Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Tror du har misforstått. Det er Ed Woodward som blir kritisert, iallefall av meg, men det han gjør reflektes på klubben. Moyes er bare delvis ansvarlig for dette her. Jeg støtter laget, jeg støtter Moyes(hva han slutter å kuke rundt med Young og Giggs, og satser skikkelig på Kagawa, Zaha etc), men dette overgangsvinduet har vært patetisk, og klubben står igjen latterliggjort og ikke super styrket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hvem mener du United burde hentet inn som makker til Carrick siden du er så missfornøyd med Fellaini?

 

Og ikke si Özil eller Thiago, for det er spillere som ikke har noe på en sentral midtbane å gjøre i United sitt system.

 

Og er det ikke like merkelig at ingen andre prøvde seg på Özil eller Thiago som det er på at ingen andre kjøpte Fellaini? Var ikke det argumentet ditt på Fellaini? Özil ble i tillegg tilbudt til klubber, og likevel var der bare en som bet på, ikke en gang kjøpegale Chelsea, Tottenham, Liverpool eller City var interessert...

 

Det kan forresten være mange grunner til at de ikke hentet Fellaini tidligere, alt blir uansett bare spekulasjoner. Jeg vil tro at Moyes vet hva pris de hadde satt på Fellaini når han var manager i Everton, og at denne var lavere enn klausulen. Men så snart det var deres tidligere Manager som ville kjøpe så slo Everton seg vrang.

 

Men vi kan vel alle være enig i at vi har ett bedre lag nå enn da vi vant serien med 11 poeng i Mai? Og vi kan vel også være enig i at i det perfekte vindu som hadde vi fått inn to klassespillere til, og at det ikke var helt ideelt og miste både SAF og Gill på samme tid?

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Er vel ingen ting som er bekreftet i at vi har lagt inn bud på hverken Mata eller Sneijder? Mata var en av PL beste spillere sist sesong, og han kan også bekle en kantrolle bra. Og hadde vi kjøpt Mata så hadde vi også solgt Rooney, det lå vel også litt i kortene siden det er snakk om Chelsea og deres interesse rundt Rooney.

 

Fabregas kunne fint fungert i en sentral midtbaneposisjon.


Hvor skulle du brukt Thiago og Özil?

Lenke til kommentar

United er latterliggjort, men folk synes det er greit, så lenge vi fikk inn en middelmådig spiller som også er rimelig kvalm. Snart er vi det laget som drømmer om gull, men ender opp midt på tabellen.

Skal jeg si deg hvorfor United er latterliggjort? Pga bortskjemte fans som skriker og hyler. Grunnen til at mange føler med dere, er fordi folk tenker på hvor mye syting det blir om dere ikke får det som dere vil.

 

Fellaini er ett bra kjøp! Kraftig og viljesterk spiller, med hode og skudd i boks.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

En annen ting som er greit å ha i bakhodet ang. de som sutrer her i tråden er at flesteparten av dem aldri har opplevd motgang i United.

 

Ville ærlig talt ikke blitt overrasket om de byttet favorittlag til City, Chelsea eller noe annet rask. Det har skjedd før, og det skjer garantert igjen.

 

Good riddance.

 

Tnåh,du er gøyal du.

Du har vært fan i 23 år å snakker som om du har opplevd motgang.

Når var det SAF vant sin første FA-cup tittel igjen? Var det ikke 23 år siden? :closedeyes:

 

 

United må da for faen være interessert i spillertyper som Özil og Thiago når vi slenger inn bud på Sneijder, Fabregas og Mata?

Quoted for fucking TRUTH!

 

Det er forskjell på det å kritisere og det å være negativ over absolutt hvert eneste aspekt.

Moyes skal få tid til å feile? Jøss, det var ikke mye tid han fikk. Jeg er helt enig, spark Moyes etter tre kamper, Fellaini er og blir en flopp (selv om han ikke har vært så mye som et sekund på trening ennå) og United blir aldri i verden å komme innom topp 4.

 

Du "lysmaler" situasjonen så til di grader!

Det er ingen som har sagt noe om å sparke Moyes, men du må seriøst få av deg skylappene å innse virkeligheten snart! Mener du helt ærlig at dette transfervinduet har gått bra for oss, i forhold til hva det kunne gjort?

