AllFather Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Håper Moyes får tatt vekk bøllefaktene til RvP. Er en knalllgod spiller men gang på gang gjør han idiotiske ting når det butter imot. Burde vært utvist når han kløyvde leppa til han ungutten kampen før og burde vært utvist i går for 2 gule kort. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Leser på twitter at Gündogan linkes til United. Det håper jeg aldri skjer. Er det ikke nok å ødelegge èn Dortmund-juvel?! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Nei, det er en del av en 2-årig plan. Neste sommer henter vi Klopp, Reus og Hummels. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Er noen interessert i å lage en liste over spillere vi har vært linket til de siste årene som ikke har kommet? Jeg føler en sterk trang til å utøve selvpining. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Bare i år: Ronaldo, Özil, Kaka, Modric, Fabregas, Thiago, Strootman, Garay, Lewandowski, Bale, Alonso, Coleman (heldigvis ikke hørt mer her), Lampard.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Mata også vel? Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) ManU skal ha signert Fellaini for £24M. http://www.goal.com/...4m-fellaini-fee ENDRING: Det er flere kilder som rapporter det samme. Endret 2. september 2013 av Fox Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Trikset er å bruke så lang tid på å få inn spillere, at fansen blir fornøyd uansett hvem man signerer.. JAY FELLAINI! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Og jeg som trodde det kom til å ende opp med Foo-Kin No-Wan Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Jeg misunner dere, Fellaini er en som jeg kan tenke å ha på laget mitt! Han er undervurdert, meget. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Undervurdert? Fordi han bare koster £25M? Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Snakker ikke om pris, men om ham på banen. Endret 2. september 2013 av Fox Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Evneveike fuckings Ed Woodward.. 2 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Evneveike fuckings Ed Woodward.. Hvorfor? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Hvorfor? Derfor. Bare så forbanna oppgitt over overgangs styret til United i sommer. + at jeg ikke vil ha Fellaini inn, men nå er jeg nesten desperat nok etter en ny midtbanespiller at jeg kan akseptere det. "@Mufc_Timmy: Reports coming in that mufc chief exec Ed Woodward has just found out which way round the paper goes on the fax machine. #blankbids" Endret 2. september 2013 av olehenri Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Bare i år: Ronaldo, Özil, Kaka, Modric, Fabregas, Thiago, Strootman, Garay, Lewandowski, Bale, Alonso, Coleman (heldigvis ikke hørt mer her), Lampard.. Kan vel inkludere Sneijder også der. Og forsåvidt Baines og Fellaini dersom alt går til helvete i kveld. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Fordi han ikke henter Ronaldo, Mordic Lewandowski og Yaya. Det gjør jeg alltid i FM. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Slapp av. Dere ender vel med Leon Osman og Hugo Rodallega. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Det har vært ett rotete overgangsvindu fult av skuffelser. Men det er ikke så mye vi kan gjøre noe med. Nå gjelder det å støtte oppunder de som alt er i klubben og håpe vi kan få en sesong over evne. Der er mange spillere jeg kunne tenkt meg til United som har endt opp i andre klubber, men nå er det en gang slik og vi får håpe at styre tar lærdom av dette til neste gang vinduet åpner igjen. Når det er sagt så er fortsatt ikke alt håp ute på å få inn noen gode spillere, selv om jeg begynner å bli skeptisk nå. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. september 2013 Rapporter Del Skrevet 2. september 2013 Håpløst at vi ikke kjøper Fellaini før buyout clause gikk ut. Den var angivelig på £22M? Og nå skal vi ha kjøpt ham 2 måneder senere for £24M? Drit i å ha spillerne i stallen til preseason - vi kjøper dem heller dyrere 3 runder inn i sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå