Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Dette begynner neste å bli så dumt at det er komisk!

Det ER så dumt at det er komiskt :hrm:

Faktum er nemlig at ingen var i nærheten av Rooney, som sto tilnærmet i ro og ventet på sidelinja. Da 21-åringen tok et steg tilbake, låste han foten inni et metallapparat spillerne pleier å løpe rundt. Rooney ramlet bakover og vrikket den høyre ankelen kraftig.

Smertene var så store at han måtte bæres av banen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle likt å se Liverpool, Chelsea eller Arsenal uten 9-10 a-lagsspillere....

chelsea er jo greit, med en gang Drogba, Lampart eller Terry er ute så faller de jo nesten helt sammen. liverpool er jo bare et middels topplag så de merker det jo ikke så godt uannsett (denne komme jeg til å få noen meldinger om tenker jeg :p), men de takler vel situasjonen bedre hvis Gerrard blir skadd i forhold til chelsea. Skulle ha vært moro å se hva som hadde skjedd hvis Fabregas hadde blitt borte i en månde for arsenal, tror ikke det hadde gått veldig bra siden han er store deler av midtbanen dems, men de har gode spillere som kan fylle den rollen.

Så chelsea er de som sliter mest når de får skader på nøkkelspillere siden de er veldig avhengig av to tre mann. De tre andre lagene har mer å gå på og er ikke så avhengig av enkeltspillere...

Lenke til kommentar
Skulle likt å se Liverpool, Chelsea eller Arsenal uten 9-10 a-lagsspillere....

chelsea er jo greit, med en gang Drogba, Lampart eller Terry er ute så faller de jo nesten helt sammen. liverpool er jo bare et middels topplag så de merker det jo ikke så godt uannsett (denne komme jeg til å få noen meldinger om tenker jeg :p),

Siden du forventer å få meldinger på denne, skal jeg oppfylle ønsket ditt. ;) Men så langt i sesongen har du jo helt rett i at vi bare er et middels topplag. Sist kamp var naturlignok opptur, men om det er vendepunktet er jeg slett ikke sikker på. Uansett, med vår rotering er det ikke utenkelig at vi starter med 9-10 nye spillere i neste kamp...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Uansett, med vår rotering er det ikke utenkelig at vi starter med 9-10 nye spillere i neste kamp...

Jeg er generelt ingen fan av at folk diskuterer roteringspolitikken til Rafa uten å ha satt seg inn i den. Spesielt irritert blir jeg når såkalte fans gjør det. 9 - 10 nye spillere? Har du drukket?

http://www.squarefootball.net/article/article.asp?aid=5007

Kommentarer på dette innlegget kan gjerne taes i Liverpool-tråden.

Er forøvrig enig med Manx.

Lenke til kommentar
Skulle ha vært moro å se hva som hadde skjedd hvis Fabregas hadde blitt borte i en månde for arsenal, tror ikke det hadde gått veldig bra siden han er store deler av midtbanen dems, men de har gode spillere som kan fylle den rollen.

Å miste bare Fabregas tror jeg går siden dem har nok fart i Hleb og Van Persie. Mister de Fabregas pluss en av de nevnte tror jeg nok tempoet til Arsenal synker betraktelig, å dermed angrepsvåpen nr1. Jeg venter forresten enda på at formen til Arsenal skal synke litt, å alle får en formdupp iløpet av året.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Mister Arsenal Fabregas så vinner de ikke kamper. Så enkelt er det. Han har avgjort ganske mange viktige kamper i år, både med spill og scoringer.

Lenke til kommentar
Mister Arsenal Fabregas så vinner de ikke kamper. Så enkelt er det. Han har avgjort ganske mange viktige kamper i år, både med spill og scoringer.

Han har avgjort en del tette kamper det har han men Fabregas har jo hatt litt vel mye uttelling så lagt i år til å være en midtbane spiller.

Men hvis arsenal har Van Persie og Adebayor på topp med Hleb og Rosicky bak som forer baller til de to og en Flamini/Gilberto som ligger å jobber bakover så tror jeg ikke at de taper så mye på det.

Edit:

Dette føles ikke helt bra, driver å forsvarer arsenals midtbane/angrep i United tråden :ermm::p

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Gleder meg uffatelig til kampen i dag... :)

Håper på denne startelver'n.

------------VDS--------------

Brown--Vidic--Rio--Evra----

Ron--Flethcer-Carrick-Giggs

---------Tevez--Saha---------

Vil ha Pique inn for Rio, vis han er skadet idag å.

Og vil ha Anderson inn for Saha vis han tryner i dusjen og blir skadet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...