Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg velger å tro at den største skuffelsen og evindelige klagingen vil legge seg etter hvert, nå er såret ganske ferskt og ennå ømt. Ja, jeg misunner enkelte lag spillere som Özil, Mata, osv., men jeg venter og ser på hva den menneskelige hårdotten får til.

 

PS: Fellaini har drakt nummer 31 fordi afroen hans har fått nummer 7.

Lenke til kommentar

Fellaini blir nok grei nok han. Hadde vi solgt Rooney og endt opp med bare Fellaini hadde det vært krise, men nå har vi nå en grei stall. Jeg irriterer meg mest over hvordan vi har kastet bud rundt oss. Sir Alex hadde angivelig en hofteopperasjon, men han har nok bedt om et kunstig koma til overgangsvinduet var lukket. United har godt det samme som broderen gjorde på saven min i CM for 10-15 år siden. De har lagt inn sinsyke bud på alt som kan krype og gå.

Lenke til kommentar

Jeg mener, i fullt alvor, at United har den beste førsteelleveren i PL.

 

De Gea

Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra

Carrick - Fellaini

Nani - Kagawa - Rooney

Van Persie

 

En av de beste (i mine øyne, den aller beste) på keeper-plass. Ferdinand (en av årets beste i fjor) og Vidic har flere usikre sider, hvor skader og alder er de mest kritiske, men de er fortsatt helt der oppe begge to. Som stopper-par sliter jeg på stående fot å se hvem som er bedre pdd (finnes sikkert noen). Rafael har jeg sett blitt nevnt (her på forumet) som den beste høyrebacken i verden. Det er jeg uenig i (naturligvis), men han er utvilsomt blant toppen i ligaen med haugevis av år foran seg. Evra er bare .. blæ. Definitivt vårt svakeste ledd. Carrick (aka den beste SM i ligaen etter Yaya), samt Robin, den beste spissen i ligaen og definitivt på topp 5 i verden i sin pos. Kagawa har så mye uforløst potensiale atte hjælp, og er kun 24

 

Igjen. Om vi får skader, stiller med Jones på back, Valencia på back, Young og Giggs på banen etc.eller bare at Moyes velger å spille med disse spillerene så er jeg enig i at alt faller sammen. Poenget er at man må være helt mental for å ikke anerkjenne dette som et topp topp lag, som selvfølgelig ikke kommer til å havne utenfor topp 4 i år.

 

Forøvrig helt overbevist om at jeg kommer fler signeringer i januar-vinduet.

 

(og til dere som mener at United har gjort seg selv til en laughing stock i sommer: jeg er enig i at Woodward har driti seg ut, men oppførselen til folk her inne bidrar en lang gang når det kommer til å latterliggjøre seg selv :) )

 

Hvorfor så beskjeden? Det der er klart verdens 11 beste spillere.

Lenke til kommentar

Ser for meg et slagkraftig lag i form av:

 

De Gea

 

Rafael - Rio - Vidic - Evra

 

Carrick - Fellaini

 

????? - Rooney - ?????

RVP

 

Kantene er vel mitt store spørsmål som dere ser... Synes verken valencia, nani eller young har vært gode nok. Ville likt å se en Zaha mer, og kunne gjerne ha prøvd Kagawa innimellom. Welbeck er ikke god nok atm synes jeg. Hernandez viste takter. Giggs er ikke helt der han burde.

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
Lenke til kommentar

De Gea

Rafael - Jones - Vidic - Evra

Nani/Valencia - Carrick - Fellaini - Rooney

Kagawa

Van Persie

Skulle likt å se noe ala dette. Ferdinand begynner å bli for gammel, Jones er et BEIST i alle av ordets betydninger; kjapp, sterk, duellsterk - gi ham litt mer spilletid og han kommer til å bli stor. Vida er uslåelig i form. Vi har foreløpig ingen fullverdig god erstatter for Evra selv om Büttner banker på døren. Evra er enkelt og greit et svakt ledd. Rafael er selvskreven.