 

Thiago er ikke spesielt målfarlig, ei heller taklingssterk eller god i dueller. Han er god teknisk, gode passninger og god fremover på banen. United spiller med to sentrale "sittende" midtbaner, og da vil ikke Thiago passe inn som en av de.

 

Eh hva faen? Sier du at Thiago, som ble kåret til U21 EMs beste spiller, ikke kunne bidratt med noe i MUFC? Må jeg minne deg på at vi har Anderson og Cleverley på midten? Disse er jo viden kjent for å være alt som du nevnte!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Tnåh,du er gøyal du.

Du har vært fan i 23 år å snakker som om du har opplevd motgang.

Når var det SAF vant sin første FA-cup tittel igjen? Var det ikke 23 år siden? :closedeyes:

 

 

Quoted for fucking TRUTH!

 

 

Du "lysmaler" situasjonen så til di grader!

Det er ingen som har sagt noe om å sparke Moyes, men du må seriøst få av deg skylappene å innse virkeligheten snart! Mener du helt ærlig at dette transfervinduet har gått bra for oss, i forhold til hva det kunne gjort?

 

 

Eh hva faen? Sier du at Thiago, som ble kåret til U21 EMs beste spiller, ikke kunne bidratt med noe i MUFC? Må jeg minne deg på at vi har Anderson og Cleverley på midten? Disse er jo viden kjent for å være alt som du nevnte!

 

Du får lese hva jeg skrev en gang til.

 

Det er uansett ikke gitt at om en spiller er kåret til verdens beste i sin posisjon, så vil han passe like bra i et annet lag i en annen posisjon med en annen formasjon, er det vel? Er du uenig i at det United trengte på midten var en Fellaini type? Eller skulle vi gått for en puslete kreativ midtbane som ikke kan bidra defensivt på banen? Hadde de fått inn Herrera så hadde de fått alt i ett, en kreativ spiller med utmerket pasningsfot og god defensivt i banen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk er jo tydeligvis fornøyd med hva som er gjort, en bra signering sies det. Det er faen ikke bra å betale for mye for en spiller man kunne hentet for 2 måneder siden, spilt inn i laget og hatt fra sesongstart. DET ER FAEN IKKE BRA. Det er latterlig dårlig. Latterlig dårlig.

Om de faktisk KUNNE det, så er jeg såklart enig. Men det skyldes vel at de egentlig hadde trua på å kjøpe noen andre. De har nok vært litt uheldige dette vinduet, de har nok ikke gjort det på denne måten for å skape frustrasjon hos supporterne.
Lenke til kommentar

Folk er jo tydeligvis fornøyd med hva som er gjort, en bra signering sies det. Det er faen ikke bra å betale for mye for en spiller man kunne hentet for 2 måneder siden, spilt inn i laget og hatt fra sesongstart. DET ER FAEN IKKE BRA. Det er latterlig dårlig. Latterlig dårlig.

 

For 2 måneder siden hadde han vært manager i United i hele to dager. Burde han ikke få se hva han har i klubben og gjøre opp en formening før han kjøpte inn spillere?

 

Så mye du banner i dine innlegg er det ikke lett å ta deg spesielt seriøst heller, bare sutring og klaging på deg.

Har vel ingenting å si Sending. Det er amatørmessig, og latterlig.

 

Det har jo alt å si!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk er jo tydeligvis fornøyd med hva som er gjort, en bra signering sies det. Det er faen ikke bra å betale for mye for en spiller man kunne hentet for 2 måneder siden, spilt inn i laget og hatt fra sesongstart. DET ER FAEN IKKE BRA. Det er latterlig dårlig. Latterlig dårlig.

 

De eneste to storlagene jeg for øyeblikket ser at har hentet inn spillere for summer som er i nærheten av å tilsvare spillerens verdi, er City (av alle) og Bayern München. Plutselig ser Götze og Navas ut som rene røverkjøp.

 

Arsenal, Spurs, United, Real Madrid og Chelsea har alle hentet spillere for overpris.

 

 

Eneste jeg er skuffet over er at vi var for treg med papirene til Coentrao.

 

Enig.

Endret av Lime Canes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...