Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Hvorfor så beskjeden? Det der er klart verdens 11 beste spillere.

 

Hva med å komme med noe ordentlig a, kukken? :)

 

Dere trenger vel en DM mer enn en CAM?

Greit at ikke Moyes og co ser det, men løsningen til den manglende kreativiteten sitter på benken deres, da er det unødvendig å bruke £40m på en ny.

 

Mener jeg da.

 

Rått (ærlig ment) at en Tottenhamsupporter klarer å se situasjonen bedre enn 90 av alle catsa her inne. Tommel opp.

 

Uansett. Fellaini er ikke en DM. Det er han bare ikke. I samme måte som at ikke Yaya er en DM. Det håper jeg alle som har sett fotball de siste årene har innsett. Jeg så forøvrig noen i Arsenal-tråden som trodde Özil var venstrekant ("men kanskje kunne spille sentralt???") for bare 2-3 dager siden, så alt er åpentbart mulig. Det florerer av mennesker som later som de har peiling på alt av fotball (MEG INKLUDERT).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bennern. Digger Fellaini mer enn jeg digga Rvp på samme tidspunkt i fjor. Lover godt.

 

http://www.youtube.com/watch?v=pdUDxs0-JlM

 

Etter å ha sett intervjuet et par ganger blir det mer og mer åpenbart at han enten har kols eller ME, men får nesten bare krysse fingrene for at det ikke spiller noen rolle i de 90 minuttene i uka.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

 

Hva med å komme med noe ordentlig a, kukken? :)

 

 

Rått (ærlig ment) at en Tottenhamsupporter klarer å se situasjonen bedre enn 90 av alle catsa her inne. Tommel opp.

 

Uansett. Fellaini er ikke en DM. Det er han bare ikke. I samme måte som at ikke Yaya er en DM. Det håper jeg alle som har sett fotball de siste årene har innsett. Jeg så forøvrig noen i Arsenal-tråden som trodde Özil var venstrekant ("men kanskje kunne spille sentralt???") for bare 2-3 dager siden, så alt er åpentbart mulig. Det florerer av mennesker som later som de har peiling på alt av fotball (MEG INKLUDERT).

Box-to-box midfielder da, uansett en midtbane-spiller med tilstedeværelse på midtbanen, defensive egenskaper og fysikk!

 

*smatte på pipen sin*

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tolker det dit hen at vi betalte £27.5M, mens Fellaino som skulle hatt ca. £4M av disse, ikke fikk noe. Everton fikk derfor plutselig £27.5M, ikke rundt £20 som de ville fått om vi hadde kjøpt han på release clause.

 

Alt som står i artikkelen tyder på det, bortsett fra konklusjonen...

Lenke til kommentar

Klausulen var på 23,5 millioner pund, United betalte 27,5 millioner pund. Altså: Everton fikk mer penger, Fellaini fikk mindre penger og United betalte akkurat like mye som de ville gjort i utgangspunktet.

 

Desperasjonen mandags kveld var kanskje enda større hos Fellaini enn hos United, og det er et godt tegn.

Endret av Lime Canes
Lenke til kommentar

FOOTBALL

Everton deny reports that midfielder Marouane Fellaini paid £4m of the transfer fee to ensure his move to Manchester United went ahead.

Reports suggest that the 25-year-old Belgium international agreed to forgo a sizeable loyalty payment to force through his dream move.

But Everton's director of communications Alan Myers has tweeted: "For those asking: No Felli did not pay £4m of the transfer fee! The buying club will pay £27.5m."

Artikkelen var feil ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...