Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er forsovet enig - gutten har utvilsomt et bra fotballhode, og han ser jo at det som presteres på venstrekanten av Young og Giggs ikke holder mål.

Beklager, jeg må bare:

 

Forsovet er noe du har gjort etter at du la deg for sent.

 

For så vidt heter det :)

Endret av Solaar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt på cunt'n å si at han nesten ødela utviklinga til Barkley mtp. at han har hatt en kjempestart på sesongen? Noen ganger er ikke ubegrenset med spilletid det beste for en ung spiller.

 

Han har hatt ein kjempestart på sesongen fordi Martinez har latt han prøve og feile i pre-season og i PL so langt. Han har starta 4 kampar i år, og har 11 kampar frå start sidan 2011(23 om man tar med kampar frå benken, dei fleste er på 5-15 min..), som er for lite for ein spelar av hans kaliber.

Etter straffesituasjonen fekk han eit par kampar i cupen og havna bak folk som Hitzlsberger/Osman i køen.

 

Eg seier ikkje at det kjem til å hende med Januzaj, og heller ikkje rakke ned på Moyes. Men han er litt feig når det kjem til å bruke yngre spelerar.

Lenke til kommentar

Beklager, jeg må bare:

 

Forsovet er noe du har gjort etter at du la deg for sent.

 

For så vidt heter det :)

 

Du lærte meg den i fjor også husker jeg! Hehe

 

 

Det er uansett merkelig av en 18 åring å skulle ha noen garantier. Det kan godt være han er god nok akkurat nå, men før eller senere vil det gå litt i mot og da har han ikke rutinen til å stå i mot. Litt slik som Sterling gikk igjennom i Liverpool.

Lenke til kommentar

Han sa vel etter kampen at han var sjokket overrasket over hvor mye han fikk spille? Ingen 18-åring i verden er så dum at han krever fast plass i Utd når man er helt uprøvd.

 

Tipper ryktene er BS.

Helt enig. Det kan ikke være annet enn BS fordi han nettopp bare er 18 år og han vil liksom ha fast plass på laget? Neppe.

For det andre så kan City bare ta penga sine og stikke dem opp så langt opp i ræva at de til slutt kommer ut av munnen. At de engang våger seg. Alle vet at han bare ville ha slitt den tomme tribunen der og at talentet hans ville ha blitt bortkastet.

Lenke til kommentar

Jeg elsker Adnan, og jeg tar som vanlig alt fra DM med en stor klype salt. Tipper Januzaj får spille en god del utover året; godt mulig han ender opp med fast plass (før sesongen er over), men jeg har vanskelig for å se for meg at han krever det nå. Det kan dog godt hende at han er litt avventende til ny kontrakt.

 

Situasjonen er uansett en helt annen enn med Pogba. Der var det SAF som gjorde en feil. Pogba hadde både fysikken og ferdighetene til å gå rett inn på laget, og det var ikke rart at han valgte spilletid i Juventus fremfor reservelaget/benken til United.

Endret av Jørgen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...