Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det følger med instrukser på hvordan man skal vaske drakten i den posen som drakten kommer i, så det burde jo ikke være alt for vanskelig å finne ut.

Eneste jeg husker i farten er vel at den skal vel vaskes på det snilleste programet som finnes omtrendt hvis man skal bruke maskin og den skal tas ut med en gang og henges opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det følger med instrukser på hvordan man skal vaske drakten i den posen som drakten kommer i, så det burde jo ikke være alt for vanskelig å finne ut.

Eneste jeg husker i farten er vel at den skal vel vaskes på det snilleste programet som finnes omtrendt hvis man skal bruke maskin og den skal tas ut med en gang og henges opp.

Jeg var innom United-butikken i Bergen, og fikk ikke med noen pose. Mulig det sto noe på de lappene som hang på, men de er heller ikke tilgjengelige. 

Hvordan vasker dere draktene deres for at navn/nummer på drakta ikke skal falle av? Noen som gjør andre ting enn å bruke "snilleste" program på vaskemaskinen? Hehe

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Programmet videre ser meget greit ut, og United bør klare seg bra uten Rooney i denne perioden. I ligaen er det først borte mot Bolton, så to hjemme mot Fulham og Derby. Bør og skal være 9 poeng. Mellom Bolton og Fulham matchen er det CL kamp på OT mot Sporting, og da bør gruppeseieren sikres slik at borte oppgjøret mot Roma ikke får noen betydning. Viktig å kunne stille uten våre beste spillere da den neste kampen er mot Liverpool på anfield. Da er forhåpentligvis Rooney klar igjen, uthvilt og med masse overskudd.

Lenke til kommentar
Jeg har vanskeligheter for å se for meg at United-fansen synger på en musikalsang, men ... For det der var jo i så fall før det ble en hit på de engelske listene med Gerry & The Pacemakers, som var da LFC-supporterne begynte å synge den.

YNWA er orginalt en salme vel?

Lenke til kommentar
Jeg har vanskeligheter for å se for meg at United-fansen synger på en musikalsang, men ... For det der var jo i så fall før det ble en hit på de engelske listene med Gerry & The Pacemakers, som var da LFC-supporterne begynte å synge den.

Var vel en salme(?)

Forøvrig ikke store tingen siden de fleste supporter sanger er sunget av stort sett alle med små endringer. Men The kop gjorde den til sitt varemerke, lik vi har gjort "Glory Glory" og "We are the champions" til våre :D

Lenke til kommentar

Nei, You'll Never Walk Alone ble skrevet for en musikal, og første gang introdusert i nettopp denne musikalen på midten av '40-tallet en gang. Så det er i utgangspunktet en musikalsang, som har blitt brukt til mye rart opp gjennom årene. Men det er nok Liverpool-"versjonen" som er den mest kjente, ikke til for eksempel Sinatra, Elvis eller noen av de utallige andre som har sunget den. The Kop gjorde den til sin egen over llengre tid, basert på Gerry & The Pacemakers versjon på tidlig '60-tall, og se hva den har blitt i dag. :) Men selv om vi LFC-supportere elsker YNWA, så legger vi selvsagt ikke skjul på at det ikke er skrevet relatert til Liverpool eller noe lignende, men det vi er stolte av er hvordan fansen har gjort den til verdens mest kjente supportersang.

Lenke til kommentar

Ja er vi heldige så vil han jo berre fortsette å utvikle seg og kanskje bli enda litt tryggare defansivt, framover er han jo til tider heilt fantastisk. Dragninga i feltet mot Kiev f.eks. Vida og Evra til 2012, så har vi vel sikra at i det minste delar av forsvaret er stabilt i åra som kjem. Og med Pique, Simpson og Evans på vei fram så har vi eit bra forsvar når f.eks Neville og etter kvart Ferdinand finn ut at dei vil gi seg... Vi har sluppe inn minst mål i PL og så lenge vi kan fortsette sånn så ser jo det meste veldg bra ut... :)

Lenke til kommentar

Foster regnar med å muligens vere tilbake i mars elns. Må vere frustrerande å vere så lenge skadd etter to år på lån. Spørsmålet er jo kor mykje han ville fått spelt i konkurranse med Edwin og Tomas. Edwin er jo et klart førstevalg, men Foster ville muligens vere andrevalget.

Mtp at Edwin har planar om å legge opp etter denne sesongen så spørs det om vi satsar vidare med dei to keeperane vi har i bakhand, eller om ein går inn for å forsterke der også. Any thoughts?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...