Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fergie hadde nok det. Moyes vet nok bedre enn oss selv om vi kan være kritiske til hvem som er på banen (utenom Anderson. Han er rett og slett elendig. De kunne like gjerne ha latt meg spille), men hvis det er noen som vet at vi ikke burde sparke Moyes allerede nå, så er det Sir Alex selv og Pool-fansen. Liverpool var elendige forrige sesong, men han fikk ikke fyken og nå har han fått fart på laget. Ja, de signerte en del spillere i sommer som vi også burde ha gjort, men jeg tror de har lært fram til neste overgangsvindu, eller ihvertfall sommeren. Spesielt Woodward var katastrofe.

Håper han finner fram hårføneren, for dette tapet var rett og slett pga. elendige spillerprestasjoner. Elendig pasningsspill, dårlige angrep. Det var så dårlig samarbeid. De var så dårlige at jeg ikke kan tro at det var Moyes som ba dem spille slikt som de gjorde.

Hvis man ser på Brendan Rodgers første overgangsvindu, sommeren han kom til klubben, så signerte han da Borini for 10 mill pund og Allan for 15 mill pund (sikkert ikke helt rette priser, men sånn ca). Nå er Borini lånt ut til Sunderland, og etter en god åpning har Allan blitt rimelig anonym og spilt lite, nå aner jeg ikke hvor han er engang (var ikke på benken sist kamp).

Overgansvinduet i januar var stor suksess med Coutinho og Sturridge inn, mens sommerens skal man nok vente å se litt med, men er positiv til i hvert fall Sakho.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Må ikke du være så hårsår :)

Hvis jeg skulle telle hver gang dere kom med "samme" reaksjon hver eneste gang vi nevnte hvordan Everton og Moyes kom over dere på tabellen med minimale midler og at til og med Blackburn har vunnet Premier League så hadde jeg ikke vært ferdig før neste sesong.

Men forskjellen er at vi bare er i september/oktober, ikke mai.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvis jeg skulle telle hver gang dere kom med "samme" reaksjon hver eneste gang vi nevnte hvordan Everton og Moyes kom over dere på tabellen med minimale midler og at til og med Blackburn har vunnet Premier League så hadde jeg ikke vært ferdig før neste sesong.

Men forskjellen er at vi bare er i september/oktober, ikke mai.

Rimelig sikker på at ''vi'' Liverpool-supportere har tjukkere hud enn som så.

Noe som selvfølgelig er naturlig, har tross alt hatt Roy Hogdson som manager. Blir tjukkhudet av slikt.

Lenke til kommentar

Rimelig sikker på at ''vi'' Liverpool-supportere har tjukkere hud enn som så.

Noe som selvfølgelig er naturlig, har tross alt hatt Roy Hogdson som manager. Blir tjukkhudet av slikt.

VAr det ikke verre med Daglish? Han var ihvertfall lolere enn Hogdson :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...