DementedAlbino Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Det skal jo ikke betales kontant på den måten. Er nok at de vil ha pengene på konto før de lar spilleren gå, og at en bankgaranti ikke er nok. Jo mer jeg leser om Herrera jo mer sikker blir jeg på at dette er spilleren United trenger. Nå mangler det bare å få inne en kantspiller av høy klasse og gjerne en god vb. Skjer det har dette vinduet gått fra å være en katastrofe til å være meget vellykket. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Eneste jeg stusser på med Herrera-overgangen. Den skal betales KONTANT?! EDIT: Kan ikke være riktig det der. Menes det egentlig at alt betales med en gang? Ja. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Hadde jo vært litt moro om de hadde betalt £36mill. i pundsedler Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Hadde vært enda morsommere om de prøvde å betale £36mill i norske 50lapper.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Dette er bullshit. Woodward har vært elendig og det ser ut til at han har prioritert sponsorer framfor fkings forsterkninger. Gi mannen sparken og finn noen som klarer å erstatte David Gill eller bring ham tilbake fra de r***hø*** som tok ham. Moyes er en dyktig manager, men hvis det stemmer at vi har takket nei til Özil og Bale og samtidig ikke engang vurdert Thiago så er det jævlig svakt gjort av begge! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) For de som håpet at Fergies avskjed skulle være en "blessing in disguise"... Dette her er faen meg verre enn jeg kunne forestilt meg. På fire måneder har klubben rast nedover så fort at det er direkte skremmende. Om det går såpass til bølgene på fire måneder (og fire fotballkamper) tør jeg ikke tenke på hvor vi står om to år. Endret 2. september 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Greit at Ed er ny, men dette begynner å bli patetisk. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Glem det jeg sa. Vi har klart å låne ut bebe. Vinnere på overgangsmarkedet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Snart kommer vel Scholes tilbake fra pensjonstilværelsen sin..igjen.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Nei nei, Phil Neville drar på seg støvlene og trår inn i midtbanerollen. Ordner seg. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Scholes tilbake hadde faktisk vært en opptur. At det skal være så amatørmessig at de sitter på så mye penger uten å forsterke midtbanen som tydelig sliter, da fortjener vi ikke nye spillere engang. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Snart kommer vel Scholes tilbake fra pensjonstilværelsen sin..igjen.. Ja tenke seg til hvis vi stiller med scholes og giggs sentralt og welbeck+young på kanten. Er vi heldig gjør brødrene Neville comeback på backen Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Verste overgangsvinduet i manns minne, mens andre lag signerer i bøtter og spann sitter vi på sidelinja å ser på. Fantastisk flott. Det er tydelig at Mr. Woodward er der for å tjene penger, ikke bruke. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Hva er det som skjer med United.no og forumet? Fungerer jo ikke. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Fyttihelvette for en sekk med turd vi har vært i sommer. Nå sitter vi her med kort tid igjen og må ut med blodpenger for Fellaini, et troll som for et par uker siden hadde en utkjøpsklausul til sikkert halve prisen. Woodward og Moyes, fyttikattepus for en start. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Ironisk applaus for Moyes og Woodward alle sammen! #MoyesOut #FreeShinji Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Arsenal kjøper Øzil. FYFAEN MAN UTD FYFAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Barry inn, Fellaini ut? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Hvorfor gikk vi ikke for ozil??????? Mye bedre signering enn Fellaini. Ender vel opp med å betale 35-40 millioner pund for han i ren desperasjon. Dette er bare piss. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Hva er det som skjer med United.no og forumet? Fungerer jo ikke. Kanskje Mr. Woodward har tatt på seg en ekstrajobb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå