Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deadline day, som tidligere år sitter jeg med løken ute og venter på noe spennende. Blir dette året? Mye spennende om Herrera nå. Kjenner ikke detaljert til spilleren, men bare tanken på en spanjol inn (som atpåtil var med å analpenetrere United i EL for et par år siden) gjør meg lettere klam i hakket.

 

Bring it on!

Lenke til kommentar

Fellaini er nå ikke en dårlig spiller. Men om han er god nok for United er en annen ting.

MEN fyren spiller utrolig grisete, spesielt med armene. Er et under at han ikke får flere kort.

 

Kanskje han kommer til å få hauger med kort i United , dommere som prøver å ta igjen alle kortene de ikke våget å gi når den sinte oksen Fergie var på sidelinjen :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En eller annen må snart si noe om Herrera her inne. Har null peiling på fyren.

 

Er han det vi trenger?


Fellaini er nå ikke en dårlig spiller. Men om han er god nok for United er en annen ting.
MEN fyren spiller utrolig grisete, spesielt med armene. Er et under at han ikke får flere kort.

Kanskje han kommer til å få hauger med kort i United , dommere som prøver å ta igjen alle kortene de ikke våget å gi når den sinte oksen Fergie var på sidelinjen :p

Misliker sterkt Fellaini. Blir en tøff nøtt å svelge han til United. Nettopp av grunnene du nevner over.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor?

 

Kan vel ha noe med at Woodward ikke har vist noe som helst i forhandlingene så langt. Fellaini kommer til å bli kjøpt for en høyere sum enn klausulen hans som gikk ut for en måned siden, mens Herrera-klausulen ble aktivert. Altså har vi betalt mer eller mindre maksimalt av det som kan betales for de to spillerne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, han fikk ikke inn Fabregas, noe som ikke er så rart siden han aldri hadde tenkt seg til United.

 

Hva mer har han gjort gale? Fikk avslått ett bud på Fellaini og Baines, men du mener gjerne han skal betale de 500 millionene som Everton krever?

 

Hvem som helst kan spy rundt seg med penger å betale overpris. Kun en som er dyktig i jobben sin klarer å få ned prisen til ett akseptabelt nivå. Noen klubber nekter uansett å rikke på kravene. Se på farsen med Herrera for eksempel. Samme gjelder Everton som skal ha overpris for sine spillere.

Lenke til kommentar

Tja, han fikk ikke inn Fabregas, noe som ikke er så rart siden han aldri hadde tenkt seg til United.

 

Hva mer har han gjort gale? Fikk avslått ett bud på Fellaini og Baines, men du mener gjerne han skal betale de 500 millionene som Everton krever?

 

Hvem som helst kan spy rundt seg med penger å betale overpris. Kun en som er dyktig i jobben sin klarer å få ned prisen til ett akseptabelt nivå. Noen klubber nekter uansett å rikke på kravene. Se på farsen med Herrera for eksempel. Samme gjelder Everton som skal ha overpris for sine spillere.

 

Hæ? Jeg sier at Woodwards forhandlingsevner ikke akkurat har vist seg som strålende så langt. Kanskje en bedre forhandler ville kunnet presse ned prisen på Fellaini og Herrera, men nå ser det jo ut til at vi har ventet til siste dag for å gjennomføre noe som helst. Tro hvor mye vi hadde betalt for RvP i fjor med de samme holdningene?

 

Jeg er forsåvidt fornøyd med Herrera og Fellaini. Skal vi tro Tor-Kristian Karlsen er jo Herrera en kjempesignering, så det er ikke der problemet sitter. Jeg har bare til gode å bli overbevist av Woodward ennå, men jeg venter til klokken 00:00 for å felle dommen. Kvelden blir jævlig lang.

Lenke til kommentar

Vi betaler det som er klausulen. Hvordan er det overpriset når de nekter å selge ham for noe mindre? De har jo alltid vært vanskelig når det kommer til salg, så var vel aldri noen tvil om at det ville bli på samme måte denne gang.

 

Og jeg svarte på kritikken mot Woodward; jeg sier ikke at han er udugelig, men å utløse en klausul kunne bestemor klart. Ergo: Woodward kan være en fantastisk forhandler, men han har ikke bevist noe av det ennå.

 

Ellers er det jo morsomt at Herrera går ned i lønn nå - virker som om han virkelig vil til klubben.

Lenke til kommentar

At han går ned i lønn kan vel være ett tegn på bra forhandling i fra Woodward sin side?

 

At Club Athletic slår seg vrang på overganger er jo ikke første gang. Se nå bare på deres tidligere salg av spillere. De gjorde det på samme måte da, nektet å slippe spillere for under klausulen, og lot de heller gå ut kontrakten og så gratis fremfor å selge de billigere. De kan også kun hente inn Baskiske spillere, noe som det ikke alltid florerer med, og som igjen gjør at de helst ikke ønsker å selge noen spillere i det hele tatt med mindre de må på grunn av klausulen løses ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...