Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så United spille 1-1 mot Swansea i fjor. Jeg så United tape fortjent mot Chelsea på Old Trafford i fjor. Jeg så United gulle seg til 2-1 mot Liverpool på Anfield i fjor, etter verdens billigste straffespark.

 

 

Men jeg kan ikke huske å ha sett United ha så god kontroll defensivt mot såpass gode lag på mange år. Hvor mange clear cut-målsjanser har Chelsea og Liverpool hatt mot oss i løpet av disse kampene? Jeg teller faktisk ingen. Klart vi sliter offensivt, og det er her vi behøver forsterkninger. Men det er ikke snakk om mer enn at Kagawa kommer tilbake, at vi henter inn en bedre midfielder enn Cleverley og at vi skaffer oss en spiller som er god til å legge inn.

 

 

 

1: Det var med Fergie, han har evnen til å få resultater som seriegull med middelmådige spillere, og drittfotball. Det tviler jeg på at Moyes har. 2: Kagawa kunne vel spilt idag, ikke lest noe om skade etc. og hvor i helvete skal spilleren som skal legge inn komme fra? snart bare 24 timer igjen. Henter vel inn en ny Bebe for 10-15 mill pund.

 

Edit: rotet meg inn i siter knappen :p

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Dette her må jo være en spøk. Ryktes at de nektet å tilby Özil mer enn 5 millioner Euro i året. Håver ikke Young inn 7-8 millioner??

 

Hvis det er noe sannhet i det der, så kan Ed Woodward dra til helvete for alt jeg bryr meg!

 

Edit: Fra Twitter: Kagawa snakket med en supporter på Mancheser Airport, hvor han satte seg på et fly til Paris...

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Nå merker jeg at dette begynner å bli for dumt.

 

De får akseptert bud på Özil men klarer ikke å matche Arsenal på lønn?

 

Kagawa på vei til PSG?

 

Nå må noen i klubben våkne her før det er for sent. Det er ingen grunn til at ikke Kagawa skal spille når Rooney er ute. Young og Giggs får spille, to spillere som helt klart ikke har noe i United i gjøre lengre.

 

Nei, dette er provoserende og utrolig irriterende. Nå MÅ de få inn noen som forsterker midtbanen og kantene våre, ellers er jeg redd dette kan bli en trist sesong.

Lenke til kommentar

Rykter er rykter, og kan også være spøk, men likevel. Om Kagawa går, så blir jeg forbanna. Jeg forstår det godt, da han har god grunn til å være furten (i motsetning til Rooney), etter å ha blitt brukt så lite. Digger igrunn hver eneste kamp jeg ser han på banen. Litt som jeg gjorde med Berbatov (Men Kagawa er mer stabil føler jeg). Han blir benket gang på gang på gang. Er en skam.

 

Og liker det Welbeck gjør fortsatt. Selv om han roter seg bort, så prøver han seg på mye morro, og det er bra fotball når han får til. Gøy å se på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Young bør selges så snart som mulig, han er ikke i nærheten av å være god nok.

 

I dag burde Nani og Valencia startet på kantene. Når Jones ble skadet kunne Valencia tatt Jones sin plass og Zaha inn på kant.

 

Noen som vet hva grunnen til at vi ikke hadde Zaha, Anderson eller Kagawa på benken i dag?

 

Når en ser hvor elendig Evra og er på innlegg så blir jeg neste positiv til å hente Baines, men håper heller at Fabio tar steget og kan ta over på vb, eventuelt at vi henter inn Luke Shaw fra Southampton.

 

Mine ønsker for morgendagen er to sentrale midtbaner og en kantspiller, og da spillere som er ung og samtidig går rett inn på laget.

 

Edit: Nå ryktes Gundogan til United, det hadde vært konge:-)

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...