 

Når det gjelder midtbanen er jeg lysten på å gi Rooney en fri rolle på venstresiden. La han drive litt hvor han vil, se om han kan bli komfortabel med det. Worth a shot. Fellaini og Carrick har såpass mye kvalitet i føttene at de kan skape ugagn sentralt på midten - både defensivt og offensivt. Nani/Valencia må rotere avhengig av hvem som har dagen (for vi vet alle at dagsformen på disse gutta kan være forskjell på natt og dag).

 

For Guds skyld; la nå Kagawa få lov til å vise hvorfor han var Bundesligaens beste spiller for et par sesonger siden. Han er ekstremt god, det er et hån mot ham å la f. eks Welbeck starte før han. Når det gjelder kongen på topp, RvP, så er det vel ingen diskusjon. La kanskje Erten få et kvarter mot slutten i en 4-4-2-formasjon og ta heller av Kagawa/en ving.

 

Og kan vi for en gangs skyld bare gi opp Welbeck? Jeg vet det er sikkert svært upopulært å si i denne tråden, men den mannen innebesitter ikke kvaliteter United verdig. Han har vært dårlig i mange, mange, mange år nå, var helt OK pre-season mot jallalag og sto tilfeldigvis på rett sted til rett tid i årets første ligamatch som resulterte i to scoringer. Jeg tar hva som helst for å kvitt den mannen, bytt ham gjerne mot Frode Lafton (som har lagt opp for HFK), I don't fucking care, den mannen holder ikke PL-nivå. /RantOFF

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det der blir tilfelle, kan vi bare selge kagawa.

 

Hehe, begynner å virke som om så godt som SAMTLIGE United-fans vil se mer av Kagawa nå. Kanskje ikke så rart. :) Liker det godt uansett, en spiller som bør være involvert i hver eneste kamp. Sammen med spiss- og keeperplassen er vel Kagawas posisjon den som behøvde forsterkning i minst grad.

Lenke til kommentar

Bare å varme opp!

http://www.youtube.com/watch?v=mZFuxC1bdUk

 

Sett i forhold til mange andre lag, men kanskje mest i forhold til det de sa tidligere (utømmelig pengesekk osv) så er det lov å være skuffet. Kanskje mest av taktikken. Hadde vært noe annet om de gikk klart ut å sa at "vi skal ikke gjøre noen større kjøp", men her har det ligget i kortene med storsignering (i alle fall virket slik). Føler at den største synderen her er Ed Woodward, og ikke Moyes. Velger å la tvilen komme Moyes til gode i alle fall, føler det blir det sunneste.

 

Men, på den andre siden så har jeg, og mange andre her inne ser jeg, full tillit til at United blir å havne høyt på tabellen. I mitt hode er det ingen tvil om at vi havner topp 3, men alt er igjen mulig. Vi har et kanonbra lag fortsatt.

Og så blir det ekstra morro om vi vinner uten å ha kjøpt inn så veldig mye denne sommeren. Fjorårets kjøp (RvP) holder fortsatt i massevis, og hvis Fellaini prester slik han har potensiale til så blir dette krem.

 

Noen som vet når man kan forvente Fellainis første kamp? Gleder meg i alle fall som bare faen jeg!

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor bånn i bøtta ræva vingene våre har vært i evigheter nå vil jeg se diamanten.

 

----- Fellaini

Carrick - Anderson

----- Kagawa

--- RvP - Rooney

 

Carrick og Fellaini kan rotere litt på hvem som blir med frem. Rooney kan droppe ned og trekke mot bredden mens Kagawa går til motsatt kant for å få falske vinger om nødvendig. Om Fellaini gir oss den fysikken og løpskrafta vi har sultet etter på midten kan vi også endelig gi Anderson, Kagawa og Carrick friheten til å fokusere på det kreative uten å måtte være så bekymret for å eksponere forsvaret. Spissparet er et av verdens beste og lukter mål herfra og til Sydpolen.

 

Verdt å prøve. Young, Giggs og Valencia fortjener ikke spilletid sånn som de har holdt på, og Nani og Zaha kan starte på benken, så kan man gå over til 4-2-3-1 eller 4-5-1 utover i kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...