tc47 Skrevet 12. september 2013 Rapporter Del Skrevet 12. september 2013 Enig. La oss gå får det, Moyes. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 (endret) blir nok en trio på midten med Carrick, Clevs og Fellaini, også Valencia og Welbeck på hver sin kant med RvP på topp, evt Rooney isteden for Valencia hvis han er fit. Endret 13. september 2013 av Hansoen Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Samme her. Zaha og Nani på hver sin kant, med Valencia og Evra på back. Fellaini og Carrick sentralt, med Kagawa bak Persie. Hadde fått sædsprut på tven før kampstart. Dette er nok den beste 11'ern Moyes kan velge utifra dagens tropp, evt. Rooney/skadefri Rafael inn på en av kantene/back. Tviler dog på at DM topper mannskapet helt for moro skyld i morgen, så noen "skuffelser i lagvalget" blir det vel blant oss. CL starter allerede til uka, jeg tipper spillere vil bli spart. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Setter penger på at kagawa blir spart! Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Akkurat den mannen bør spille i morgen, ellers blir jeg skuffa. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Zaha er vel neppe noe førstevalg for øyeblikket. Tipper han sparer Vidic eller Rio, og setter Jones+Smalling på back og stopperplass. Håper og tror Kagawa får spille, så spiller nok Rooney i CL. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Bare Adnan får 20 min+++ er jeg fornøyd. Endret 13. september 2013 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Tviler på at Kagawa starter. Akkurat tilbake fra Japan (jada, alltid en unnskyldning). Satser på å treffe 100% på min tredje startellever denne sesongen: De Gea Jones (Valencia om han ikke er god i ankelen enda) - Vidic - Smalling - Evra Carrick - Fellaini Valencia (Nani om Valencia starter som back) - Cleverley - Welbeck Rvp Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Jeg er i England når United spiller mot Newcastle 7. desember, men fikk ikke billett gjennom united.no (billetter ble trukket ut i dag). Er det et billigere alternativ enn dette da? http://www.ticket2.com/no/buy/index.html?page=1&edid=BC3EFDCC-E5F1-4EE8-731E-0FB4CC37D432 Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Jeg er i England når United spiller mot Newcastle 7. desember, men fikk ikke billett gjennom united.no (billetter ble trukket ut i dag). Er det et billigere alternativ enn dette da? http://www.ticket2.com/no/buy/index.html?page=1&edid=BC3EFDCC-E5F1-4EE8-731E-0FB4CC37D432 Ble ikke helt overbevist om seriøsiteten der når jeg leser denne: http://www.ticket2.com/no/buy_safety/index.html Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Du har et poeng der. Ble litt usikker på hva jeg burde gjøre nå, så håper noen her inne kan hjelpe litt. Endret 13. september 2013 av Kriss^ Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Jeg skal på kampen selv, ellers kunne du leid sesongkortene våre. Ellers er jo United.no en mulighet om du er medlem. Finn.no også! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Vent litt, og kjøp fra ManUtd.com. Billettene er vel ikke lagt ut ennå. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Aiai, så mye spenning for tiden. Breaking Bad er på topp, GTA:V kommer snart, og nå er det oppstart etter en (lang) uke med pause fra PL. Gira! Blir irritert om Kagawa ikke får minst en 20-30 min på banen. 3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Har kjøpt bill. herifra før, 2 ganger. Er safe. http://www.1st4footballtickets.com/ Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Har kjøpt bill. herifra før, 2 ganger. Er safe. http://www.1st4footballtickets.com/ Den siden så grei ut! Men hentet du billettene i England eller fikk du de sendt til Norge først? Ser at de har noe shipping greier, men alternative gjorde meg usikker på om de sender til Norge... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Åja faen sant det.. glemte å nevne at jeg kjenner noen der og sendte til addressen hans sånn at han fikk de og de var safe der. Andre valget er Hotel Delivery, det gjorde jeg andre gangen når jeg så bortekamp på Emirates (da Nani fullstendig drepte Clichy), og da var det på hotellet jeg var på. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Skal bo i London, så er vel sikkert ikke noe problem med å få tilsendt billetten til hotellet. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Hvor kjøper du ikke billett igjennom klubben? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. september 2013 Rapporter Del Skrevet 13. september 2013 Hvor kjøper du ikke billett igjennom klubben? Fikk ikke gjennom united.no ettersom det var stor interesse for kampen. Er ikke medlem i UK sin supporterklubb + billettene er ikke lagt ut på salg på manutd.com enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå