Snurreleif Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Hårtransplantasjonen gikk vel ikke som ventet. 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 En spiller på APOEL eller noe sånt i Champions League fikk jo tennene sine slått ut og fortsatte å spille om jeg ikke husker feil. Mistenkelig mange "småskader" som holder spillere ute for tiden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Noen som har høyere smerterskel enn andre ja, Ba spilte vel ganske lenge med brukket nese gjorde han ikke? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Scott Dann spilte jo med revne testikler i en kamp for noen år siden... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Scott Dann spilte jo med revne testikler i en kamp for noen år siden... Burde ikke dommeren stoppet spillet fordi det var mer enn en ball på banen? 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Burde ikke dommeren stoppet spillet fordi det var mer enn en ball på banen? Zing! Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Fremdeles 1 dag og 8 timer igjen til å få kvittet seg med Young på. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Hvem vil kjøpe da? £120k i uken om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Han viser seg jo flott frem... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Kanskje Monaco kjøper han ved en feiltakelse. De kjøper så mange spillere at vi kanskje får sneket han inn. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Finnes sikkert en eller annen sjeik i verden som er galen nok? Edit: Og der gikk endelig bosset av banen, dagens sjakktrekk av Moyes! Endret 1. september 2013 av K_7 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Jeg hadde bestemt meg før sesongen for å støtte Moyes uansett hvordan det skulle gå i starten, men merker jeg har ombestemt meg nå. Har ikke gjort en DRITT for å forbedre laget i sommer. Merker jeg blir provosert av å se dritt etter dritt pryde startelleveren, før vi pøser på med enda mer dritt fra benken. 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Det er patetisk å se de som nærmest mener vi bør sparke Moyes nå etter tre kamper. La mannen få tid uansett om han har hentet inn noen eller ikke. Dette er slik City-supportere holder på, ikke United-supportere. Vi er en av få klubber som ikke har hatt 20 trenere på 20 år, det er noe som ikke bør glemmes. Vi sparker ikke trenere etter noen få kamper. 6 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Helt utrolig tafatt. Skal vi stille oss bak en manager som (slik banan nevner) velger dritt? Noe av det som gjorde SAF genial var å peke på ting som dommeren burde få med seg hos motstanderen. Hva sa Moyes i forkant? "Its gonna be a difficult match"? Syyykt mindgames Moyes! Du er i United nå! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 6 år? GALSKAP! Dette er Moyes, ikke Pardew. Mja, vi får se! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Hva er det Moyes tenkte på med den startoppstillingen? Ikke Kagawa engang! Om ikke Kagawa ikke var skadet så kan vi jo likevel selge ham tilbake til Dortmund fordi vi tydeligvis ikke har "bruk" for ham. Hvorfor Young fortsatt spiller for United forstår jeg ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Om Vidic og Ferdinand holder seg skadefri, mener jeg at vi ser veldig bra ut defensivt. Angående den sentrale midtbanen ville jeg sett meg fornøyd med å hente inn Fellaini, på kantene ville jeg ha oppfordret til flere forsøk på innlegg, og istedenfor å slå støttepasninger, slik som Valencia elsker, kan de prøve å måke ballen inn i boksen. Om vi beholder Rooney, og har han, Welbz, RvP, Hernandez, så burde det egentlig holde. Eller skal vi hente inn flere? Jeg vil ihvertfall ha Fellaini.EDIT: Young kan jo ha goder dager også. Bevegeligheten hans, og evnen til å komme til innlegg er ihvertfall bedre enn hva Valencia har. Nei, det er påtide å få inn og Januzaj og Zaha, og gi de kamptrening.. Endret 1. september 2013 av Crumpler 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Jeg hadde bestemt meg før sesongen for å støtte Moyes uansett hvordan det skulle gå i starten, men merker jeg har ombestemt meg nå. Har ikke gjort en DRITT for å forbedre laget i sommer. Merker jeg blir provosert av å se dritt etter dritt pryde startelleveren, før vi pøser på med enda mer dritt fra benken. Nettopp. Det er sommeren som legger sporene for hvor sinnet mitt får utslipp. Hadde han spilt offensiv ball og kjøpt inn klasse, så hadde jeg ikke latt skuffelsen gå ut over han. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 City hadde dårlige kamper mot Cardiff og Hull, de går nå rett ut å kjøper en midtstopper for å demme opp til Kompany er tilbake. United hadde... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Nå forventer jeg å se Kagawa. Finnes ikke kreativitet i det laget her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå