The Hoff Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 http://www.theguardian.com/football/2013/aug/31/chelsea-jose-mourinho-conspiracy Derfor er jeg glad for at Mourinho ikke fikk jobben. 5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Men det er bedre med en som går og sier FA setter opp et vanskelig program i starten fordi United vant suverent i fjor? 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Men det er bedre med en som går og sier FA setter opp et vanskelig program i starten fordi United vant suverent i fjor? Det er ikke tilfeldig at United møter Chelsea, Pool, City og Swansea borte på første 5, skjer ikke akkurat via loddtrekning. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Hele universet ble skapt ved en tilfeldighet, men Manchesters 5 første bortekamper må være arrangert?Edit: Litt flåsete kommentar fra min side, men jeg synes det er mye rart om konspirasjoner og slikt fra visse lag i PL om dagen. Endret 31. august 2013 av Captain Butthurt 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Det er ikke tilfeldig at United møter Chelsea, Pool, City og Swansea borte på første 5, skjer ikke akkurat via loddtrekning. Hva med Aston Villa da? Det første er Arsenal, Chelsea og Liverpool. Det er for så vidt riktig at det ikke skjer via loddtrekning. Men jeg tviler veldig sterkt på at FA gidder å bruke ressurser på å sette United opp mot vanskelig i starten når hele PL terminlisten er et stort jævla puslespill hvor alle bitene må passe. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Men det er bedre med en som går og sier FA setter opp et vanskelig program i starten fordi United vant suverent i fjor? Var litt teit den også, men Moyes er ny i en så stor jobb og lærer nok. Mourinho har en historikk med drittprat og usportsligheter. Chelsea under Mourinho #1 var alltid helt i bunn av disiplinærtabellen og av hva jeg har sett til nå blir det ikke anderledes denne gangen. Glad han ikke ble tilbudt jobben! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Hele universet ble skapt ved en tilfeldighet, men Manchesters 5 første bortekamper må være arrangert? Edit: Litt flåsete kommentar fra min side, men jeg synes det er mye rart om konspirasjoner og slikt fra visse lag i PL om dagen. Flåsete og flåsete, syntes den var rimelig treffende jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Var litt teit den også, men Moyes er ny i en så stor jobb og lærer nok. Mourinho har en historikk med drittprat og usportsligheter. Chelsea under Mourinho #1 var alltid helt i bunn av disiplinærtabellen og av hva jeg har sett til nå blir det ikke anderledes denne gangen. Glad han ikke ble tilbudt jobben! Mourinho er nok hakket mer frittalende enn de fleste, men dommeren i går var relativt inkonsekvent. Så det er lett å bli forbannet da. Nå har han uansett vært roligere enn hva vi er vant med og personlig så liker jeg at han er litt kontroversiell. Det er for kjedelig om alle trenere følger en Wenger-manual. 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Illuminati 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Dersom du tar ut bokstavene i, l, u, m og n samtidig som du snur t'en oppned, vrir den speilvendt, flytter streken som går gjennom den opp og så bytter plassen dens med a'en så blir det FA. Tilfeldig? Ikke sjangs. 8 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Det er ikke tilfeldig at United møter Chelsea, Pool, City og Swansea borte på første 5, skjer ikke akkurat via loddtrekning. Må vel heller være en fordel for United å møte disse borte så tidlig? Senere når de har fått satt spillet sitt med alt av nye spillere osv blir de mye vanskeligere å spille mot. Synes også det er greit at Moyes får prøvd seg mot disse helt fra start av, se hva som bor i laget og i ham som manager. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Så, om det var en lett start, så ville kanskje noen klaget på at "Moyes får det for enkelt". At SAF har fått FA til å "Give Moyes a break". At noen i det hele tatt tenker konspirasjoner er for meg helt borti natta. Og OM det skulle være det, så er det uansett ikke så ille. Hadde det vært loddtrekning kunne hele greia sett enda verre ut. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Fordel å spille borte tidlig når man blir bedre senere i sesongen? Jeg ser ikke logikken. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Har offisielt gitt opp Moyes. Giggs og Young starter og Kagawa ikke engang på benken. Takk for maten, sees ved neste manager. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Piss off, Hoff. 6 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 #FreeShinji 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Moyes har jo sagt at han har søkt rådgivning hos SAF, så å tro noe annet enn at det har vært snakket om laguttak, blant andre ting, i disse samtalene ville vært overraskende. Så er ikke overraskende at han kjører samme linja. Kagawa er dessverre skadet denne kampen, men helvete, nå er det snart på tide "to release the kraken!" Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Null spillere inn, gjort til latter på transfermarkedet, samme grisekjedelige drittfotballen med null kreativ kraft og total mangel på kontroll som de forrige tre sesongene, de beste teknikerne på benken eller verre. Begynner å tvile på ledelsen allerede. Skal ikke benekte det. Gir Moyes frem til september neste år. Da får han i hvert fall tid til å vise at dette ikke er hvor linja han skal legge seg på. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Rooney ute visstnok i "få uker" med et kutt i pannen. Hvordan kan et kutt i pannen holde en spiller ute i uker? Man ser jo spillere med kutt og neser som er knukket spille hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå