DJ_Dark Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Coentrao og? Ville heller sett Baines... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Holy hell 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Når det rapporteres at United har kjøpt Fellaini for nesten 30 millioner pund, så må jeg si jeg blir skuffet. Det er mye. For all del, har vært positiv til kjøp lenge, men det er i overkant mye ja. 7 til, og vi kunne fått Modric fra Spurs i fjor Endret 2. september 2013 av G27 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 HÅPER FOR GUDS SKYLD AT COENTRAO HAR KJØPSOPSJON. VI SKAL FAEN IKKE VÆRE NOE FARMERKLUBB FOR REAL !!!!! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Sies at Fellaini og Coentrao er klar for United. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Vet du hva. Jeg tar imot Fellaini med åpne armer. Går fra 100% farse til 99% farse, og det er jo 1% positivt. Man tar det man får. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Synd det er midt på natten, ellers ville jeg ledd. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Vil gjerne få si det samme som PSV. HÅPER FOR GUDS SKYLD AT COENTRAO HAR KJØPSOPSJON. VI SKAL FAEN IKKE VÆRE NOE FARMERKLUBB FOR REAL !!!!! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Jeg er som mange andre her inne ekstremt skuffet over hvordan denne dagen utartet seg, og hvor tåpelig vi har fremstått på denne dagen. Jeg er også flau over så mange elendige supportere som ikke gjør noe annet enn å klage. Jeg skulle gjerne sett Herrera i tillegg til de to nevnte, men nå ble det nå en gang ikke slik. Jeg synes alle involverte bør få ett vindu til på seg før de slaktes helt. De har garantert lært MYE av dette vinduet og denne dagen, og jeg er sikker på at de vil fremstå på en helt annen måte i neste vindu og at det hentes inn det som trengs da. Om det nå stemmer at vi fikk inn disse to spillerne helt på slutten så tror jeg ikke dette blir så gale. Fellaini og Carrick sentralt er faktisk en meget god midtbane. I tillegg håper jeg inderlig på at Kagawa og Anderson får spille seg i form ganske kjapt og kan bidra. Det er forøvrig enda viktigere at vi støtter laget nå enn noen gang. Å ha supporterne med seg kan være det som avgjør om vi er med i teten i Januar eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Fellaini fremfor Cleverley og Anderson kan fort gi oss en del poeng ekstra i PL i år. Ikke veldig fornøyd ettersom jeg er klokkeklar på at vi trenger en ny ving, men dersom Coentrao også er klar på lån så er det ikke helt krise. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 https://twitter.com/woodward_ed Kos dere. 3 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Hvem vi endte opp med er jeg egentlig mindre opptatt av. At du ender opp i egen seng med litt skitten skjorte betyr ikke at du har hatt en bra kveld på byen. United har kastet bort £4,5M på å ikke bruke utkjøpsklausulen på Fellaini. Thiago var vi plutselig uinteressert i, men vi var angivelig interessert i å blåse banken på Herrara (hele den saken virker litt merkelig). Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 https://twitter.com/woodward_ed Kos dere. "Ed Woodward @woodward_ed 20m Damn. Blunt pencil from writing this contract but got it done. Wrote into Fellaini's contract he has to buy us a new pencil #Glazernomics" 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Står vertfall bekreftet Fabio Coentrao - fra Real Madrid til Man United (lån) på VG, trodde ikke de kunne skrive dette om det ikke var bekreftet. EDIT: Å der gikk det bort, FUCK! Endret 2. september 2013 av Cortese Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Nå er det siste at de var for sen med papirene på Fabio Coentrao og at den overgangen ikke går igjennom. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 HAHAHA. Vi er et parodi-lag på overgangsmarkedet! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Inkompetansen. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Finnes det ein bekreftelse på Fellaini i frå offisielt hald? Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Virker som at Real Madrid var for sen med Seiquiera(??) overgangen sin, derfor stopp med Coentrao Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå