Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det skal jo ikke betales kontant på den måten. Er nok at de vil ha pengene på konto før de lar spilleren gå, og at en bankgaranti ikke er nok.

 

Jo mer jeg leser om Herrera jo mer sikker blir jeg på at dette er spilleren United trenger. Nå mangler det bare å få inne en kantspiller av høy klasse og gjerne en god vb. Skjer det har dette vinduet gått fra å være en katastrofe til å være meget vellykket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er bullshit. Woodward har vært elendig og det ser ut til at han har prioritert sponsorer framfor fkings forsterkninger. Gi mannen sparken og finn noen som klarer å erstatte David Gill eller bring ham tilbake fra de r***hø*** som tok ham.

Moyes er en dyktig manager, men hvis det stemmer at vi har takket nei til Özil og Bale og samtidig ikke engang vurdert Thiago så er det jævlig svakt gjort av begge!

Lenke til kommentar

For de som håpet at Fergies avskjed skulle være en "blessing in disguise"...

 

Dette her er faen meg verre enn jeg kunne forestilt meg. På fire måneder har klubben rast nedover så fort at det er direkte skremmende. Om det går såpass til bølgene på fire måneder (og fire fotballkamper) tør jeg ikke tenke på hvor vi står om to år.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...