Lime Canes Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 HVORFOR I HELVETE HAR SHINJI KAGAWA ENNÅ IKKE SPILT ET ENESTE MINUTT I PREMIER LEAGUE?!? HVA FAEN ER DET SOM SKJER? 3 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 #FreeShinji 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 7p fra 5 kamper. Tough start or not. That is shit. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 #FreeShinji Ja for nå bryr plutselig Liverpool fansen seg om en United-spiller? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Kagawa er alles spiller. Peace. 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Kagawa er alles spiller. Peace. Sist jeg sjekket var han under kontrakt med United. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Hvor var:- Nani? - Kagawa? - Januzaj?- Zaha? - Chicharito? Greit at vi ligger under. Greit at det ikke fungerer fra start. Men når det ikke fungerer, så GJØR man noe. Hvorfor skjer det ingenting? Fyfaen så irriterende. Fyfaen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Sist jeg sjekket var han under kontrakt med United. Virkelig? Pokker Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Fellaini og Young <3 Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 United har spilt én bra kamp i høst. Det var på tirsdag. Da starta vi med Carrick; Fellaini, Kagawa, Rooney OG RvP. Just saying. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Hvor var: - Nani? - Kagawa? - Januzaj? - Zaha? - Chicharito? Låst inne i garderoben av Moyes. Endret 22. september 2013 av K_7 2 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Post Match Interview av Moyes hvis noen har interesse av det. http://www.youtube.com/watch?v=554oiVncgFw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Kamptråd til onsdagens League cup-kamp https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1539294 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 (endret) United hadde en dårlig dag på jobb, shit happens. Kagawa er ikke fit, det så man mot Leverkusen i midtuka. Muligens sparte Moyes seg for å sende innpå Kagawa/Nani/Chicha da han allerede hadde innsett et tap, og heller vil starte de mot pool til uka. Dog skulle jeg gjerne sett noen av de nevnte på banen i dag. Jeg er drittlei Young. Endret 22. september 2013 av jonastra Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 (endret) United hadde en dårlig dag på jobb, shit happens. Kagawa er ikke fit, det så man mot Leverkusen i midtuka. Muligens sparte Moyes seg for å sende innpå Kagawa/Nani/Chicha da han allerede hadde innsett et tap, og heller vil starte de mot pool til uka. Dog skulle jeg gjerne sett noen av de nevnte på banen i dag. Jeg er drittlei Young. Du mener Kagawa som måtte spille stort sett hele kampen (med unntak av de få gangene han og Rooney byttet plass på banen) på venstrevingen? I dag var en gyllen mulighet til å spille Kagawa bak Rooney. Det gjør for øvrig vondt å se Young starte gang på gang, med Nani, Kagawa og Januzaj ute av startoppstillingen/laget, men det ser ut som Moyes har lagt sin elsk på en spiller som på sitt beste vinner tvilsomme straffespark. Moyes ga helt tydelig opp kampen etter 3-0, og det er i seg selv uakseptabelt. Når det er sagt hadde vi også kamper som dette under SAF. Det er fortsatt haugevis av kamper å spille fremover, og jeg har fortsatt troen på at Moyes får det her til. Vi visste alle at det kom til å bli en overgang å gå fra SAF til ny manager. Det blir interessant å se om Moyes hviler Rio eller Vidic mot Liverpool. Det er ikke mulig å la de spille kamper så tett over en lengre periode uten å fovente skader. Endret 22. september 2013 av Jørgen Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Helt enig i at Kagawa må spille bak spissen. Jeg tror dog Moyes' første pri i seriestarten har vært det defensive, og da er det forståelig at Kagawa og Nani feks må vike. Jeg tror vi enda kan slappe helt av, og at vi kommer til å se masse av både Nani og Kagawa utover sesongen. Moyes er en rutinert herremann, og det sier seg selv at Nani er i planene hans når han signerer ny langtidskontrakt. Kagawa har nok måttet vike pga både en dårlig oppkjøring, samt tøft kampprogram. Jeg vil gjerne se Evans spille ball igjen, håper å se han mot Liverpool. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Hvis det defensive har vært førstepri kunne Moyes slengt inn f.eks. Jones på midten i stedet for å overbefolke hele angrepet med middelmådig minus fotballspillere. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. september 2013 Rapporter Del Skrevet 22. september 2013 Jones er da skadet.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Hvorfor finnes det aldri en manager som greier å høre på majoriteten av supporterne sine? Jeg vet at de har first-hand-info om spillerne (ser de på treningsfeltet dag ut og dag inn), men jeg betviler STERKT at det finnes mange Utd-fans som ville gått ut mot en lagoppstilling som f.eks dette: -----------------De Gea Rafael* - Rio/Jones - Vidic - Evra Nani - Carrick - Rooney - Januzaj ---------------Kagawa ------------RvP/Chicharito *Når Rafael er skadet så kan f.eks Valencia vikariere på RB. Nani klarer å spille høyrekant, det hadde løst ganske mye mtp. at han har en god pasning- og innleggsfot samtidig som han kan tilføre magi dersom han har dagen. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. september 2013 Rapporter Del Skrevet 23. september 2013 Haha, skal supporterene bestemme lagoppstillingene eller Moyes og andre managere for den saks skyld vektlegge hva vi mener? Never gonna happen, og takk og lov for det. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå