kandinsky Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Kunne blitt morsomt å se ham i en rivjern rolle. Noe ála: Van Persie Kagawa - Rooney - Nani Carrick Fellaini Evra - Vidic - Evans - Rafael De Gea Setter du opp Kagawa i en venstrekantrolle igjen så dreper jeg deg. 6 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 De siste 5 sidene her er så smertefult forutsigbare. Tips: Utd på 4. plass i ligaen + CL-gull. Slapp av litt a, gutta. Moyes har stålkontroll på detta. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 CL gull? dream on.... Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Savner Gill akkurat nå. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Ble det ingen Bale på deg Toppmeis? Daaakar 1 Lenke til kommentar
elatimir Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Som sagt, Woodward er like brukbar som vått dasspapir. Han burde holdt seg i stillingen han hadde. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/10282469/Humiliation-for-Manchester-United-as-new-chief-executive-Ed-Woodward-learns-the-hard-way.html Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Visste ikke at Moyes var så svær. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Vet ikke hva annet jeg kan si enn at dette er et jævla mareritt... I tillegg til å hente det jævla shithouset fellaini, har han fått nr 7 trøya. Gud hvor langt vi har sunket som klubb siden mai. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Jeg har troen på Fellaini jeg, kan se for meg at han kan nå nye høyder i United. Uansett så er det forsatt et jævlig trist vindu og om Moyes snart ikke får troen på Kagawa håper jeg Fergie kommer tilbake og banker vett inn i hodet på han. Endret 3. september 2013 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Nå var det ikke akkurat som om Fergie ga Kagawa tilliten har fortjener heller, da. Men ja, trist vindu. Fellaini kommer sikkert til å gjøre en god jobb han, men ikke akkurat en storsignering verdig en klubb som vil være best i Europa. Hele opplegget virker egentlig bare jævlig amatørmessig. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Kagawa kommer til å få tillit. Når vi i Norge klarer å se at United er håpløse offensivt over TVen, så gjør Moyes det også. DdG Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra Fellaini-Carrick Nani-Kagawa-Rooney RvP Det der laget er bra nok til å vinne det meste, tross alt. Fellaini er et jævla monster, se for dere HVOR MYE SKUMLERE midtbanen vår ser ut med han og Carrick enn Cleverley/Anderson og Carrick. Jeg så Cardiff-Everton i helga, og jeg kødder ikke: Cardiff-spillerne trakk seg unna da Fellaini kom byksende etter ballen. De ble redde. To meter rustfritt belgisk stål med afro. Den beste signeringa Moyes kan gjøre nå, er å peise Kagawa bak RvP. Da skal han få en klem. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Skal le høyt når vi stiller med Fellaini bak RvP, og carrick og clevs på midten. Da kan vi bare sikle etter Özil. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Er vel ingen indikasjon annet enn synsing på at han får Nr 7, jeg tipper Nr 9. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Dere er litt harde mot denne krølltoppen, ene kampen hvor han nesten senket United alene sitter enda i hodet mitt. http://www.youtube.com/watch?v=43QjOV2G7-c Greit nok vi kunne fått han billigere, og gjerne hentet et par stykker til men tror han blir en solid spiller på midtbanen. Hadde ikke sagt nei takk til de høye pasningene til Baines heller, se 2:54. Endret 3. september 2013 av Cortese Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Jeg er neste helt sikker på at det hentes inn en vb i januar. Om han ikke får midtbanen til å gå rundt blir der hentet inn en sentral midtbane også. Nå får også kantene mulighet til å vise seg frem i noen måneder, og slår de ikke til så blir det utskiftninger der også i Januar. Jeg synes ikke dette er så gale. De fikk spilleren de gikk etter. Herrera ble for dyr når skatt og diverse kom i tillegg, så jeg er glad han ikke ble hentet inn for overpris. Vi må ikke glemme at det bare er spilt tre kamper. Alle dere som sutrer og klager kommer til å snu tvert rundt dersom United nå slår city. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. september 2013 Rapporter Del Skrevet 3. september 2013 Vi må ikke glemme at det bare er spilt tre kamper. Alle dere som sutrer og klager kommer til å snu tvert rundt dersom United nå slår city. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå