Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke tilfeldig at United møter Chelsea, Pool, City og Swansea borte på første 5, skjer ikke akkurat via loddtrekning.

Hva med Aston Villa da? Det første er Arsenal, Chelsea og Liverpool.

Det er for så vidt riktig at det ikke skjer via loddtrekning. Men jeg tviler veldig sterkt på at FA gidder å bruke ressurser på å sette United opp mot vanskelig i starten når hele PL terminlisten er et stort jævla puslespill hvor alle bitene må passe.

Lenke til kommentar

Men det er bedre med en som går og sier FA setter opp et vanskelig program i starten fordi United vant suverent i fjor?

Var litt teit den også, men Moyes er ny i en så stor jobb og lærer nok. Mourinho har en historikk med drittprat og usportsligheter. Chelsea under Mourinho #1 var alltid helt i bunn av disiplinærtabellen og av hva jeg har sett til nå blir det ikke anderledes denne gangen.

Glad han ikke ble tilbudt jobben!

Lenke til kommentar

Hele universet ble skapt ved en tilfeldighet, men Manchesters 5 første bortekamper må være arrangert?

;)

Edit: Litt flåsete kommentar fra min side, men jeg synes det er mye rart om konspirasjoner og slikt fra visse lag i PL om dagen.

Flåsete og flåsete, syntes den var rimelig treffende jeg.

Lenke til kommentar

Var litt teit den også, men Moyes er ny i en så stor jobb og lærer nok. Mourinho har en historikk med drittprat og usportsligheter. Chelsea under Mourinho #1 var alltid helt i bunn av disiplinærtabellen og av hva jeg har sett til nå blir det ikke anderledes denne gangen.

Glad han ikke ble tilbudt jobben!

Mourinho er nok hakket mer frittalende enn de fleste, men dommeren i går var relativt inkonsekvent. Så det er lett å bli forbannet da. Nå har han uansett vært roligere enn hva vi er vant med og personlig så liker jeg at han er litt kontroversiell. Det er for kjedelig om alle trenere følger en Wenger-manual.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke tilfeldig at United møter Chelsea, Pool, City og Swansea borte på første 5, skjer ikke akkurat via loddtrekning.

Må vel heller være en fordel for United å møte disse borte så tidlig? Senere når de har fått satt spillet sitt med alt av nye spillere osv blir de mye vanskeligere å spille mot.

Synes også det er greit at Moyes får prøvd seg mot disse helt fra start av, se hva som bor i laget og i ham som manager.

Lenke til kommentar

Moyes har jo sagt at han har søkt rådgivning hos SAF, så å tro noe annet enn at det har vært snakket om laguttak, blant andre ting, i disse samtalene ville vært overraskende.

Så er ikke overraskende at han kjører samme linja.

Kagawa er dessverre skadet denne kampen, men helvete, nå er det snart på tide "to release the kraken!"

Lenke til kommentar

Null spillere inn, gjort til latter på transfermarkedet, samme grisekjedelige drittfotballen med null kreativ kraft og total mangel på kontroll som de forrige tre sesongene, de beste teknikerne på benken eller verre.

Begynner å tvile på ledelsen allerede. Skal ikke benekte det. Gir Moyes frem til september neste år. Da får han i hvert fall tid til å vise at dette ikke er hvor linja han skal legge seg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...