Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har støttet Moyes helt siden han begynte, og gir han minst 2 sesonger før eg begynner trekke noen slutninger.

 

Og når afroen først er kjøpt til klubben, kan man like godt vente og se hva han har å by på(selv om eg ikke liker personligheten og oppførselen hans på banen), worst case er at han blir United sin versjon av Andy Carroll

 

Det er inkompetansen og dumskapen til Ed Woodward og alle andre involvert i transfer systemet i klubben eg gremmes over!

Endret av K_7
Lenke til kommentar

Enig i at vingene er for dårlige pdd. men valencia virket litt farlig mot Chelsea ihvertfall. Og gjorde det ganske bra som høyreback mot Pool på søndag. Virket mye mer farlig enn vingene selv om han var back.

Han ble jo paralysert av Cole? Cole tok ut 1 meters dybde på ham, og han snudde rundt som en idiot hver gang. Nani hadde takket for rommet og trukket inn i banen, men Valencia blir avkledd når noen leser at han har planer om å a) slå tidlig inn eller b) rykke forbi for å slå inn fra linja.

Lenke til kommentar

 

Og når afroen først er kjøpt til klubben, kan man like godt vente og se hva han har å by på(selv om eg ikke liker personligheten og oppførselen hans på banen), worst case er at han blir United sin versjon av Andy Carroll

Ny Carroll?

 

1) Fellaini er 7-8 millioner pund billigere (medregnet inflasjon kan vi strengt tatt si 10 mill), samt hentet av en mer likvid klubb.

 

2) Fellaini har vært fast inventar i Premier League i fem år, og scoret i snitt fem-seks mål pr. sesong i Premier League. Carroll hadde vært ganske bra i én høst.

 

3) Fellaini og Moyes har samarbeidet de siste fem årene, og kjenner hverandre godt.

 

Skjer ikke at vi har gjort noe lignende som Dalglish gjorde med Carroll. Kanskje han blir et like bra kjøp som Suarez? :grin2:

Endret av Lime Canes
Lenke til kommentar

Men Ozil er ikke bare kreativitet. Når Fergie kjøpte RvP, var det bare noe du ikke kunne si nei til når den muligheten kom. Selv om vi hadde mer enn nok spiss. Og nå i denne situasjonen er det lignende. Ozil er too good to let go... selv om vi har Kagawa. Tviler på at det hadde stoppet Fergie akkurat som det ikke stoppet ham når han signerte RvP.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...