Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor gikk vi ikke for ozil??????? Mye bedre signering enn Fellaini. Ender vel opp med å betale 35-40 millioner pund for han i ren desperasjon. Dette er bare piss.

 

 

Emh. Nei. Med Øzil så ville fremdeles problemet på sentral midtbane hvert like stort. Øzil og Kagawa er ca to like spilletyper, og det ville betydd slutten på Kagawa, evt. spillt en av de ut av posisjon, noe som aldri er bra.

 

Fantastisk kjøp av Arsenal, og jeg skulle gjerne sett han i Utd. Men det er ikke først og fremst han vi trenger. Jeg vil faktisk heller se Fellaini i United.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva ville dere valgt?

A: Tydelig beskjed om at ingen skulle inn allerede fra starten av, og ingen rykter i det hele tatt?

 

eller

 

B: Rykter om at Thiago nærmest var klar, interesse for Fabregas, Ronaldo-rykter kombinert med ledig 7-trøye, interesse for Fellaini og Baines, interesse for Herrera, lave bud i øst og vest på alt som kryper og går og ingen spillere inn, toppet med denne farsen av en deadline day?

 

Hadde levd greit med ingen spillere inn i forhold til den følelsen jeg sitter med nå. Er så tydelig at ingen i United har fått til en dritt, selv om de hadde aldri så lyst. Definisjonen på talentløst, og alle ryktene i forkant har gjort det så uendelig mye verre.

 

Moyes har i hvert fall tatt verdens vanskeligste jobb og gjort den omtrent dobbelt så vanskelig for seg selv. Lykkes han i år skal jeg tatovere ansiktet hans på kukhodet mitt. Det har han fortjent.

 

Ellers forventer jeg at Woodward får sparken. Det han sparer i ikke betalte overganssummer taper han i å voldta markedsverdien til klubben når han gjør den til latter foran hele verden.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

 

 

Emh. Nei. Med Øzil så ville fremdeles problemet på sentral midtbane hvert like stort. Øzil og Kagawa er ca to like spilletyper, og det ville betydd slutten på Kagawa, evt. spillt en av de ut av posisjon, noe som aldri er bra.

 

Fantastisk kjøp av Arsenal, og jeg skulle gjerne sett han i Utd. Men det er ikke først og fremst han vi trenger. Jeg vil faktisk heller se Fellaini i United.

Eh nei? Imotsetning til hva alle i og rundt united tror, så er det lov å spille med flere enn 1 offensiv midtbanespiller sentralt i banen, SPESIELT med tanke på ving situasjonen. Fellaini løfter ikke united, så å betale 30 for han blir bare latterlig.

Lenke til kommentar

Wow. Så oppgitt. Lurer på hvordan de som styrer har det nå hvor de er isolert fra bort fra alle, mens fansen (oss) er de som mottar dritt fra andre lags supportere.

Ferrera ville angivelig til United, men neida, alt går i søpla. La ikke engang inn et bud på Thiago. Takket nei til Özil (kanskje ikke den vi trengte mest men likevel..) og Bale.Starter med fkings Young og Giggs (40 år...40 år!) mot Pool.

 

De burde skamme seg alle sammen. Jeg kunne ha drevet klubben bedre....

Lenke til kommentar

Eh nei? Imotsetning til hva alle i og rundt united tror, så er det lov å spille med flere enn 1 offensiv midtbanespiller sentralt i banen, SPESIELT med tanke på ving situasjonen. Fellaini løfter ikke united, så å betale 30 for han blir bare latterlig.

Det spiller jo ingen rolle hva folk skal her inne skal mene om formasjonen, når Moyes tydelig ikke ønsker å bruke 3 offensive midtbanespillere. Man må jo bare gå utifra formasjonen som brukes, og i den som brukes, så er Fellaini en større bidragsyter enn hva Ozil ville vært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det spiller jo ingen rolle hva folk skal her inne skal mene om formasjonen, når Moyes tydelig ikke ønsker å bruke 3 offensive midtbanespillere. Man må jo bare gå utifra formasjonen som brukes, og i den som brukes, så er Fellaini en større bidragsyter enn hva Ozil ville vært.

Bra at ambisjonene er topp 10 da.

 

Herre å tafatt.

Lenke til kommentar

Eh nei? Imotsetning til hva alle i og rundt united tror, så er det lov å spille med flere enn 1 offensiv midtbanespiller sentralt i banen, SPESIELT med tanke på ving situasjonen. Fellaini løfter ikke united, så å betale 30 for han blir bare latterlig.

 

Men vi trenger uansett en sentral midtbanespiller mer enn en offensiv midtbanespiller. Og selv om

 

Rooney - Øzil - Kagawa

 

i frie roller bak RVP er til å jizze til, og noe hvertfall jeg ville sett så er det så søkt at det er ikke noe jeg blir sur for at ikke skjer. At Moyes plutselig skal legge om spillestilen totalt skjer bare ikke.

 

Sånn som United spiller nå, så er Fellaini/Herrera et bedre kjøp enn Øzil, mener nå hvertfall jeg. Og det virker det som om alle andre også mener når man ser hatet Clevz har fått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...