Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Så har vi jo en ny manager og behovet for en midtbanespiller er jo ganske stort. Vi kan jo ikke leve på Carrick, Cleverley og Fellaini mye lenger nå fordi konkurrentene våre kjøper mye bedre midtbanespillere. Vi burde jo egentlig handle en veldig god ung midtbanespiller i 2014, men jeg kan se for meg han tilbake til United om noen år. Rett og slett fordi jeg ikke tror at han blir i Juventus resten av karrieren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske sikker på at Carrick-Cleverley-Fellaini er bra nok. Å bruke City-kampen som eksempel er fånyttes, fordi City angrep med fire midtbanespillere (Nasri og Agüero ble også AMCer i den kampen) mot våre to. Med et bedre angrep pluss verdens beste RB tilbake (han er vel klar igjen nå snart?) så er vi langt mer komplette.

 

Jeg mistet mye av skepsisen til United i kampen mot Leverkusen, som mtp prestasjonene i Bundesliga åpenbart er et undervurdert fotballag. 4-2 gir lyd fra seg, og det meste satt, spesielt etter pause. Med et sånt lag der vi også får Rafael tilbake, er vi bedre enn i fjor:

 

1) Fellaini har ankommet, og vil bli den motoren United trenger etter hvert.
2) Kagawa kommer til å spille mer og mer, og bli bedre og bedre. Mot Leverkusen var han god mtp hvor lite han har spilt i år.

3) Jeg har ikke sett Wayne Rooney så god som han er nå på flere år.

 

Chill, gutter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at Carrick-Cleverley-Fellaini er bra nok. Å bruke City-kampen som eksempel er fånyttes, fordi City angrep med fire midtbanespillere (Nasri og Agüero ble også AMCer i den kampen) mot våre to. Med et bedre angrep pluss verdens beste RB tilbake (han er vel klar igjen nå snart?) så er vi langt mer komplette.

 

Jeg mistet mye av skepsisen til United i kampen mot Leverkusen, som mtp prestasjonene i Bundesliga åpenbart er et undervurdert fotballag. 4-2 gir lyd fra seg, og det meste satt, spesielt etter pause. Med et sånt lag der vi også får Rafael tilbake, er vi bedre enn i fjor:

 

1) Fellaini har ankommet, og vil bli den motoren United trenger etter hvert.

2) Kagawa kommer til å spille mer og mer, og bli bedre og bedre. Mot Leverkusen var han god mtp hvor lite han har spilt i år.

3) Jeg har ikke sett Wayne Rooney så god som han er nå på flere år.

 

Chill, gutter.

1) Tja. Jeg er enig i at han vil virke som et friskt pust, men jeg hadde gjerne sett for meg en midtbanespiller med litt høyere tempo og noen tekniske ferdigheter, og selvfølgelig en som slår pasninger som Carrick-Scholes. Carrick er jo 32 år gammel. Han kan kanskje holde det gående i mange år til før det synker litt, eller bare til neste år. Cleverley er raskere og er egentlig ganske god, men han holder ikke standaren United trenger.

 

2 og 3) Jeg er ganske fornøyd med både Rooney og Kagawa som OM. Spesielt Rooney, tror ikke det er noen i hele Storbritannia som gir mer hver kamp enn det han gjør. Som sagt, den offensive delen er helt fin enn så lenge. Det er mer den sentrale og defensive delen av midtbanen jeg mener kunne ha blitt litt bedre med en signering til.

 

 

Men ja, kan ikke vente til Rafael er tilbake. Utrolig god spiller...bare tragisk av EA å la ratingen hans var den samme som den var i F13. Er jo ikke første gangen at en United-spiller er undervurdert i FIFA.

Lenke til kommentar

 

Men ja, kan ikke vente til Rafael er tilbake. Utrolig god spiller...bare tragisk av EA å la ratingen hans var den samme som den var i F13. Er jo ikke første gangen at en United-spiller er undervurdert i FIFA.

 

Det skjer jo med de fleste spillere uten navn, opplever det ofte med Arsenal. Du må hete Zlatan, Messi eller C.Ronaldo for å få bra stats.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De to morsomste kampene vi har spilt i år har vært cupkamper der vi har startet med Kagawa istedenfor Young i. Jeg kan ikke få påpekt det nok: Japaneren tilfører laget en helt ny dimensjon. Han var ikke på topp hverken i går eller mot Leverkusen, men fyfaen når han glimter til... pure class. Den latterlig enkle vendinga han hadde da han sendte Lucas inn i Bishops Blaze og ballen i tverrliggeren. eller de to-tre gangene han spilte Nani fri i boksen. Fyfaen vi trenger Kagawa i form i år.

 

Ellers er jeg sykt imponert over Jones, Buttner og stopperne våre, som var outstanding (spesielt Evans, som jeg vil se mer av mot WBA). Og ikke minst: Rafael tilbake gjør United til et bedre lag offensivt. Fy fader jeg elsker den brasilianeren, deiligste høyrebacken there is.

 

DdG

Rafael-Vidic-Evans-Evra

Carrick-Fellaini

Rooney-Kagawa-Nani

RvP

 

Lindegaard

Fabio-Ferdinand-Smalling-Buttner

Cleverley-Jones

Valencia-Januzaj-Zaha

Chicharito

 

Amos
Varela

Keane

Anderson

Fletcher

Giggs

Welbeck

Young

 

DEN troppen. :omg:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil fortsatt bruke Cleverley før Fellaini i førstetroppen. Carrick må spille, Rooney må spille, RvP må spille. Kagawa må spille, og da er det igjen en DM og en kantspiller/OM plass. Fellaini er for lite mobil til DM sammen med Carrick, og han er for lite mobil til å veksle rundt på OM med Kagawa/Rooney...

Lenke til kommentar

Cleverley bedre til å holde på ballen og roe ned enn Fellaini nei? Ikke faen.

 

Jeg sier det nå: Fellaini kommer til å vise seg som et av de beste sommerkjøpene, i samme divisjon som Özil og Eriksen kommer til å være. Men gi den mannen mer enn en dårlig omgang mot City på å vise seg frem. Vi husker jo alle hvordan det gikk i Evra sin debut (mot City) f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...