Prusk Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Kaka vil bort - jeg vil ha! Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Helt greit - Da lar vi Baines bli igjen, mens vi henter Fellaini. Får vi Baines er jeg med på den også. http://www.youtube.com/watch?v=J1RYnTrmmdY#t=72 Transfermarkedet har jo klikka helt den siste tiden. Se på hva Spurs og City har betalt for spillere folk i Norge og England knapt nok hadde hørt om før i sommer. Dersom vi får Fellaini for 20+klausuler, er det en god deal målt opp mot prisen på for eksempel Fernandinho. Leighton Baines er en bedre back enn Evra IMO. Helt syk venstrefot, og ikke dårligere defensivt. Tenk nå for faen på han og Rafael på hver sin back. Da trenger vi plutselig ikke utpregede kantspillere lengre, og kan bruke både Rooney, Kagawa og én til litt flytende bak RvP. Endret 30. august 2013 av Lime Canes Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Da har vi fått avslått bud på både De Rossi og Herrera. De Rossi takket selv nei til en overgang. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Amatørene fortsetter leken. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 25 for hver?? Vel...... Nå kommer vel Mr.Liverpool og sier at det skulle bare mangle. Kom igjen allfather. Mr Liverpool 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Tro meg, det er ikke en positiv ting å være 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 En måned siden leste vi ''Det kommer forsterkninger til sesongstart.'' Nå lyder det: ''David Moyes jobber videre med forsterkninger, men han tør ikke å garantere noen nykommere'' Lover ikke særlig godt. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Hadde det hjulpet på om Moyes garanterte nye signeringer, egentlig? Hvor forbanna hadde dere vært da, om det ikke kom noen? Jeg både håper og tror at Fellaini og Baines er klare for United i løpet av de neste tre dagene. Får vi de to, bør vi være brukbart fornøyde. Slik jeg ser det, er en klasseving ute av bildet i skrivende stund, og det kan like godt være fordi vi ikke får hentet de aller beste. Med Nani-Kagawa-Rooney bak RvP er vi greit besatt der, tross alt. Men en ving bør være prioritet nummer én når sjansen byr seg. Endret 30. august 2013 av Lime Canes Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Er virkelig Baines så mye bedre enn Evra, at det er verdt å betale opp mot £20mil for ham? Han er tross alt 29 år. Jeg mener nå det er bedre at de pengene spares til en ving, eller evt. en dyrere stjernespiller på midten. Endret 30. august 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Vil jeg heller at vi skal spolere for Tottenham, og hente inn Fabio Coentrao, som er vesentlig yngre. Faren med han er at han vil bruke tid på å tilvende seg engelsk fotball, og som igjen kan stemple han som et bomkjøp. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 "Never change a winning team", en feil City gikk på i fjor. Vi har flere svakheter i laget og midtbaneproblemet har vi hatt i mange herrens år. "No value in market" trodde jeg vi var ferdig med etter Fergusons tid, men skal vi fortsette på den linjen kan vi se langt etter suksess i Europa framover. De beste lagene punger ut om de vil ha stjernespillere inn. Pengene på bordet med en gang og spilleren er signert. Hvordan kan det ha seg at Tottenham gang på gang ender opp med kvalitetskjøp mens vi sitter med lua i hånda og ser på? Woodward & co framstår som amatører. De driver på sånn jeg driver på i FM hvor jeg slenger inn tøysebud på en hel haug med spillere i håp om å kanskje få napp noe sted. Moyes bør dessuten ha i bakhodet at dette er Fergie's lag. Han fikk det til å fungere uten å ha den samme kvaliteten i 11eren som alle de andre topplagene, men så er også Fergie veldig spesiell. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Transfer Central TNC @TransferNewsCen1h Guardian's Sid Lowe claims if Man United pay the €36m release clause for Ander Herrera, they would pay 52% tax raising the fee to €55m Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Det kan han umulig være verdt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Ander er god, men at han skal banke vår overgangsrekord, det er han ikke verdt! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 €55 millioner for Herrera? Rundt £47 millioner om jeg ikke tar feil. Det er ALT for mye. Hva er det som gjør taksten så høy? Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Er virkelig Baines så mye bedre enn Evra, at det er verdt å betale opp mot £20mil for ham? Han er tross alt 29 år. Jeg mener nå det er bedre at de pengene spares til en ving, eller evt. en dyrere stjernespiller på midten. Med dagens kurs er det snakk om 190 millioner NOK. Det er mye penger, men på slutten av transfervinduet kan det vise seg å være nødvendig å pøse ut litt ekstra. Jeg aner ikke hvor mye spillerne egentlig er verdt, og i hvert fall ikke hvor mye penger United har til rådighet, men når jeg ser hva Spurs, Real Madrid, City og PSG har betalt for spillerne i sommer, så ser jeg ikke det store problemet. Jeg tror ikke nødvendigvis vi behøver topp verdensklassespillere i alle posisjoner. Vi har allerede tre (Rafael, Vidic, RvP) i sine respektive posisjoner, samt Rooney, Kagawa og De Gea som alle tre er nære verdenstoppen. 1 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 €55 mill. hadde vært en grei pris, om vi fikk Baines, Fellaini og Herrera. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Om Baines skulle bli henta inn syns jeg vi skal kvitte oss med Evra, slik at Fabio kan være back-up egentlig, ellers frykter jeg Fabio kommer helt ut i kulda. Det er også verdt å merke seg at enkelte backer holder på til de er 36-40 år gamle (Zanetti, Irwin), så om Baines er en slik evighetsmaskin har han fortsatt tid til å bli en legende på OT. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 €55 millioner for Herrera? Rundt £47 millioner om jeg ikke tar feil. Det er ALT for mye. Hva er det som gjør taksten så høy? Spania er et fattig land, de henter penger der det er mulig å hente penger, så de har skyhøy moms blir det vel, på fotballspillere elns. etter det infoen tilsier. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) €55 millioner for Herrera? Rundt £47 millioner om jeg ikke tar feil. Det er ALT for mye. Hva er det som gjør taksten så høy? Det er jo om spilleren løser ut klausulen sin. Det kommer aldri til å skje på den måten, da United kommer til å by direkte til klubb og ikke via spiller. Byr en direkte til klubb så slipper de unna å måtte dekke toppskatt for summen de må gi til spilleren, så legger de inn ett bud rett over klausulen så vil alle tjene på det. For at klausulen skal slå inn må spilleren selv gå til klubben med pengene og kjøpe seg selv ut. For at spilleren skal ha råd til det må United betale direkte til spilleren slik at han kan gå videre til klubben med pengene. Når han da får inn så mye penger ekstra regnes dette som inntekt, dermed må han skatte av disse. Endret 30. august 2013 av svortevik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå