Chicharito Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Dette begynner neste å bli så dumt at det er komisk! Det ER så dumt at det er komiskt Faktum er nemlig at ingen var i nærheten av Rooney, som sto tilnærmet i ro og ventet på sidelinja. Da 21-åringen tok et steg tilbake, låste han foten inni et metallapparat spillerne pleier å løpe rundt. Rooney ramlet bakover og vrikket den høyre ankelen kraftig. Smertene var så store at han måtte bæres av banen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skulle likt å se Liverpool, Chelsea eller Arsenal uten 9-10 a-lagsspillere.... chelsea er jo greit, med en gang Drogba, Lampart eller Terry er ute så faller de jo nesten helt sammen. liverpool er jo bare et middels topplag så de merker det jo ikke så godt uannsett (denne komme jeg til å få noen meldinger om tenker jeg ), men de takler vel situasjonen bedre hvis Gerrard blir skadd i forhold til chelsea. Skulle ha vært moro å se hva som hadde skjedd hvis Fabregas hadde blitt borte i en månde for arsenal, tror ikke det hadde gått veldig bra siden han er store deler av midtbanen dems, men de har gode spillere som kan fylle den rollen. Så chelsea er de som sliter mest når de får skader på nøkkelspillere siden de er veldig avhengig av to tre mann. De tre andre lagene har mer å gå på og er ikke så avhengig av enkeltspillere... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skulle likt å se Liverpool, Chelsea eller Arsenal uten 9-10 a-lagsspillere.... chelsea er jo greit, med en gang Drogba, Lampart eller Terry er ute så faller de jo nesten helt sammen. liverpool er jo bare et middels topplag så de merker det jo ikke så godt uannsett (denne komme jeg til å få noen meldinger om tenker jeg ), Siden du forventer å få meldinger på denne, skal jeg oppfylle ønsket ditt. Men så langt i sesongen har du jo helt rett i at vi bare er et middels topplag. Sist kamp var naturlignok opptur, men om det er vendepunktet er jeg slett ikke sikker på. Uansett, med vår rotering er det ikke utenkelig at vi starter med 9-10 nye spillere i neste kamp... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Uansett, med vår rotering er det ikke utenkelig at vi starter med 9-10 nye spillere i neste kamp... Jeg er generelt ingen fan av at folk diskuterer roteringspolitikken til Rafa uten å ha satt seg inn i den. Spesielt irritert blir jeg når såkalte fans gjør det. 9 - 10 nye spillere? Har du drukket? http://www.squarefootball.net/article/article.asp?aid=5007 Kommentarer på dette innlegget kan gjerne taes i Liverpool-tråden. Er forøvrig enig med Manx. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skulle ha vært moro å se hva som hadde skjedd hvis Fabregas hadde blitt borte i en månde for arsenal, tror ikke det hadde gått veldig bra siden han er store deler av midtbanen dems, men de har gode spillere som kan fylle den rollen. Å miste bare Fabregas tror jeg går siden dem har nok fart i Hleb og Van Persie. Mister de Fabregas pluss en av de nevnte tror jeg nok tempoet til Arsenal synker betraktelig, å dermed angrepsvåpen nr1. Jeg venter forresten enda på at formen til Arsenal skal synke litt, å alle får en formdupp iløpet av året. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Mister Arsenal Fabregas så vinner de ikke kamper. Så enkelt er det. Han har avgjort ganske mange viktige kamper i år, både med spill og scoringer. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 ganske enig i det White.. Og er ikkje Van Persi skadd? eller tilbake? Skadesituasjonen til united er såpass vanvittig at eg trur det er få lag i europa som hadde takla den. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Mister Arsenal Fabregas så vinner de ikke kamper. Så enkelt er det. Han har avgjort ganske mange viktige kamper i år, både med spill og scoringer. Han har avgjort en del tette kamper det har han men Fabregas har jo hatt litt vel mye uttelling så lagt i år til å være en midtbane spiller. Men hvis arsenal har Van Persie og Adebayor på topp med Hleb og Rosicky bak som forer baller til de to og en Flamini/Gilberto som ligger å jobber bakover så tror jeg ikke at de taper så mye på det. Edit: Dette føles ikke helt bra, driver å forsvarer arsenals midtbane/angrep i United tråden Endret 11. november 2007 av Manx Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg mener å huske at skadelisten har vert lengre før. Vi har ikke begynt å sette spillere ute av posisjon enda. Vi har bra dekning på alle plasser. 6 Mann er skadet Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ser jo greit ut nå, for ikke lenge siden tror jeg vi var oppe i 12 stk. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jepp, akurat nå er det ikke altfor galt, men vi er sårbare når det gjelder spisser. Blir Saha eller Tevez skadet nå..... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Tja.. Ronaldo går fint på topp.. Giggs og Nani på vingene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ser jo greit ut nå, for ikke lenge siden tror jeg vi var oppe i 12 stk. Vi var opp i 16 på Physioroom. Men de er jo ikke alltid helt up to date. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg håper på en 5-2 seier i dag, Tevez 1, Vidic 1, og Ronaldo 2 og Anderson 1 ( hvis han spiller ). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg er bare sjeleglad om vi i det hele tatt slår Blackburn. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Gleder meg uffatelig til kampen i dag... Håper på denne startelver'n. ------------VDS-------------- Brown--Vidic--Rio--Evra---- Ron--Flethcer-Carrick-Giggs ---------Tevez--Saha--------- Vil ha Pique inn for Rio, vis han er skadet idag å. Og vil ha Anderson inn for Saha vis han tryner i dusjen og blir skadet. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Synd at Rooney ble skadet, men det åpner for at Saha/Tevez kan få prøve seg. Håper og tror på grusing av Blackburn idag Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Dette laget bør spille idag: VDS Pique - Rio - Vidic - Evra Ron - Hazza - Lil'Wayne - Giggs/Nani Saha - Tevez Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Tror dessverre det blir 1-1 i dag... Ronaldo scorer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nei, i dag får dem vinne. Jeg har tippet dem på oddsen og i need that money Som sagt, vi vinner 5-2 i dag eller 5-1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå