Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg har troen på Fellaini jeg, kan se for meg at han kan nå nye høyder i United. Uansett så er det forsatt et jævlig trist vindu og om Moyes snart ikke får troen på Kagawa håper jeg Fergie kommer tilbake og banker vett inn i hodet på han.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Kagawa kommer til å få tillit. Når vi i Norge klarer å se at United er håpløse offensivt over TVen, så gjør Moyes det også.

 

DdG

Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra

Fellaini-Carrick

Nani-Kagawa-Rooney

RvP

 

Det der laget er bra nok til å vinne det meste, tross alt. Fellaini er et jævla monster, se for dere HVOR MYE SKUMLERE midtbanen vår ser ut med han og Carrick enn Cleverley/Anderson og Carrick. Jeg så Cardiff-Everton i helga, og jeg kødder ikke: Cardiff-spillerne trakk seg unna da Fellaini kom byksende etter ballen. De ble redde. To meter rustfritt belgisk stål med afro.

 

Den beste signeringa Moyes kan gjøre nå, er å peise Kagawa bak RvP. Da skal han få en klem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere er litt harde mot denne krølltoppen, ene kampen hvor han nesten senket United alene sitter enda i hodet mitt.

 

http://www.youtube.com/watch?v=43QjOV2G7-c

 

Greit nok vi kunne fått han billigere, og gjerne hentet et par stykker til men tror han blir en solid spiller på midtbanen.

Hadde ikke sagt nei takk til de høye pasningene til Baines heller, se 2:54.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Jeg er neste helt sikker på at det hentes inn en vb i januar. Om han ikke får midtbanen til å gå rundt blir der hentet inn en sentral midtbane også. Nå får også kantene mulighet til å vise seg frem i noen måneder, og slår de ikke til så blir det utskiftninger der også i Januar.

 

Jeg synes ikke dette er så gale. De fikk spilleren de gikk etter. Herrera ble for dyr når skatt og diverse kom i tillegg, så jeg er glad han ikke ble hentet inn for overpris.

 

Vi må ikke glemme at det bare er spilt tre kamper. Alle dere som sutrer og klager kommer til å snu tvert rundt dersom United nå slår city.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...