Hansoen Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Jeg mener ikke fast nei. Men så mye som han tåler. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Jeg er forsovet enig - gutten har utvilsomt et bra fotballhode, og han ser jo at det som presteres på venstrekanten av Young og Giggs ikke holder mål. Beklager, jeg må bare: Forsovet er noe du har gjort etter at du la deg for sent. For så vidt heter det Endret 17. september 2013 av Solaar 2 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Noen som vet hvorfor Adnan ikke er med i U19-CL i kveld? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Spilte U21-match i går. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Litt på cunt'n å si at han nesten ødela utviklinga til Barkley mtp. at han har hatt en kjempestart på sesongen? Noen ganger er ikke ubegrenset med spilletid det beste for en ung spiller. Han har hatt ein kjempestart på sesongen fordi Martinez har latt han prøve og feile i pre-season og i PL so langt. Han har starta 4 kampar i år, og har 11 kampar frå start sidan 2011(23 om man tar med kampar frå benken, dei fleste er på 5-15 min..), som er for lite for ein spelar av hans kaliber. Etter straffesituasjonen fekk han eit par kampar i cupen og havna bak folk som Hitzlsberger/Osman i køen. Eg seier ikkje at det kjem til å hende med Januzaj, og heller ikkje rakke ned på Moyes. Men han er litt feig når det kjem til å bruke yngre spelerar. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Vet jeg er kjent for å være pro United og for å støtte alt de gjør, men sier dette likevel: Er en hvis forskjell på å slippe til en unggutt i et bunnlag og et lag som man forventer ligger konstant i toppen av en PL... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Godt gjort av U19 å vinne 4-3 mot Leverkusen med 10 mann La oss håpe førstelaget også ordner jobben Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Noen med Viaplay jeg kan låne? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Beklager, jeg må bare: Forsovet er noe du har gjort etter at du la deg for sent. For så vidt heter det Du lærte meg den i fjor også husker jeg! Hehe Det er uansett merkelig av en 18 åring å skulle ha noen garantier. Det kan godt være han er god nok akkurat nå, men før eller senere vil det gå litt i mot og da har han ikke rutinen til å stå i mot. Litt slik som Sterling gikk igjennom i Liverpool. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Han sa vel etter kampen at han var sjokket overrasket over hvor mye han fikk spille? Ingen 18-åring i verden er så dum at han krever fast plass i Utd når man er helt uprøvd. Tipper ryktene er BS. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Kommer uansett til å bli akkurat slike spekulasjoner med ethvert stjerneskudd i united etter Pogba saken. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Jeg hadde iallefall ville forventet en plan ang. utviklingen min. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Selvsagt. Men skal slike ting være kontraktsfestet på en 18 åring? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Han sa vel etter kampen at han var sjokket overrasket over hvor mye han fikk spille? Ingen 18-åring i verden er så dum at han krever fast plass i Utd når man er helt uprøvd. Tipper ryktene er BS. Helt enig. Det kan ikke være annet enn BS fordi han nettopp bare er 18 år og han vil liksom ha fast plass på laget? Neppe. For det andre så kan City bare ta penga sine og stikke dem opp så langt opp i ræva at de til slutt kommer ut av munnen. At de engang våger seg. Alle vet at han bare ville ha slitt den tomme tribunen der og at talentet hans ville ha blitt bortkastet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Jeg vil se skikkelige kilder på at han sa det. Virker litt rart, men dersom det mot formodning er sant så må Old Trafford bygges ut bare for å få plass til ballene hans. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Synes nå det virker mer sannsynlig at han har stilt krav til at han skal satses på, og ikke bare bli spilt i mikke mus cupen. Og det er jo ikke urimelig i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Jeg vil se skikkelige kilder på at han sa det. Virker litt rart, men dersom det mot formodning er sant så må Old Trafford bygges ut bare for å få plass til ballene hans. Han sa han var overrasket over å få mye spilletid... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Jeg elsker Adnan, og jeg tar som vanlig alt fra DM med en stor klype salt. Tipper Januzaj får spille en god del utover året; godt mulig han ender opp med fast plass (før sesongen er over), men jeg har vanskelig for å se for meg at han krever det nå. Det kan dog godt hende at han er litt avventende til ny kontrakt. Situasjonen er uansett en helt annen enn med Pogba. Der var det SAF som gjorde en feil. Pogba hadde både fysikken og ferdighetene til å gå rett inn på laget, og det var ikke rart at han valgte spilletid i Juventus fremfor reservelaget/benken til United. Endret 18. september 2013 av Jørgen 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Endelig fikk vi se Kagawa på banen igjen! Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 18. september 2013 Rapporter Del Skrevet 18. september 2013 Da har Man Utd sendt skriftlig svar tilbake til fans som klagde på transferaktiviteten i sommer. http://www.united.no/nyhetsarkiv/brev-til-fansen/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå