One 7 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Liker mer rivaliseringen til et lag med bra historie som foreksempel Liverpool, i forhold til et lag som bare består av en sjeik med altfor mye penger. 5 Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Kan vel trygt si at LFC og MUFC-rivaleriet har blusset opp igjen for fullt.. Vakkert syn Har lenge ventet på at det skulle skje igjen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) @K_7 Jojo er bare bra det, men var jo folk i MUFC-leiren som påsto rivaliseringen kun gikk fra LFC-leiren grunnet distansen på tabellen. Nå er det jo "full krig" igjen, bare gøy det. Endret 30. september 2013 av Captain Butthurt 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Bedre (større) enn Real- og Barca-rivaliseringen 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Man legger merke til det Tolkning altså... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Nesten 12 timer siden forrige innlegg? Det må vi gjøre noe med Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 http://www.fanatix.com/news/rumour-manchester-united-winger-wilfried-zaha-caught-in-bed-with-daughter-of-boss-david-moyes/152456/ Lol om det stemmer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Dattera må være det mest positive jeg har å si om Moyes. 5 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Haha, fløte fra Zaha om det er tilfellet. Ikke akkurat acquired taste på jr Moyes, men definitivt verdt det fra Wilf. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Gutter, om det er sant så må vi spleise Young og dattera hans! 4 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jaja - ser det går rykter om alt fra £55M til £80M i "panic buys" i januar. Snapper vel opp Herrera og Baines da. Sikkert flott det. Martinez kan vel prise Baines til hva han vil, og United spytter villig opp. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Dattera må være det mest positive jeg har å si om Moyes. Du vil vel ikke ha han bort allerede? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg tror Shaktar borte blir utrolig vanskelig. Ser egentlig for meg et nytt tap, og bare venter på at alle skal gjøre Moyes til syndebukk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Faen så mange ganger det bildet skal postes her på forumet da. Ler snart på meg brokk. 9 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Moyes er 1 lap foran...duh! 4 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Til trøst så har United vunnet Premier League mer enn alle de andre 5 tilsammen. Et innkjøringsår klarer vi, men nivået må selvsagt heves! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ZhemKHwKgLM Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/sir-alex-utelukker-unitedretur-jeg-skal-besoeke-vingaarder-i-toscana-4130543.html – Jeg er slettes ikke interessert i å være manager igjen, og lar meg heller ikke stresse av klubbens resultater. United er i gode hender med David Moyes, sier Ferguson i intervjuet. Jeg har et nytt liv. Jeg vil dra på Kentucky-derbyet og US Masters, se Melbourne Cup. Jeg vil besøke vingårder i Toscana og i Frankrike, sier Ferguson i det timelange intervjuet fra i natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå