Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, vi er enn mann mer og allikevel klarer vi ikke score. Alt skal gjøres så forbanna "sexy", spill effektivt, jeg vil ha kalasseier.

Kan ikke klage når vi leder 2-0 og har kampen fullstending under kontroll.

Jo, vi er en mann mer, og vi er så lite effektive at jeg får vondt inni meg. Tror det kommer til å straffe seg mot antatt verre lag.

Lenke til kommentar

Strålende av United, total dominans. Banker et lag som er godt nok for topp 5 i PL, viser storhet. Nå må bare Arsenal tabbe seg ut i morgen så er alt i orden.

Strålende av United, total dominans. Banker et lag som er godt nok for topp 5 i PL, viser storhet. Nå må bare Arsenal tabbe seg ut i morgen så er alt i orden.

Lenke til kommentar
Soccerpulse nede og Footytube er så treigt at jeg ikke kommer inn... Noen som har noen andre?

Ja merka de..ka som skjer med soccerpulse?? :(

Om de har lagt ut målvideoer så kan jeg tenke meg en grunn til at de er nede.

De legger jo ikke ut videoene på sin egen server da.

Lenke til kommentar

Bra kamp i dag..til tider underholdende og sprek fotball. Saha var ikke bra i dag, Tevez viser overblikk som alltid og Giggsy vart jeg positivt overraska over i dag, så ut som han likte seg skikkelig godt. Ellers så funker forsvaret som det skal og vi er sikre, 0 baklengs og seiersrekka vår fortsetter. BRA! :thumbup:

Be happy :w00t:

Lenke til kommentar

Har anskaffet meg den smellsexye bortedrakten til United nå, men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det når jeg skal vaske den? Var en som nevnte at håndvask er å foretrekke. Det er i såfall ingen problem for meg, såpass må jeg kunne ofre for å holde religionen ved like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...