indahla Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 I got that you either got it, or you don't. As you say.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Ich weiss. Und Ich glaube nicht! Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Bra dere også føler litt på noen nedturer, da blir oppturene enda bedre Selv venter jeg fortsatt på en solid opptur, uten dere i toppen kan det bli noe enklere også! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 [svartmaling] Spår et par mørke år for United. Trist, men tror det blir en nødvendig affære. Det har vært investert alt for lite i spillerstallene de siste årene (startet egentlig etter sommeren Ronaldo ble solgt) og resultatet er at første-11eren (i den grad klubben har en utpreget 11er) er for det meste aldrende, treg og traust. For at klubben skal være god nok til å kjempe helt i toppen trengs det en 3-5 forsterkninger som kan gå rett inn på laget; midtstopper (1 eller 2), venstreback, sentral midtbane og evt. en venstreving. I tillegg må det gjøres noe policyen på akademiet. Det er helt håpløst at de beste talentene gang på gang forsvinner fordi klubben nekter å følge markedet. Er det noen her som faktisk tror at Januzaj kommer til å signere ny kontrakt? Neppe. I tillegg ønsker jeg meg en manager som tør å adoptere en mer "kontinental" spillestil med kvikke, tekniske og ballsikre spillere. Store mannebeist ala Phil Jones har en viss underholdningsverdi, men blir ikke noe PL- eller CL-gull med slike spillere på laget. Trøsten er at imperiet Manchester United er såpass stort at klubben neppe vil kunne forfalle så mye over tid. Et år eller to med dårlige resultater vil redusere inntektene drastisk som igjen vil redusere utbyttet til Glazers. Som ekte kapitalister vil de sannsynligvis enten A) kvitte seg med klubben for å redusere tapene eller B) gjøre en kraftig investering for å gjøre klubben konkurransedyktig igjen. Blir uansett en spennende tid med mye frustrasjon. Det var vel uansett på tide at United-supportere møter litt motgang også. [/svartmaling] Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Ich weiss. Und Ich glaube nicht!Jeg forstår ikke polsk Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Hørte det gikk dårlig på lørdag. Vel, vel. Dere kan iallefall glede dere over en bedre søndag der Liverpool gjorde dere en tjeneste å vinne over Sunderland. Hadde vært noe dritt å få de nærmere på tabellen nå som dere må sloss mot nedrykk.. Ikke noe nytt her altså: Dere har jo alltid vært ligamestere i september. Endret 30. september 2013 av Lime Canes 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg forstår ikke polsk Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Ikke noe nytt her altså: Dere har jo alltid vært ligamestere i september. De siste årene har vi vel bare vært ligamester i august, så vidt jeg husker.. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hvis L hadde vært først i alfabetet, ja! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Nei, Liverpool starter alltid som ligamester. "I år, Gerrard i toppform, Borini i tospann med Suarez. Carroll vinner alt på hodet. Ligaens beste keeper. Beste midtbane. Beste vinger. Beste backer.". 6 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Suarez og Sturridge Ligaens beste keeper Ellers er resten ikke sånn midt på treet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Nei, Liverpool starter alltid som ligamester. "I år, Gerrard i toppform, Borini i tospann med Suarez. Carroll vinner alt på hodet. Ligaens beste keeper. Beste midtbane. Beste vinger. Beste backer.". Dere United-fans fremstår som rimelig komiske når dere skriver sånt som det der. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg skriver det i "hermetegn" - det er satt litt på spissen. 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Nå må du ikke forvente for mye av diverse brukere her inne sovehest Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Ikke alle er like skarp som Jotun ! 3 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 stregt nødt til å vinne de fire neste nå, klarer vi det er vi på rett spor Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Dere United-fans fremstår som rimelig komiske når dere skriver sånt som det der. 5 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Så har vi United 13/14 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Men den stemmer jo ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå