Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Hvis du mener at young og giggs er bedre alternativer enn f.eks kagawa og zaha, så er du like tilbakestående som Moyes.

 

Poenget mitt var at det kan være ting som skjer bak lukkede dører som ingen vet noe om. Vet du nøyaktig hva som skjer i klubben til en hver tid og hvilken situasjon samtlige spillere er i? Ikke? Vel, det gjør Moyes, og om du ikke forstår det så er det vel du som er tilbakestående?

 

 

 

God idé! Vi bare legger ned hele diskusjon.no fordi det er ikke noe poeng i at folk kommer med meningene sine.

Oh lordy... det der gidder jeg ikke engang å svare på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moyes

 

"I thought we played really well. We had long periods of the game but couldn't score. Apart from the lapse in concentration for their goal, we played well.

"We got two or three opportunities but it was unfortunate we didn't take them.

"I thought Danny Welbeck got kicked in the back of the leg, for me it was a penalty.

"Phil Jones went over on his ankle, we don't know how bad it is.

"From what I saw today, I'm more than happy with what I've got. It's the best we've played this season. I wouldn't be worried if I didn't add to the squad."

 

 

Han kan umulig ha sagt dette?

 

Den første der er vel grei. Det er føtter mot føtter og Danny dulter i bakken, umulig for en manager 50 meter unna å vite med klarhet, og da han er United-manager er det ikke unaturlig å tro at det var straffe. Når jeg tenker meg om har vi jo sett at det har blitt dømt på mindre kontakt enn i dag tidligere.

 

Den andre bekymrer meg veldig.

Lenke til kommentar

 

Poenget mitt var at det kan være ting som skjer bak lukkede dører som ingen vet noe om. Vet du nøyaktig hva som skjer i klubben til en hver tid og hvilken situasjon samtlige spillere er i? Ikke? Vel, det gjør Moyes, og om du ikke forstår det så er det vel du som er tilbakestående?

 

 

Oh lordy... det der gidder jeg ikke engang å svare på.

Når du ser hva young driver med så hadde det vært bedre å stille med 10 mann, så du kan bare rulle inn tullpratet.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at vi stilte med et optimalt lag, men poenget mitt er bare at det blir direkte patetisk når folk begynner å mase om at vi må kvitte oss med Moyes etter 3(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) kamper. Dessuten, det kan være grunner til at de og de spillerne starter mens de og de ikke gjør det, det vet ingen andre en støtteapparatet i klubben.

 

Enkelte ser ut til å tro at det å lede et lag er som å spille FM, men i virkeligheten må man forholde seg til virkelige personer og virkelige problemer.

 

PS: Ja, jeg syns også vi trenger en ny midtbanespiller, men for Guds skyld, GI MANNEN TID!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Forbeholder meg fortsatt retten til å lire av meg usakligheter på nettet i kampens hete.

 

Sånn bortsett fra det skal Moyes selvsagt få en sjanse til å implementere sine idèer og metoder. Det eneste aberet så langt er; hvor er disse idèene? Alt til nå har sett ut som om Moyes har bøyd seg fremover og sagt "yes massa" til SAFs tanker. Giggs får fortsatt starte, Wellbeck og Jones spiller mye ute av posisjon og Kagawa satses ikke på.. Utrolig. Det at ingen spillere har blitt kjøpt er ikke Moyes sin feil alene, men jeg registrerer at han tilsynelatende ikke har kommet med en oversikt over de "neste store", de som er litt under radaren til de fleste. Fabregas liksom, makan til uoppnåelig mål.

Lenke til kommentar

"From what I saw today, I'm more than happy with what I've got. It's the best we've played this season. I wouldn't be worried if I didn't add to the squad."

 

Lurer på om Moyes virkelig tror på det han sier her?

 

Tro nå ikke på alt det managerne sier etter kampslutt. Jeg var forbanna i sted, jeg ville brekke bena på Sturridge og henge Moyes opp i et tre fordi han vraket favorittspilleren min til fordel for Welbeck/Young/Giggs. Og jeg er forsåvidt fortsatt ganske sjokkert over at ikke Kagawa satt på benken engang.

 

Men etter hvert som kampen utspilte seg, så er det liten tvil om at United fortjente poeng. Vi overkjørte Liverpool etter pause, men igjen er problemet det samme som Chelsea; motstanderen legger seg fryktelig dypt, og vi har ikke en eneste spiller som er god nok til å slå crossere for øyeblikket. Young er halvfarlig ved et par anledninger, men da er igjen problemet at det bare er Robin van Persie som kan score mål der inne. Hvem hadde vært god å ha inne i boksen på slutten av kampen i kveld? Hvem hadde vært god å ha på den defensive dødballen vi slapp inn mål på? Hvem hadde vært god å ha til å vinne duellene som vi tapte på midten i dag?

 

For meg er det ingen tvil om at vi behøver en spiller à la Fellaini inn. Og hent gjerne Leighton Baines også. Jeg så Baines mot Cardiff i går, og han var Evertons beste sammen med Ross Barkley. Hele tiden et uromoment fremover, og han er world class på crossere. Denne Herrera kan jeg ikke uttale meg om, men jeg ville heller gått for Özil om det var mulig. Özil, Baines og Fellaini -.kan dette skje i løpet av morgendagen??

 

Jeg stoler på Moyes. Han virker som en fyr som ikke lar seg affisere av det vi fans mener rundt laget hans. Han har gjort et par dumme valg, ja, men vi er a jour med fjoråret om man isolerer de tre kampene våre så langt. Forhåpentligvis ser Moyes det samme som oss; at vi behøver forsterkninger i løpet av morgendagen. Og nærmest garantert er det at pressekonferanser ofte bare består av ren bullshit fra sensasjonsjagende journalister. Moyes er for smart til å gå i den fella.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forbeholder meg fortsatt retten til å lire av meg usakligheter på nettet i kampens hete.

 

Sånn bortsett fra det skal Moyes selvsagt få en sjanse til å implementere sine idèer og metoder. Det eneste aberet så langt er; hvor er disse idèene? Alt til nå har sett ut som om Moyes har bøyd seg fremover og sagt "yes massa" til SAFs tanker. Giggs får fortsatt starte, Wellbeck og Jones spiller mye ute av posisjon og Kagawa satses ikke på.. Utrolig. Det at ingen spillere har blitt kjøpt er ikke Moyes sin feil alene, men jeg registrerer at han tilsynelatende ikke har kommet med en oversikt over de "neste store", de som er litt under radaren til de fleste. Fabregas liksom, makan til uoppnåelig mål.

Misunner Tottenham for å ha ansatt Baldini.

Lenke til kommentar

At Young fortsatt er en United-spiller er for meg et mysterium. At han og Giggs får starte er et enda større mysterium. Giggs var god før, men når man er nesten 140 år så er det naturlig at man ikke er like god lenger.


Hvorfor har vi Kagawa? For å hente vann til spillerne i pausen? Vi kan jo like gjerne selge ham til Dortmund slik at fansen deres ikke trenger å lide for at Kagawa ble solgt og ikke engang brukes.


Kagawa kunne ha gått rett inn på nesten hvilken som helst klubb i verden...


Gjør vondt å se at han ikke får spille og må se på laget sitt ente tape eller slite seg til seier når han selv lett kunne ha fikset noen av problemene våre. Synes synd på ham.


Fysj og skam, Moyes! (Selvfølgelig, om han ikke er i form så burde vi ikke starte med ham, men Young spiller jo ikke bra i kamper...Kagawa burde ihvertfall ha vært på benken.)



Liverpool er nesten et kjøpelag (De har ikke brukt så mye penger som visse andre klubber), de har kjøpt masse spillere, og her sitter vi; ikke en dritt. Vi må ikke prøve oss på spillere som Bale og Fabregas, men spillere som Herrera. Hadde vært fint om hadde gjort det litt tidliger i sommer.


Og det at det ikke engang ble lagt bud på Thiago var feil nr 1. Et så åpenbart talent for en ganske rimelig pris.



Kan Liverpool hente spillere, så kan vel ihvertfall vi. Kanskje Woodward ikke er den rette?


Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Som sagt, Moyes har min fulle tillig så lenge han satser på å skape noe nytt og eget. Skal han fortsette med dette spiller det null rolle hvem som er manager, fordi det er SAF sine ideer, uten SAF sin evne til å få resultater.

 

Men hvis folk er fornøyd med det vi presterte spillemessig idag(og mot Chelsea og delvis mot Swansea), så for all del, kos dere.

 

Jeg vil heller tape 0-5 mot liverpool og slite oss til en 4 plass med unge talenter som neste år eller om 4 år voldtar alt og alle i PL og CL, istedenfor å safe inn en topp 3 med drittfotball anført av spillere som ikke har noen fremtid i klubben.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Men hvis folk er fornøyd med det vi presterte spillemessig idag(og mot Chelsea og delvis mot Swansea), så for all del, kos dere.

 

Jeg så United spille 1-1 mot Swansea i fjor. Jeg så United tape fortjent mot Chelsea på Old Trafford i fjor. Jeg så United gulle seg til 2-1 mot Liverpool på Anfield i fjor, etter verdens billigste straffespark.

 

Men jeg kan ikke huske å ha sett United ha så god kontroll defensivt mot såpass gode lag på mange år. Hvor mange clear cut-målsjanser har Chelsea og Liverpool hatt mot oss i løpet av disse kampene? Jeg teller faktisk ingen. Klart vi sliter offensivt, og det er her vi behøver forsterkninger. Men det er ikke snakk om mer enn at Kagawa kommer tilbake, at vi henter inn en bedre midfielder enn Cleverley og at vi skaffer oss en spiller som er god til å legge inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...