Jotun Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Håper han lever lenge!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Håper han lever lenge!! Han gjør nok det, fergietime 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Antyder du at han scorer gjentatte ganger på overtid? 5 Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Er det vanskelig å forstå? Fergietime gir ham ekstra tid, ergo levetid Lenke til kommentar
Populært innlegg SpencerReid Skrevet 2. oktober 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Den gikk deg hus forbi, Fox 21 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Den gikk deg hus forbi, Fox Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Hadde så lyst til å kommentere, men jeg lot den ligge for å dø ut som en misforstått vits.. Godt å se at andre tok den. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Den gikk deg hus forbi, Fox Ja, på skikkelig måte når jeg nettopp har våknet. Må visst slutte å lese diskusjon.no ved senga. Endret 2. oktober 2013 av Fox Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 .. ah. Får meg til å savne Raste. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Og Kjetil.... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Ser ut som datteren til Moyes er grunnen til Zaha ikke får spille. Sjekk torsdagens fotballrykter: – Benket Zaha nekter for å ha gått til sengs med Moyes' datter I don't blame him. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Klarer man ikke å skille privat og jobb har man ingenting i United å gjøre. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Han gikk jo ut å sa på twitter at det var bullshit. #childish Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Veldig lite troverdig. Spesielt når det kommer i fra Daily Star. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Hun så jævla ung ut, og regner med det er på den fuglegreien det er postet. Jeg hadde blitt buret inne hadde jeg tafset på det der. Og... You dont shit where you eat... 1 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Hun er vel ett år yngre enn Zaha, så absolutt legal. For å ikke være heelt OT, vil jeg tørre påstå at slike rykter nesten har den samme underholdningsverdien som fotballen laget spiller om dagen.. Endret 3. oktober 2013 av Crumpler Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2013 Kunne absolutt spjelket opp hun der, for å si det sånn. Synes forsåvidt hun var overraskende digg. Moyes er jo ikke akkurat et fruktfat. Må være kona. Hmm ja; Ser at hun har vært digg en gang i tiden. Når det er sagt så er bildet av dattera til Moyes et typisk jentebilde, som skjuler en god del. Kan godt være hun er bra brei over doen, f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå