Prusk Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Jeg har ikke lest om noen som vil ha Moyes ut, men det må være lov å stille spørsmål om hans taktiske disposisjoner. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Så mange som kommenterte på TV2 sin Facebook status i går som ville ha Moyes fjernet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Kommentarfelt på nettaviser er jo der du finner de verste supporterne, til alle lag. Gremmes hver gang jeg er innom et av de. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Kommentarfelt på nettaviser er jo der du finner de verste supporterne, til alle lag. Gremmes hver gang jeg er innom et av de. Dette er sannhet. Under de igjen har du youtube-kommentarer som er imponerende dårlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Eller utrolig fasinerende, om du har en fasinasjon for groteskte depresive ting altså. 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 http://www.tv2.no/sport/fotball/sjekk-soendagens-fotballrykter-kagawas-fremtid-i-united-er-usikker-4128915.html Latterligheten vil ingen ende ta om det er noe hold i dette her. La oss kvitte oss med et av de største talentene i verden. Begynner å bli drittlei. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Agenter kan ta seg en bolle. En feit en sådan. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Sist United kun greide 4 poeng på 5 kamper var i 2001, når ligaen allerede var sikret. Lenke til kommentar
Populært innlegg AllFather Skrevet 29. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 "David Moyes spent 11 years trying to get Everton above Man United and now, he's finally achieved it" 13 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Er det noen som vet hvor Moyes kommentarer om at han mangler spillere i verdensklasse stammer fra? Jeg ser det sirkulerer på twitter, men har ennå ikke sett kilden. For øvrig (fra Manchester Uniteds offisielle twitterkonto) : Boss on Shinji Kagawa: "We want Shinji to feel he's getting an opportunity to show what he can do" Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 "Three years of excuses and still crap - Ta ra Fergie" - Alex Ferguson at Manchester United: Season by season guide to his Old Trafford years Anbefaler å lese denne, om ikke annet kun for å huske tilbake til Fergie sine første år. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Fergie kom ikke til fjorårets mester, men en klubb ala LFC i dag. Dessuten har tidene forandret seg så nei, det argumentet går ikke hjem. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Hvis sitatene fra Moyes ang. mangel på verdensklasse i troppen blir jeg bare enda mer oppgitt. Du hadde akkurat et overgangsvindu på 2 mnd hvor du kunne hentet noen din jævela apekatt! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. september 2013 Rapporter Del Skrevet 29. september 2013 Han har generelt håndtert media veldig dårlig etter at han tok jobben. Kommentarer om Rooney, Zaha, Kagawa og resten av spillergruppen som jeg har vanskelig for å se at bidrar til noe annet enn frustrasjon, sinne og fortvilelse. Forresten, jeg tenkte på Sky-intervjuet etter kampen i går, der Moyes sa noe sånt som (jeg parafraserer da jeg ikke orker å se intervjuet igjen): "Yeah, we've got quite alot of centrehalfs, so we have to make sure we rotate them around." etter spørsmål om Vidic. Er det ikke kun et par kamper siden Moyes sa noe om at han ikke ville rotere for mye på forsvarsrekken? Jeg er ærlig talt overrasket over hvordan han har disponert stallen så langt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. september 2013 Rapporter Del Skrevet 30. september 2013 Har det rablet for Moyes? Eneste vesentlige endring fra fjorårets United er ny manager. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. september 2013 Rapporter Del Skrevet 30. september 2013 http://www.dagbladet.no/2013/09/30/sport/fotball/premier_league/manchester_united/david_moyes/29523936/ Da Ferguson gikk av i sommer, rådet han tidligere Everton-manager Moyes til å beholde støtteapparatet i klubben. Så skjedde ikke. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. september 2013 Rapporter Del Skrevet 30. september 2013 Som jeg leste på et annet nettsted - hva er Moyes største achievement som manager? Han er den manageren i PL som har sittet lengst uten å vinne noe! Han er den perfekte United-manager for alle som holder med Arsenal, Liverpool, Chelsea og City. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. september 2013 Rapporter Del Skrevet 30. september 2013 Hørte det gikk dårlig på lørdag. Vel, vel. Dere kan iallefall glede dere over en bedre søndag der Liverpool gjorde dere en tjeneste å vinne over Sunderland. Hadde vært noe dritt å få de nærmere på tabellen nå som dere må sloss mot nedrykk.. Lenke til kommentar
Populært innlegg Jotun Skrevet 30. september 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Humor. You either got it, or you don't. Endret 30. september 2013 av Jotun 11 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. september 2013 Rapporter Del Skrevet 30. september 2013 Got it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå