PSV Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Vi ikke om jeg burde si det, men Kagawa er tvilsom til kampen pga. forkjølelse. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jesus christ. Hvor leste du det? Han må slutte å henge med ekle tyskerne i Arsenal. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2420158/Mesut-Ozil-miss-Arsenal-debut-ill-train.html Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Mitten om Kagawa http://www.united.no/andy-mitten/andy-mitten-om-kagawa/ Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1537682 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Håper virkelig vi bruker Kagawa mer denne sesongen. Nå er han syk til denne kampen - noe som er fryktelig synd. Han må tydeligvis spille seg inn på laget mot "svakere" motstand. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Digg å se city bli utspillt av Stoke (!). http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/walters-med-enorm-bom-da-city-kun-tok-ett-poeng-4121121.html Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 - Jeg vurderte å bruke ham fra start, og det han viste etter at han kom inn beviste bare at det kunne jeg gjort. Han kommer til å bli en god spiller, avsluttet Moyes. OBS: Sakset fra Dagbladet. Jeg så ikke intervju med Moyes etter matchen, men om han sa dette høres det lovende ut for Adnan. Fornøyd med 3 poeng og at Adnan får spille såpass mye. Tror Adnan kan ende opp på godt over tosifra antall matcher, og spille en viktig rolle for United denne sesongen. Fellaini virka også frisk. Uansett, stødig levering uten altfor mye anstrengelse. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Får håpe Adnan signerer ny kontrakt snart:-) Går vel ut etter sesongen? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ja, jeg tror den gjør det. Utifra ting jeg har lest så virker Adnan strålende fornøyd, og kontrakt er "under behandling". Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Får han jevnlig med spilletid denne sesongen har han ingen grunn til å ikke skrive kontrakt. Leverer han varene i tillegg blir det lettere å gi han en fet lønnsøkning også, men det er rimelig åpenbart at han kommer til å bli grisegod. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Forøvrig jævlig lei av Young. Fy for en ekkel filming den første i dag. Adnan inn! 6 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Adnan inn på kant for Young, Kagawa inn for Valencia i en 10'er rollle, så kan dette bli riktig så bra. Hvs Fellaini fortsetter i samme sporet som idag(dog mot svak, 10manns motstand) så kan dette bli riktig bra. Jeg ser mye lysere på fremtiden nå, gitt at vi slutter å bruke spillere som er langt fra gode nok og som vi har unge, bedre erstattere til. Fortsetter vi dog i Young/giggs stilen kan det fort bli stygt, men jeg satser på at David skjønner dette og at vi får skikkelig sving på sakene. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Skrev ikke han under en 5-års kontrakt tidligere denne måneden? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Mener å ha lest han har skrevet kontrakt jeg og. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Såvidt jeg ha fått med meg så har han vært nære å signere en ny kontrakt. Håper for guds skyld at det blir bekreftet nå de neste dagene. Vanvittig lovende spiller! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 man u sux haha losers so bad why u cry cuz u so bad? yeah buddy. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen grunn til at Albert Morgan satt på tribunen i dag? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Og er gressmatta skifta? Hadde jo en mer grønn-blå-aktig farge i dag i motsetning til den grønn-gul-aktige fargen som alltid har vært. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Young burde ikke få fornyet tillit etter dagens oppvisning. Fellaini virker bra, men selvfølgelig mot et svakt palace med 10 mann, men positiv start. Januzaj var fantastisk. For et talent! Synes ikke Young var så forferdelig i går, egentlig. Han prøver i hvert fall, og har en del farlige crossere og involveringer som fort kunne endt i noe bedre, om bare angriperne våre var på rett sted. Jeg er faktisk mer skeptisk til Rooney og Valencia etter i går. Begge to ble temmelig avkledd i mesteparten av oppgjøret, og Rooney så egentlig uinteressert ut i mesteparten av kampen. Hva han har inne som ikke Kagawa kan tilføye i øyeblikket, det skjønner jeg ikke. Ellers godt å se Fellaini få sjansen, han gjorde en decent kamp mot svak motstand. Nå gleder jeg meg til tirsdag, der United sikkert kommer til å gå ut i et litt høyere gir enn i kveld. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Og er gressmatta skifta? Hadde jo en mer grønn-blå-aktig farge i dag i motsetning til den grønn-gul-aktige fargen som alltid har vært. Eg reagerte på mønsteret, så det kan hende den er skifta ja. Og ja, http://www.united.no/nyhetsarkiv/bruker_4_5_millioner_paa_nytt_gress/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå