Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke fatte hvor tålmodigheten i fotball har blitt av. Enten det gjelder supportere eller spillere selv. Det sier seg selv at det ikke bare er å knipse med fingrene og la en uprøvd 18-åring spille fast på et topplag i """"verdens tøffffffesssteee ligggaaa"""" under en uprøvd manager som har vært i klubben i et par måneder.

http://www.stretford-end.com/2013/09/why-isnt-adnan-januzaj-in-man-uniteds-champions-league-squad/

Hvis han virkelig har slik holdning så kan han fuck off. Pogba-aktig. Fryers også. Cunts

Haha.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Rooney er jo spilleren som først klager på manglende ambisjoner mtp spillerkjøp, CL etc, også klager han på at han ikke er nr.1 i klubben lenger. Da synes jeg ikke Adnan er noe verre iallefall. SIgn him up og la han leke seg på kant så har vi en ny Ronaldo på gang. La Young holde på og vi mister et megatalent, bare fordi tc47 er hårsår når det gjelder spillere som vet når de burde være først i køen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Usikker på om Moyes kjem til å bruke han over Young osv, med mindre han har endra tankegang sida han nesten øydela utviklinga til Barkley. Han fekk ein del speletid heilt til han lagde eit straffespark mot Fulham? og etter det turte ikkje Moyes å satse på unge spelerar..

Litt på cunt'n å si at han nesten ødela utviklinga til Barkley mtp. at han har hatt en kjempestart på sesongen? Noen ganger er ikke ubegrenset med spilletid det beste for en ung spiller.

Lenke til kommentar

Rooney er jo spilleren som først klager på manglende ambisjoner mtp spillerkjøp, CL etc, også klager han på at han ikke er nr.1 i klubben lenger. Da synes jeg ikke Adnan er noe verre iallefall. SIgn him up og la han leke seg på kant så har vi en ny Ronaldo på gang. La Young holde på og vi mister et megatalent, bare fordi tc47 er hårsår når det gjelder spillere som vet når de burde være først i køen.

Nå skal det nevnes at det ikke nødvendigvis er lurt å bruke Januzaj fast (om det er det du mener) mtp fysikken hans. De fyrstikkbena holder ikke nødvendigvis i 40+ kamper pr.sesong. Dog; han bør spille en god del. Ikke fast, men en god del kamper. Hjemme mot lag som Hull, Palace og Cardiff bør det ikke være noe problem å bruke Januzaj. Han kan også få en god del innhopp i CL og i større kamper, men det er viktig å ikke legge for mye på skuldrene hans når han nettopp har blitt myndig.

Jeg vil for eksempel se mer av både Kagawa, Nani og Zaha også. Moyes har utrolig mye spillere å rotere mellom, men jeg er helt enig i at det av den grunn kan være litt bekymringsverdig at vi har sett Giggs, Valencia og Young såpass mye i starten som vi har gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...