Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Jeg vurderte å bruke ham fra start, og det han viste etter at han kom inn beviste bare at det kunne jeg gjort. Han kommer til å bli en god spiller, avsluttet Moyes.

 

OBS: Sakset fra Dagbladet. Jeg så ikke intervju med Moyes etter matchen, men om han sa dette høres det lovende ut for Adnan.

 

Fornøyd med 3 poeng og at Adnan får spille såpass mye. Tror Adnan kan ende opp på godt over tosifra antall matcher, og spille en viktig rolle for United denne sesongen. Fellaini virka også frisk. Uansett, stødig levering uten altfor mye anstrengelse.

Lenke til kommentar

Adnan inn på kant for Young, Kagawa inn for Valencia i en 10'er rollle, så kan dette bli riktig så bra. Hvs Fellaini fortsetter i samme sporet som idag(dog mot svak, 10manns motstand) så kan dette bli riktig bra. Jeg ser mye lysere på fremtiden nå, gitt at vi slutter å bruke spillere som er langt fra gode nok og som vi har unge, bedre erstattere til. Fortsetter vi dog i Young/giggs stilen kan det fort bli stygt, men jeg satser på at David skjønner dette og at vi får skikkelig sving på sakene.

Lenke til kommentar

Young burde ikke få fornyet tillit etter dagens oppvisning. Fellaini virker bra, men selvfølgelig mot et svakt palace med 10 mann, men positiv start. Januzaj var fantastisk. For et talent!

 

Synes ikke Young var så forferdelig i går, egentlig. Han prøver i hvert fall, og har en del farlige crossere og involveringer som fort kunne endt i noe bedre, om bare angriperne våre var på rett sted.

 

Jeg er faktisk mer skeptisk til Rooney og Valencia etter i går. Begge to ble temmelig avkledd i mesteparten av oppgjøret, og Rooney så egentlig uinteressert ut i mesteparten av kampen. Hva han har inne som ikke Kagawa kan tilføye i øyeblikket, det skjønner jeg ikke.

 

Ellers godt å se Fellaini få sjansen, han gjorde en decent kamp mot svak motstand. Nå gleder jeg meg til tirsdag, der United sikkert kommer til å gå ut i et litt høyere gir enn i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...