Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Synes ikke Young var så forferdelig i går, egentlig. Han prøver i hvert fall, og har en del farlige crossere og involveringer som fort kunne endt i noe bedre, om bare angriperne våre var på rett sted.

 

Jeg er faktisk mer skeptisk til Rooney og Valencia etter i går. Begge to ble temmelig avkledd i mesteparten av oppgjøret, og Rooney så egentlig uinteressert ut i mesteparten av kampen. Hva han har inne som ikke Kagawa kan tilføye i øyeblikket, det skjønner jeg ikke.

 

Ellers godt å se Fellaini få sjansen, han gjorde en decent kamp mot svak motstand. Nå gleder jeg meg til tirsdag, der United sikkert kommer til å gå ut i et litt høyere gir enn i kveld.

Rooney hadde, i motsetning til de to andre, iallefall et par farlige innlegg. Alle Young sine innlegg traff samme stedet, samme forsvarer. Han er ikke bare dårlig, men han filmer i tillegg. Gi meg Adnan istedet. Positiv gutt med et skyhøyt potensial.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rooney kan umulig å ha statsene på sin side etter den kampen. Mister ballen og virker som om han spille rpå halv tank. Om man ser på det faktum at Rooney er en bedre fotballspiller enn Ashley Young, så er det ingen tvil om at han presterte minst like dårlig, målt opp mot forventningene.

 

Ellers er jeg enig med deg angående Januzaj - han bør få sjansen ofte. Rossi og Pogba fikk aldri de store sjansene til å overbevise Fergie og fansen. Nå er det nye tider med en manager som tydligvis tør å satse på ungguttene på samme måte som SAF i de tidligere stadiene av United-karrieren sin. Jeg håper vi får sett belgieren i MANGE kamper denne sesongen, og da spesielt mot de antatt svakere lagene i divisjonen.

 

Mot for eksempel Chelsea tror jeg Januzaj hadde behøvd noen ekstra kilo med muskler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...