Prusk Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Vi måtte skadet RvP, Rooney, Hernandez og kanskje Welbeck. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Det som det er snakk om er vel at han sees på som en erstatter for Rooney som har utgående kontrakt, samt RvP på grunn av alder. Er jo ingen tvil om at han vet hvor målet står om ikke annet:-) Blir nok uansett dyr er jeg redd. Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Når du sier "troverdig" så er du ironisk antar jeg? Det stemmer Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Kagawa herjer mot Ghana nå til tross for at de ligger under forresten. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fergie skal få navnet sitt på mer ser jeg det står i avisene. Fergietime Square? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Kagawa: - Vær så snill og spør David Moyes hvorfor jeg ikke er på laget. Det er frustrerende ikke å få spille, men et flott mål som det jeg scoret i dag, gir meg selvtillit. Forhåpentligvis kan jeg ta med meg det tilbake til Manchester. Var det ikke snakk om at han skulle bli "spart" eller noe? Ser ikke ut som han har fått det med seg med denne uttalelsen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 AFP, eller noe sånt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det er bullshit. Ble avkrefta istad. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Sikkert de samme som påstod det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg vet om doktorgradsavhandlinger som ikke blir utsatt for så streng kildekritikk som et sitat fra en spiller eller trener 4 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 OK seriøst... får PL absintenser på. Er så jævlig digg at vi er first up på lørdag! Første seier på OT please, Moyesy. Og helst med 4-5 mål! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Blir nok både seier og mange mål på OT. Men ikke av United Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Til å være så gammel så er du igrunn ikke så veldig original! 7 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Håper å få se sesongdebuter fra Fellaini, Kagawa og Zaha på lørdag. Drømmer også om å få se Januzaj, men det blir vel fort med drømmen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. september 2013 Forfatter Del Skrevet 12. september 2013 OK seriøst... får PL absintenser på. Er så jævlig digg at vi er first up på lørdag! Første seier på OT please, Moyesy. Og helst med 4-5 mål! Samme her. Zaha og Nani på hver sin kant, med Valencia og Evra på back. Fellaini og Carrick sentralt, med Kagawa bak Persie. Hadde fått sædsprut på tven før kampstart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå