Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

City hadde dårlige kamper mot Cardiff og Hull, de går nå rett ut å kjøper en midtstopper for å demme opp til Kompany er tilbake.

 

United hadde...

Nettopp.

 

Særlig du må være så skuffet du. Husker du var en av de som "gledet" deg til SAFs avgang, for å endelig få litt endring i den kjipe transferpolicyen.. Den gang ei. Litt som de folka som gleder seg til regjeringsskifte fordi alt skal bli så bedre og anderledes, det kommer ikke til å skje!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow, eg blir sjokkert når eg leser kva enkelte skriv her inne. No var det stort sett unison enighet om at man skulle støtte Moyes uansett kva iallfall i 2-3 år, but when the going gets though....

 

No er vi 3 kampar inn i sesongen og folk byrjar allereie å skrike som nokre bortskjemte pappagutar. Moyes må få tid til å finne ut av ting på sin måte, det å skulle ta over verdas største klubb, sette seg inn i eit nytt miljø og sette sitt preg på det er ikkje berre gjort i løpet av eit par månada. Han vil sansynlegvis gjere mykje som er annerleis ein det SAF ville gjort, eller alle oss her inne for den saks skyld. Men for at Moyes skal få gjort laget til sitt må han få tid til det.

 

Eg forstår at mange av dei kommentarane som kjem rundt kamptid gjerne har litt ekstra passion, men det å slenge seg på hylekoret for å snakke om kor rævva Moyes er og om man skal forsette å stå bak mannen eller ei, det er galskap.

 

Berre sjå på Pellegrini, City har heller ikkje imponert i starten av sesongen heller. Skal dei byrje å hyle over kor rævva han er også? City blei til tider overkjørt på eiga bana av nyopprykka Hull City, dei tapte i Wales mot eit anna nyopprykka lag. Eg synest heller ikkje dei imponerte stort mot eit naivt og dårleg Newcastle.

 

José har vært i Chelsea før og kjenner mangen av spelarane frå før, i tillegg har han trent mange store klubbar før. Den største klubben Moyes har trent før er Everton, det er klart det krever litt omstillingar.

 

So get a reality check and get your shit together!

 

There's only one United!

 

PS: Det hjelper heller ikkje Moyes at Gill forsvant samtidig som SAF. Det vil gjere at nye signeringar blir ekstra vanskeleg.

Endret av Tafsen
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Moyes gjør det vanskelig for seg selv. Hadde forstått ræva resultater i starten om han hadde prøvd å krydre stallen med kvaltitetsspillere som trenger tid til å bli kjent med laget og endret spillestilen til en mer underholdende, effektiv og offensiv variant som spillerne trengte å gjøre seg vant med.

 

Han har derimot ikke gjort en dritt. Han begår de samme feilene som SAF uten å slippe unna med det på grunn av eksepsjonelle evner innenfor man-management og velger attpåtil å ikke forandre på noe i den råtne midtbanen i løpet av en hel sommer. "I United har vi uendelige midler." sa han. Jommen sa jeg smør. Skal du si noe sånt og ikke kjøpe noen som helst får du faen meg vise at laget ikke trenger forsterkninger ved å vinne kampene og spille bra fotball.

 

Moyes har ikke vist at han har evnen til å forandre på noe som helst, og nå har han faktisk vært klar for jobben i snart tre måneder. Det er mer enn nok tid til å begynne å ta "baby steps" i riktig retning i hvert fall, men vi har gått bakover. Han varer ikke lenge om han ikke gror baller og tar grep.

 

For min del får han til neste sommer på å vise seg jobben verdig. Jeg takler en fiaskosesong det er det som skal til for å få maskineriet i gang etter flere år på tomgang.

Lenke til kommentar

No er vi 3 kampar inn i sesongen og folk byrjar allereie å skrike som nokre bortskjemte pappagutar. Moyes må få tid til å finne ut av ting på sin måte, det å skulle ta over verdas største klubb, sette seg inn i eit nytt miljø og sette sitt preg på det er ikkje berre gjort i løpet av eit par månada. Han vil sansynlegvis gjere mykje som er annerleis ein det SAF ville gjort, eller alle oss her inne for den saks skyld. Men for at Moyes skal få gjort laget til sitt må han få tid til det.

 

Vi er 3 kamper og et transfervindu inn i sesongen.

 

Problemet er jo nettopp det at han ikke gjør mye som er annerledes enn SAF. Med SAF så fungerte det faktisk å spille med en haug middelmådige spillere fordi Ferguson var den han var, selv om det til tider var drittkjedelig. Nå prøver Moyes å gjenta denne bedriften, men han er ikke Ferguson.

Lenke til kommentar

Jeg hadde støttet Moyes 100% om vi hadde tapt 5-0 med zaha, kagawa og andre talenter på banen og prøvd å bygge noe nytt. Isteden bruker vi Giggs og Young og spiller drittfotball. Tør å gjøre noe eget og nytt og du har min støtte og tillit i mange år fremover. Fortsett med det drittet her og du kan dra til helvete!

Lenke til kommentar

Var det noen som helst indikasjon på at det kom til å bli morsom fotball under Moyes? Jeg kan ikke huske å ha sett hverken en Nani-, Zaha- eller Kagawa-type i Everton. Jeg drømte om Klopp i forkant, men jeg er ikke overrasket over at spillet er sånn her med Moyes som manager. Young er en Moyes-spiller. Spillet tar seg muligens opp i løpet av sesongen, men jeg er redd for at alle som har drømt om et dynamisk, offensivt United-lag med tekniske spillere blir skuffet. Den eneste forskjellen siden slutten av forrige sesong er at man har mistet SAF, og man har sparket hele det forrige støtteapparatet. Jeg får fortsette å drømme om en startoppstilling med Kagawa i riktig posisjon; det hadde gitt RvP så vanvittig mye mer å jobbe med i løpet av en kamp. Play-a-maker.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er rart at Moyes ble ansatt når de tydeligvis er en haug med langt bedre kvalifiserte kandidater på diskusjon.no...

Hvis du mener at young og giggs er bedre alternativer enn f.eks kagawa og zaha, så er du like tilbakestående som Moyes.

Jeg syns det er rart at Moyes ble ansatt når de tydeligvis er en haug med langt bedre kvalifiserte kandidater på diskusjon.no...

Hvis du mener at young og giggs er bedre alternativer enn f.eks kagawa og zaha, så er du like tilbakestående som Moyes.

Jeg syns det er rart at Moyes ble ansatt når de tydeligvis er en haug med langt bedre kvalifiserte kandidater på diskusjon.no...

Hvis du mener at young og giggs er bedre alternativer enn f.eks kagawa og zaha, så er du like tilbakestående som Moyes.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Moyes

 

"I thought we played really well. We had long periods of the game but couldn't score. Apart from the lapse in concentration for their goal, we played well.
"We got two or three opportunities but it was unfortunate we didn't take them.
"I thought Danny Welbeck got kicked in the back of the leg, for me it was a penalty.
"Phil Jones went over on his ankle, we don't know how bad it is.
"From what I saw today, I'm more than happy with what I've got. It's the best we've played this season. I wouldn't be worried if I didn't add to the squad."

 

 

Han kan umulig ha sagt dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...