Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

€55 mill. hadde vært en grei pris, om vi fikk Baines, Fellaini og Herrera.

Petter Veland mener Herrera ikke er verdt pengene som kreves, i hvert fall.

Angående Baines: Se på innleggskvaliteten vår mot Chelsea (og forsåvidt hele forrige sesong). Sjekk så en hvilken som helst skrytevideo av Leighton Baines. Det er klart han er en ressurs for United når han kanskje har den beste innleggsfoten i Premier League.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble kanskje litt ivrig med pilene men

DDG

Rio Vidic

Rafael Jones Baines

Carrick - Fellaini

Kagawa

Rooney - Persie

For eksempel. Har dog sansen for Nani, så ser for meg Carrick-Fellaini sentralt, med Rooney-Kagawa-Nani bak RvP.

Men det er klart (og det så vi jo greit i treningskamper og i de to første seriekampene) at Moyes liker offensivt anlagte backer. At Rafael ble skadet er forferdelig, for han hadde vi trengt mot Chelsea. Kanskje verdens beste høyreback IMO.

Lenke til kommentar

Tottenham selger Bale for £75 millioner pund og henter inn Soldado, Paulinho, Lamela, Capoue, Chadli, Chiriches.

Vi selger Ronaldo for £80 millioner pund og henter inn et høyrebein som aldri smiler og en avdanket Michael Owen.

Gråter en tåre når jeg ser hva Levy får til på overgangsmarkedet i år i forhold til Woodward og Moyes. Virker ikke å være noen som helst plan bak hvem vi byr på heller. Alle spillere som ikke har byttet klubb har vel vært offer for et av de fornærmende budene våre. Imens lekkers hvert jævla trekk til pressen sånn at det skal bli så åpenbart som mulig overfor hele verden at ingen har peiling på hvordan man gjør noe som helst. Nå ender vi sikkert opp med å betale blodpris for tiende- eller ellevtevalget med to minutter igjen av vinduet, om vi ender opp med noe i det hele tatt.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Neh, skjer nesten alltid lite på deadline day når det er "i helga." Siste sjansen til å strike avtaler var egentlig i går og Woodward/Moyes feilet igjen.

Kjenner at søndagen vil ha mye å si for hvordan jeg kommer til å se på Moyes i mnd fremover. Når han ikke kjøper en jævla spiller (dog skal det sies at det ikke bare er hans ansvar) så forlanger jeg resultater på Fergie linja, ettersom han ikke prøver å bygge noe eget. Får mindre tid av meg, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...