Lime Canes Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 €55 mill. hadde vært en grei pris, om vi fikk Baines, Fellaini og Herrera. Petter Veland mener Herrera ikke er verdt pengene som kreves, i hvert fall. Angående Baines: Se på innleggskvaliteten vår mot Chelsea (og forsåvidt hele forrige sesong). Sjekk så en hvilken som helst skrytevideo av Leighton Baines. Det er klart han er en ressurs for United når han kanskje har den beste innleggsfoten i Premier League. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Nå er vi ikke langt ifra Bale penger. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Ifølge AS og haugevis på Twitter er Kaka i samtaler med AC Milan og United... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Det er klart han er en ressurs for United når han kanskje har den beste innleggsfoten i Premier League. Ble kanskje litt ivrig med pilene men DDG ←Rio ↑ Vidic→ ↑ Rafael Jones Baines ↓ ↓ ↓ Carrick - Fellaini ↓ ↓ Kagawa ↓ ↓ Rooney - Persie Endret 30. august 2013 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Kaka, nei takk. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Ble kanskje litt ivrig med pilene men DDG ←Rio ↑ Vidic→ ↑ Rafael Jones Baines ↓ ↓ ↓ Carrick - Fellaini ↓ ↓ Kagawa ↓ ↓ Rooney - Persie For eksempel. Har dog sansen for Nani, så ser for meg Carrick-Fellaini sentralt, med Rooney-Kagawa-Nani bak RvP. Men det er klart (og det så vi jo greit i treningskamper og i de to første seriekampene) at Moyes liker offensivt anlagte backer. At Rafael ble skadet er forferdelig, for han hadde vi trengt mot Chelsea. Kanskje verdens beste høyreback IMO. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Tro meg, det er ikke en positiv ting å være Jeg har vel uansett sagt hva fasiten på riktig pris er. 310 mener jeg det var. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Tottenham selger Bale for £75 millioner pund og henter inn Soldado, Paulinho, Lamela, Capoue, Chadli, Chiriches. Vi selger Ronaldo for £80 millioner pund og henter inn et høyrebein som aldri smiler og en avdanket Michael Owen. Gråter en tåre når jeg ser hva Levy får til på overgangsmarkedet i år i forhold til Woodward og Moyes. Virker ikke å være noen som helst plan bak hvem vi byr på heller. Alle spillere som ikke har byttet klubb har vel vært offer for et av de fornærmende budene våre. Imens lekkers hvert jævla trekk til pressen sånn at det skal bli så åpenbart som mulig overfor hele verden at ingen har peiling på hvordan man gjør noe som helst. Nå ender vi sikkert opp med å betale blodpris for tiende- eller ellevtevalget med to minutter igjen av vinduet, om vi ender opp med noe i det hele tatt. 5 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 For the record: Var ikke en av Moyes sine såkalte, styrker, i Everton å hente talenter/gode unvervurderte spillere til klubben? Mener å huske at dette har vært lansert som en av grunnene til at han fikk ta over roret. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Hmm? Så du aldri siden "hasevertonboughtaplayer.com" eller hva den nå het? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Var det Everton? Var ikke det Arsenal? Juve sin sporting director, Marotta, har sagt at Nani har signert en ny kontrakt med oss. Rart hvis det stemmer, har jo ikke akkurat fått noe tillit. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Det var Everton ja. Endret 30. august 2013 av Ginecólogo Necrolamedor 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Kan ikke United kjøpe de som ordner med transfers i Tottenham, så kan det bli litt orden på sakene her... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Noen som vet hva Robbie Brady, Ravel Morrison, Darron Gibson, Cameron Stewart, Kieran Richardson og David Fox har til felles? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Utenom at de har spillt for United mener du? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Ved midnatt til mandag vinduet stenger, ja? Helgen her blir spennende. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Neh, skjer nesten alltid lite på deadline day når det er "i helga." Siste sjansen til å strike avtaler var egentlig i går og Woodward/Moyes feilet igjen. Kjenner at søndagen vil ha mye å si for hvordan jeg kommer til å se på Moyes i mnd fremover. Når han ikke kjøper en jævla spiller (dog skal det sies at det ikke bare er hans ansvar) så forlanger jeg resultater på Fergie linja, ettersom han ikke prøver å bygge noe eget. Får mindre tid av meg, da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Ved midnatt til mandag vinduet stenger, ja? Helgen her blir spennende. Er det ikke natt til Tirsdag da? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 For det er slik at siste dagen i overgangsvinduet må være en dag bankene er åpne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå