deg om du tar på erkerivalens uniform. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Bare meg som synest det ikkje er noke omtale av Patrice Evra å finne i noken plass etter kampane? Eg personlig synst han er verdens beste venstre beck uten tvil! Er skjelden du finner en beck med så vanvittig tekinkk og mot til å utfordre... Han er også den raskeste på united (ferguson som utalte i en dokumentar) og han løper og arbeider KONSTANT! Vil si han er en av dei beste beckane som united har hatt på lang tid! Glory glory! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Pat er GEM. Uten tvil. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hadde Patrice Evra vært like god defensiv som han er offensiv ville han vært verdens beste back, soleklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå