Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her. Zaha og Nani på hver sin kant, med Valencia og Evra på back. Fellaini og Carrick sentralt, med Kagawa bak Persie.

 

Hadde fått sædsprut på tven før kampstart.

 

Dette er nok den beste 11'ern Moyes kan velge utifra dagens tropp, evt. Rooney/skadefri Rafael inn på en av kantene/back. Tviler dog på at DM topper mannskapet helt for moro skyld i morgen, så noen "skuffelser i lagvalget" blir det vel blant oss. CL starter allerede til uka, jeg tipper spillere vil bli spart.

Lenke til kommentar

Tviler på at Kagawa starter. Akkurat tilbake fra Japan (jada, alltid en unnskyldning).

 

Satser på å treffe 100% på min tredje startellever denne sesongen:

 

De Gea

Jones (Valencia om han ikke er god i ankelen enda) - Vidic - Smalling - Evra

Carrick - Fellaini

Valencia (Nani om Valencia starter som back) - Cleverley - Welbeck

Rvp

Lenke til kommentar

Jeg er i England når United spiller mot Newcastle 7. desember, men fikk ikke billett gjennom united.no (billetter ble trukket ut i dag). Er det et billigere alternativ enn dette da? http://www.ticket2.com/no/buy/index.html?page=1&edid=BC3EFDCC-E5F1-4EE8-731E-0FB4CC37D432

Ble ikke helt overbevist om seriøsiteten der når jeg leser denne: http://www.ticket2.com/no/buy_safety/index.html

Lenke til kommentar

Åja faen sant det.. glemte å nevne at jeg kjenner noen der og sendte til addressen hans sånn at han fikk de og de var safe der. Andre valget er Hotel Delivery, det gjorde jeg andre gangen når jeg så bortekamp på Emirates (da Nani fullstendig drepte Clichy), og da var det på hotellet jeg var på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...