Hansoen Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Synes ikke Young var så forferdelig i går, egentlig. Han prøver i hvert fall, og har en del farlige crossere og involveringer som fort kunne endt i noe bedre, om bare angriperne våre var på rett sted. Jeg er faktisk mer skeptisk til Rooney og Valencia etter i går. Begge to ble temmelig avkledd i mesteparten av oppgjøret, og Rooney så egentlig uinteressert ut i mesteparten av kampen. Hva han har inne som ikke Kagawa kan tilføye i øyeblikket, det skjønner jeg ikke. Ellers godt å se Fellaini få sjansen, han gjorde en decent kamp mot svak motstand. Nå gleder jeg meg til tirsdag, der United sikkert kommer til å gå ut i et litt høyere gir enn i kveld. Rooney hadde, i motsetning til de to andre, iallefall et par farlige innlegg. Alle Young sine innlegg traff samme stedet, samme forsvarer. Han er ikke bare dårlig, men han filmer i tillegg. Gi meg Adnan istedet. Positiv gutt med et skyhøyt potensial. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Rooney kan umulig å ha statsene på sin side etter den kampen. Mister ballen og virker som om han spille rpå halv tank. Om man ser på det faktum at Rooney er en bedre fotballspiller enn Ashley Young, så er det ingen tvil om at han presterte minst like dårlig, målt opp mot forventningene. Ellers er jeg enig med deg angående Januzaj - han bør få sjansen ofte. Rossi og Pogba fikk aldri de store sjansene til å overbevise Fergie og fansen. Nå er det nye tider med en manager som tydligvis tør å satse på ungguttene på samme måte som SAF i de tidligere stadiene av United-karrieren sin. Jeg håper vi får sett belgieren i MANGE kamper denne sesongen, og da spesielt mot de antatt svakere lagene i divisjonen. Mot for eksempel Chelsea tror jeg Januzaj hadde behøvd noen ekstra kilo med muskler. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Synes ikke Rooney gjør en dårlig kamp. Han var ikke top class, men han var da langt bedre enn Young? Stats Rooney: Stats Young Stats Valencia Stats Carrick - banens beste for min del. Ser forøvrig at Rooney ble kåret til banens beste av Sky? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 (endret) http://www.tv2.no/sport/fotball/ronaldo-forlenger-kontrakten-med-real-madrid-4121419.html Ronaldo forlenget med Madrid ut 2018. (Bekreftet på RM sine sider). Endret 15. september 2013 av AllFather 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Ffffffff Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Flott, da har han enda noen år å utvikle seg på før han kommer hjem! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 For å skremme United-fansen utover arrene fra Pogba-saken i minnet, skriver The People at Manchester City vil forsøke å snappe Januzaj fra Manchester United. Samtidig skriver de at United ikke vil miste vidunderbarnet, og at en ny kontrakt skal være nært forestående. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 PFFfFFFFffffFffff. Bull to da shitt Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Må bare legge ut denne. Jeg hadde ikke klaget om denne guttungen var med fra start mot City. http://www.youtube.com/watch?v=sDMWL3NnMlU Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Morro å se! Synd at jeg kan telle bitraten på fingrene mine på den videoen der. Den pasningen han hadde til Rooney mot sutten av videoen burde blitt mål. Der Rooney chipper den ut. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 http://www.united.no/nyhetsarkiv/fornyer-kontrakten/ - Jeg er svært takknemlig for alt Manchester United har gjort for meg, men de tilhører fortiden. Nå er det Real Madrid som gjelder. Dette er mitt hjem og jeg føler meg svært bra her, fortalte den tidligere United-spilleren, og la til: - Forhåpentligvis kan jeg spille i Real Madrid ut karrièren. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Sa ikke han for en stund tilbake at han kunne tenkt seg å komme tilbake til United i slutten av karrieren? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Douche chill! 1 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Jeg trodde faktisk Ronaldo ville tilbake til Manchester etterhvert, men alle utsagn har tydeligvis kun vært for å bedre betingelsene i sin nye kontrakt. Well played Ronaldo, kos deg i Madrid, vi har uansett Adnan på vei opp. :-) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Peace out forever, CR7. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Uten å akkurat overbevise er vi den store vinneren etter de fire første kampene. Vi har unnagjort 3 vanskelige kamper, Chelsea 2 og City kun 1 vanskelig kamp. Allikevel er vi ajour med 7 poeng alle tre. Et godt resultat mot City nå så har vi et godt utgangspunkt for å stikke av med en rekke overkommelige kamper framover. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2013 Rapporter Del Skrevet 15. september 2013 Satt og tenkte det samme jeg og. Vært heldige med resultatene til City og Chelsea, fordi det har vært en svak start av oss. 1p fra Chelsea hjemme og Pool borte er egentlig ikke bra nok. Men for at det skal forandre seg fra svakt til helt greit må vi absolutt ikke tape neste helg. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 16. september 2013 Rapporter Del Skrevet 16. september 2013 Tidligere PL-dommers selvbiografi sjokkerer Fotball-England. "- Jeg tekstet med Sir Alex" Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2013 Rapporter Del Skrevet 16. september 2013 Big deal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå