Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det rapporteres at United har kjøpt Fellaini for nesten 30 millioner pund, så må jeg si jeg blir skuffet. Det er mye. For all del, har vært positiv til kjøp lenge, men det er i overkant mye ja.

 

7 til, og vi kunne fått Modric fra Spurs i fjor

Endret av G27
Lenke til kommentar

Jeg er som mange andre her inne ekstremt skuffet over hvordan denne dagen utartet seg, og hvor tåpelig vi har fremstått på denne dagen. Jeg er også flau over så mange elendige supportere som ikke gjør noe annet enn å klage.

 

Jeg skulle gjerne sett Herrera i tillegg til de to nevnte, men nå ble det nå en gang ikke slik. Jeg synes alle involverte bør få ett vindu til på seg før de slaktes helt. De har garantert lært MYE av dette vinduet og denne dagen, og jeg er sikker på at de vil fremstå på en helt annen måte i neste vindu og at det hentes inn det som trengs da.

 

Om det nå stemmer at vi fikk inn disse to spillerne helt på slutten så tror jeg ikke dette blir så gale. Fellaini og Carrick sentralt er faktisk en meget god midtbane. I tillegg håper jeg inderlig på at Kagawa og Anderson får spille seg i form ganske kjapt og kan bidra.

 

Det er forøvrig enda viktigere at vi støtter laget nå enn noen gang. Å ha supporterne med seg kan være det som avgjør om vi er med i teten i Januar eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem vi endte opp med er jeg egentlig mindre opptatt av. At du ender opp i egen seng med litt skitten skjorte betyr ikke at du har hatt en bra kveld på byen. United har kastet bort £4,5M på å ikke bruke utkjøpsklausulen på Fellaini.

Thiago var vi plutselig uinteressert i, men vi var angivelig interessert i å blåse banken på Herrara (hele den saken virker litt merkelig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...